کد خبر: ۶۸۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 05 December 2018
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف تراکتور با پراید در  دهدشت و کشته و مصدوم شدن ۵ نفر خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادف در حوالی ساعت ۲۰ امشب سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ به وقوع پیوست افزود: پنج مصدوم را روانه بیمارستان کرد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اکیپهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی  با بیان اینکه این تصادف در محور طولیان سرفاریاب ۱۰ کیلومتری به سمت دهدشت اتفاق افتاد که ۵  نفر به شدت دچار جراحات شدید شدند، ادامه داد : یک مصدوم قبل از رسیدن اورژانس توسط ماشین شخصی انتقال داده شد و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی در خصوص جزئیات این تصادف افزود : ۱  مصدوم انتقال به بیمارستان بعلت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد ۱ مصدوم به بخش آی سی یو و مصدومی دیگر به اتاق عمل بصورت اورژانسی توسط کادر مجرب بیمارستان  انتقال داده شدند.
پوران فرد افزود : دو مصدوم دیگر که وضعیت خوبی دارند در بخش اتفاقات بستری شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار