کد خبر: ۶۸۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 08 December 2018
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 میلیارد و 617 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از منابع صندوق امداد ولایت در سال جاری به مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند استان پرداخت شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری در بازدید از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است، گفت: صندوق امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 14 میلیارد و 617 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از منابع صندوق امداد ولایت این استان پرداخت‌ شده است، تصریح کرد: این مبلغ به 4107 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند واجد شرایط اعطاء شده است.
 
پرداخت 14 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت

مبشری با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در کنار سایر خدمات این نهاد یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان جهت توانمندسازی آن‌هاست، گفت: وام‌های کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی با در نظر گرفتن شرایط و توانایی نیازمندان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه 1100 مورد وام قرض‌الحسنه با اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون تومان از منابع کمیته امداد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: در همین زمینه3220 پرونده دیگر در این بانک در حال آماده‌سازی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان معرفی‌شده این نهاد است.

مبشری با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران با کمک‌های خود نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند، از تمامی افراد نیکوکار دعوت کرد تا با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یاریگر این نهاد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار