پرسنل کمیته امداد بادرخواستهای مکرر متولدین دهه چهل و پنجاه در مراجعات عجیب و بیش از حد افراد دهه شصتی مات و مبهوت مانده اند .
کد خبر: ۶۸۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 04 December 2018
این روزها کمیته امداد امام خمینی (ره) چیتاب روزهای شلوغ با تعدد مراجعه کنندگان را شاهد است .
بهمن دوستی مدیر کمیته امداد کبگیان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد می گوید : هجوم ارباب رجوعهای متعدد متولد دهه های ۴۰ ، ۵۰ و تعجب برانگیز تراز همه دهه شصتی ها چنان به این نهاد برای درخواست تحت پوشش درآمدن زیاد است که مجبوریم با در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی افراد از بین ضعیف و ضعیف تر ،  ضعیف تر را انتخاب کنیم.
دوستی بااشاره به خدمت دهی این نهاد در بخش گفت: از مردم عادی تا هرمسئولی در بخش بپرسید میتوان به نظم در ساعت کاری وجوابدهی به درخواستهای متعدد ارباب رجوع (وامهای متعدد،درخواست مسکن،کمکهای موردی و....) در این نهاد پی برد.
 
اینجا چه خبر است؟ / دهه شصتی ها متقاضیان تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد!

ریاست کمیته امداد کبگیان بااشاره به طرح جدید نهاد کمیته امداد در کشور مبنی بر تحت پوشش درآوردن افراد بیکار و بی بضاعت هم گفت : پیرو دستور آقای فتاح ریاست کمیته امداد کشور مبنی بر تحت پوشش درآوردن افراد بی بضاعت که در شرایط حاد مالی بیکار هستند و از هیچگونه خدمات رفاهی درمانی برخوردار نیستند از شروع این طرح تا الان بالای چند هزار نفر مراجعات مردمی داشته ایم که همکاران بنده خارج از ساعت کاری تا 8 شب مجبور به جوابدهی آنان بوده اند.
دوستی افزود: درسایه مراجعات متعدد مردمی علی رغم ممنوعیت و محدودیت مبحث سنی ، مددکاران زحمتکش کمیته امداد چیتاب در برخورد بادرخواستهای مکرر متولدین دهه چهل و پنجاه در مراجعات عجیب و بیش از حد افراد دهه شصتی مات و مبهوت مانده اند که مجبورند با انتخاب گزینه اولویت دارتر اکثر افراد دهه شصتی را فعلا در نوبت انتظار قرار دهند که اوضاع این همه جوان بیکار وعیالوار دراین وضعیت نابسامان اقتصادی جای بسی تعجب ونگرانی دارد.
در ادامه سید ماشاالله افراسیابی معاونت کمیته امداد چیتاب باتشکر از ریاست و پرسنل این نهاد گفت:هجمه در خواستهای مردمی در کبگیان به این طرح خداپسندانه چنان زیاد است که خودمان هنوز متحیر مانده ایم باسهمیه 330 خانواری چگونه جوابگوی اینهمه مردم بیکار و بی بضاعت باشیم و شب که به خانه می رویم از صمیم قلب برای آنانکه پشت خط مانده اند نگرانیم.
افراسیابی با تشکر از تلاش مددکاران این اداره در تحقیق و تفحُص دقیق درباره افراد مراجعه کننده برای تحت پوشش درآمدن این نهادهم گفت:اگر گاهی در برخوردهای متعدد مردم مراجعه کننده با مددکاران عزیزمان درصفوف شلوغ درخواستها،ناراحتی و سروصدایی بوجود بیاید، جای تعجب نیست زیرا مراجعات مکرر مردمی باعث انتظار مثبت همه و محدویت ازدیاد خارج ازسهمیه ایجاد کرده که علی رغم فقدان استراحت مددکاران محترم امیداست مردم عزیز بانظم و حوصله در مراجعاتشان یار و یاور پرسنل کمیته امداد دربخش باشند.
لازم به ذکراست از زمان شروع شدن اجرای این طرح پیرو دستورات ریاست محترم این نهاد مقدس در کشور سیل مراجعات مردمی،افراد واجدالشرایط بیش از پیش احساس می گردد و تعجب آور است که این همه آدم بیکار وعیالوار تاالان چگونه واز چه راهی امرار معاش می کردند؟
 
گزارش: رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار