متاسفانه مدتی است با گسترش فعالیتهای عمرانی برخی از اعضاء شورای شهر و افراد سیاسی شناسنامه دار اینجانب را تحت فشار های مختلف قرار داده تا در واگذاری پروژه ها منافع نزدیکانشان را لحاظ نمایم
کد خبر: ۶۸۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 04 December 2018
گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد، متن نامه سرگشاده شهردار لنده خطاب به  مردم و اعضاء شورای اسلامی شهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فرهیخته ، دارای سابقه تمدنی ، متدین و شهید پرور شهرستان لنده 

سلام علیکم 

همانگونه که مستحضرید اینجانب مختار مشهدی زاده با سابقه ۲۷ سال خدمت در جایگاه یک جهادگر طی انتخاب شورای اسلامی لنده به عنوان شهردار این شهر محروم و عقب نگه داشته شده مشغول خدمت شدم .
 
اگرچه از همان ابتدا برخی دوستان دلسوز که از روحیات من اطلاع داشتند درخواست کردند که وارد این فضا نشوم لیکن به عشق خدمت به مردمی که لیاقت بهترینها را داشتند و به قصد ایجاد تغییر در شرایط بحرانی شهرم به توسیه های این دوستان اعتنایی نکرده و پا در این راه نهادم.

مردم ادیب و بافرهنگ لنده شاهد هستند که از ابتدای شروع به کار بر حسب وظیفه به همراه سایر همکاران خدومم در شهرداری به صورت شبانه روزی در حال خدمت و انجام مسئولیتهای محوله هستیم و با وجود شرایط رکود اقتصادی و همچنین کمبود اعتبارات تحولات به وجود آمده برای همگان محسوس است و پروژه های عمران شهری مکرر در حال اجرا می باشد.
 
خدا را شاهد می گیرم اینجانب به عنوان یک رزمنده دفاع مقدس هنوز خود را در خط مقدم احساس میکنم و حتی در شرایط فعلی خدمت به مردم مستضعف شهرم را کمتر از ایجاد خا‌کریزهای عملیات والفجر ۸ نمیدانم.

متاسفانه مدتی است با گسترش فعالیتهای عمرانی برخی از اعضاء شورای شهر و افراد سیاسی شناسنامه دار اینجانب را تحت فشار های مختلف قرار داده تا در واگذاری پروژه ها منافع نزدیکانشان را لحاظ نمایم و در کمال نا باوری این سهم خواهی ها را عادلانه عنوان می کنند.
 
اخیرا هم در چندین نوبت شهرداری را برای به کارگیری غیرقانونی و خارج از ضابطه فرزندان دوستان و نزدیکانشان تحت فشار قرار میدهند .

علیهذا به این دسته از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر  اعلام میکنم منصب شهرداری شهر لنده برای اینجانب فقط به جهت اینکه فرصتی برای خدمت به مردمم بوده دارای ارزش است و هر زمان که مصمم شدید جلسه ای منعقد کنید و شهردار جدیدی انتخاب نمایید و نیازی نیست که افکار عمومی مردم مظلوم  منطقه را مشوش نمایید زیرا برای من فقط رضای خدا و عهدی که با دوستان شهیدم بسته ام مهم است. 

النهایه به اطلاع مردم شریف لنده میرسانم که رسما از سازمانهای نظارتی و امنیتی استان درخواست حسابرسی و بررسی دقیق شرایط فعلی و سابق شهرداری و شورای شهر لنده را نموده ام
وَ تَمَّتْ كَلِمَةُ رَبِّكَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَدِّلَ لِكَلِماتِهِ .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
درود بر شما مهندس عزیز ما روحیات جنابعالی را میشناسیم که در هزینه بودجه شهرداری به همه نکات توجه دارین
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
عرض سلام و ادب و احترام ؛
خدا قوت به همه کسانی که جهت رضای خدا و حل مشکلات مردم قدم برمیدارند و همچنین به شما جهادگر و رزمنده و بسیجی و دلسوز .
جناب آقای مشهدی زاده اکثریت مردم با روحیات و نیت و خوش قلبی شما آشنایی دیرینه ای دارند و اگر کسی هم سنگ اندازی میکند مشخصه که از خواسته هاش عملی نشده .
ما از شما به عنوان یک جهادگر با روحیه خدمت رسان بی منت انتظار داریم تا روزی که در این پست منصوب هستید با جدیت و درنظر گرفتن حق جهت بهبود شرایط شهرمان نهایت تلاش را بفرمایید .
ما هنوز خدمات و از خودگذشتگی های شما و همکارانتان را در جهاد سازندگی و ساختن راه و پل و برق و عمران آبادی برای مردم محروم از یاد نبرده ایم .
خدا به شما توفیق روزافزون بدهد تا خدمت خالصانه به مردم کم توقع شهرمان ادامه یابد .
من الله توفیق
غضنفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
کر اقا شهرداری برین اقای شریفی ولکنین چی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
آقای شهردار چرا به تخلفات امور ساختمان شهرداری رسیدگی نمی کنید،لابد چون فامیل یکی از اعضای شوراست،پس بی جهت ادعای قانون گرایی نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
آقای ...... که یکی از کارمندان شهرداری است مردم را زیاد اذیت میکند و انصافا شایستگی این منصب را ندارد .البته نمیشود ......
جابر علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
.........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار