جوابیه آموزش و پرورش به یادداشت مخاطب تابناک
آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در تمامی زمینه ها ضمن داشتن روابط خوب با سایر ادارات و نهاد ها از استقلال کاملی برخوردار بوده است .چراکه آموزش و‌پرورش برخلاف سال های گذشته باید بدور از سیاست باشد و سیاست ما کار ماست.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 23 November 2018
در پی درج یادداشتی انتقادی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این سایت ، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان با ارسال جوابیه ای به تحریریه ، خواستار انتشار آن شده است.
متن جوابیه
نگاهی به عملکرد آموزش و پرورش نشان دهنده واقعیات است / آموزش و پرورش بهمئی عرصه کارزار سیاسی نیست 
بسم الله الرحمن الرحیم

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

مدیر محترم سایت وزین تابناک کهگیلویه و بویراحمد

با سلام ؛

احتراماَ در پی درج یادداشت یکی از مخاطبان سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد با عنوان "بهمئی محلی برای صدور مدرک دیپلم" تاریخ انتشار خبر: «جمعه،۱آذر, ۱۳۹۷ | ۰۶:۵۱ | کد خبر : ۶۸۲۸۷۲
«بدینوسیله جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی به شرح زیر ارسال می گردد خواهشمند است برابر قانون رسانه ها نسبت به درج آن اقدام شود :

ابتدا با تشکر از فعالیت خبری و رسانه ای سایت تابناک انتظارمی رود در درج اخبار و رویدادهای مربوط به سازمان ها و ادارات قبل از انتشار خبر در مورد صحت و سقم آن تحقیق شود و به منابع موثق و قابل اطمینان رجوع شود.بی تردید آموزش وپرورش با توجه به جمعیت تحت پوشش و گستره فعالیتهای آن با مسائل و مشکلات  مختلفی  مواجه است ورفع آنها نیازمند عزم همگانی است؛طرح مسائل آموزش وپرورش و تنگناها و مشکلات آن نیاز به بررسی دقیق و کارشناسی دارد در این میان نقش مطبوعات و همراهی رسانه‌های عمومی جهت شفاف سازی و انعکاس واقعیات و پرهیز از سیاه نمایی‌ها می‌تواند در تنویر افکار عمومی موثر باشد.
در یادداشت یکی از مخاطبان شما (آقای منوچهر چک نژادیان) آموزش و پروش استان و شهرستان بهمئی مورد هجمه های ناروا قرار گرفت. از این رو ما سخنانمان را در دو حوزه استان و شهرستان تقدیم میداریم.
الف‌)عملکرد آموزش پرورش استان:
1_برای آنکه به خوبی به اقدامات و عملکرد دستگاه آموزش و پرورش استان دست یابیم باید به چرایی تقدیر استاندار محترم استان جناب اقای دکتر احمدی از آقای حاج زارع پور برسیم که در نشست اخیر شورای آموزش و پرورش استان تصریح کردند :شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزو شوراهای فعال و پویا در کشور است و مصوبات آن نیز علاوه بر اثرگذار بودن به نحو مطلوب پیگیری و اجرا می شوند که از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر می کنیم و اداره آموزش و پرورش استان موفق شد در جشنواره شهید رجایی در تمامی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه برتر استان لقب بگیرد و مورد تقدیر استانداد قرار گیرد.
این در صورتی است که آقای دکتر احمدی یکی از سختگیر و مشکل پسند ترین استانداران نسبت به عملکرد مدیران چه در حوزه اجرایی چه مقید به منظم بودن در نشست ها است که تاکنون به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است به گونه ای که تاکنون کمتر دیده شده است از عملکرد مدیران ابراز رضایت کند.بطور مثال کسب بیش از ۷۰۰ رتبه کشوری توسط دانش‌اموزان و فرهنگیان استان در پنج ساله‌ی گذشته که بعد از چهل سال از گذشت انقلاب در استان مسبوق به سابقه نبوده علی‌رغم محدودیتها و تنگناها و مضایق مالی موید این است که آموزش و پرورش استان در مسیر رشد و بالندگی حرکت می ‌کند . و همچنین از مجموع 16 شاخص ارزیابی عملکرد از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور عملکرد کهگیلویه و بویراحمد در 11 شاخص از میانگین کشوری بیشتر است(شاخص کشوری۱۱۳۰و شاخص کسب شده استان۱۲۴۶).
2_ اجرای برنامه‌های مطلوب و موثر قرآنی با طرح‌های مختلف در زمینه‌ی قرآن ، نهج‌البلاغه ‌، صحیفه‌ی سجادیه ، احیاء دارالقرآن‌ها در این دولت و این دوره ، با کسب رتبه‌های کشوری و ملی ، استان را در ردیف 4 استان اول کشور قرار داده است .
ب ) عملکرد مدیریت آموزش و‌ پرورش سهرستان بهمئی:
همه ما به خوبی میدانیم آموزش و‌پرورش عرصه کارزار سیاسی، چانه زنی های بدور از اخلاق و کاسب کاری نیست از اینرو آموزش و پرورش شهرستان در تمامی زمینه ها ضمن داشتن روابط خوب با سایر ادارات و نهاد ها از استقلال کاملی برخوردار بوده است .چراکه آموزش و‌پرورش برخلاف سال های گذشته باید بدور از سیاست باشد و سیاست ما کار ماست.از این رو در چند سطر گزیده ای از عملکرد شهرستان بهمئی مطرح خواهد شد :
الف)زمینه تربیتی
۱.رتبه دوم در مسابقات نماز ،قران و عترت ۹۵-۹۶در سطح استان.
۲.رتبه سوم در مسابقات نماز ،قران و عترت ۹۷-۹۶در سطح استان.
۳.کسب سه مقام کشوری(یک رتبه اول و دو رتبه دوم) در مسابقات قرآن ،نماز و عترت که برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان به وقوع پیوست و جالبتر آنکه در استان برای اولین بار هست که به مقام اول در این سطح از مسابقات دست یافتیم.

ب)زمینه آموزشی
۱.قبولی حدود۲۵۰نفر در رشته های خوب دانشگاه دولتی از جمله۱۲رشته پزشکی و ۴۵نفر دانشگاه فرهنگیان که در مجموع می شود گفت کسب رتبه چهارم استان از نظر تعداد قبولی در دانشگاهای دولتی.
۲.ارتقای میانگین نمرات نهایی سال سوم متوسطه از نمره۷/۷۵به۱۱/۴۵در طول سه سال.
۳.کسب رتبه اول استان از نظر پیشرفت تحصیلی در خرداد۹۵.
۴.کسب رتبه برتر استان از نظر توزیع متوازن رشته ای.
۵.کسب رتبه سوم کشوری در الگوی برتر تدریس درس عریی.
۶.کسب بیش از ۱۰رتبه برتر استانی در الگوهای برتر تدریس و دیگر طرح ها
۷.رتبه دوم کشوری در آزمون برخط مدیران.
۸.ممنوعیت ثبت نام دانش اموزان غیربومی در مدارس از راه دور از اینرو و با اعمال این ممنوعیت‌ها این مدارس در حال برچیده شدن هستند.
9.سیاست آموزش و پرورش شهرستان براین مبنا استوار بود که اول مهر هیچ مدرسه ای بدون معلم نباشد، علی رغم همه فراز و فرود های رایجی که همیشه و به  هنگام ابلاغ همکاران در سطح کل کشور وجود دارد. از این رو ما کار ساماندهی را از مرداد ماه شروع کردیم تا مشکلی پیش نیاید.
ج)زمینه رفاهی
۱.جذب کمک های مردمی از جمله کمک از شرکت نفت و دعوت از خیرین کشوری همچون اقای کاظم قلم چی.
۲.گرفتن سه و نیم میلیارد وام طی رایزنی های متعددی از بانک ملی شعبه بهبهان.
۳.رسیدن به نقطه مطلوب و رضایت مندی حداکثری اولیا و فرهنگیان شهرستان

در پایان توجه همه را خصوصا کاتب این عریضه را به ایه قرآن
《 و لا تقفُ ما لَیسَ لَک بهِ علم 》معطوف می‌دارم که می‌فرماید به آن چیزی که برایت یقین نشده معتقد مشو ، چیزی را که به صحت آن علم نداری بازگو نکن و کاری را که به درست بودن آن مطمئن نیستی انجام نده . در روایات می‌خوانیم وقتی کسی مانعی را از سر راه مردم بر‌می‌دارد نه تنها فضیلتی بزرگ به حساب می‌آید که مرتبه‌ای از مراتب ایمان محسوب می‌شود و آن کسی که مانعی را ایجاد ‌می‌کند به هیچ کدام از مراتب ایمان دست پیدا نخواهد کرد .

اداره‌‌ی اطلاع رسانی و روابط عمومی
اداره کل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
آقای چک نژاد احتمالا اطلاع ندارند از آموزشگاههای از راه دور که فعالیت آنها برای بازمانده از تحصیلات هست در تمام شهرستانها این افراد برای گرفتن دیپلم دراین مدارس ثبت نام میکنند کاش آمار دیپلم های شهرستانهای همجوار را میکرفتی بعدچنین اظهارنظری میفرمودی
اگر دربیرستانها مدنظر شما هستند بازهم شعر ما ازهیلی شهرها دراین زمینه عقب ترهست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
درود صد سلام برجریده و کادر آموزشی منسجمش فعالیت وحضورش در مدارس زبان زد هست
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
ماکه ازوضعیت آموزشی بهمئی واقعارضایت داریم تیم آموزشی آقای جریده مخصوصادرآموزش متوسطه تبحربالایی دارندوخیلی تلاش می کنند.
روز روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
من از لحاظ سیاسی مخالف آقای جریده هستم ولی جناب آقای چک نژاد با زمین زیرپایش هم سازگاری ندارد. کیست که نداند؟؟ تقوا را هم اصلا رعایت نمیکند. افترا و تهمت به دیگران را خیلی دوست دارد. هیچ کدام از همفکران خودش نیز از تهمت ها و بی تقواییهای منوچهر چکنژاد در امان نبودند. اگر به بیانیه اش دقت کنید به دروغ گفته کلاس پنجم مدرسه علی محمدی معلم ندارد. درحالی که آقای غنایی در حال کار در آن کلاس است. بی تقوایی واضحتر از این؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
مدارس از راه دور در زمان جریده با نظارت قوی که داشته کاملا کنترل شده و از ابتدای سال۹۶تا الان از ثبت نام دانش اموزان غیر بومی و حتی بهمئی هایی که خارج از استان درس خوانده اند ممانعت کرده و مدارک و مستندات این مدارس تحت نظر شخص جریده و حراست و ارزیابی اداره صادر میشود من به عنوان یکی از مدیران این مدارس به عینه در برخورد با جریده این مسائل را دیدم
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
تیم آموزشی اداره بهمئی بادست خالی زحمات زبادی می کشند. دبیرستان هاکه خیلی خوب هستند
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
آقای چک نژاد دست بردار. والا هیچ کس از دست اتهامات دروغین شما در امان نبوده و نیست. معلم سر کلاسه شما اصرار داری که نیست.. بابا خجالت داره به خدا
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
انصافأ باید از آقای جریده وکادر توانمندش در اداره آموزش وپرورش شهرستان بهمئی تشکر کرد که باعث کیفیت وپیشرفت آموزش در این شهرستان شده است
حاجی غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
منوچهر همیشه تخریبچی خوبی بود. صحت و سقم اتهاماتش هم براش اهمیت ندارد. یعنی تقوا را رعایت نمیکند. خانواده اش هم در امان نبودند.
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
کاش کسی که میخواد بقولا از حقی دفاع کنه،حق گو باشه.
متاسفانه تمامی آدرس های که جناب چک نژاد دادن ناصواب هستند و براساس برآورد ذهنی ایراد کردند نه واقعیت.
کلاس مورد نظر ایشان از اول مهر تا کنون فعال و آموزگار مشغول تحصیل بودند ،از شروع سال تحصیلی تا حالا مدرسه شهید علی محمدی و کلاس پنجم سه بار مورد ارزشیابی قرار گرفت .

آموزش و پرورش شهرستان بهمئی فعال و پرتوان به کار خود ادامه می دهد.
در دوعالم نیست ما را با کسی گرد وغبار

هرکه ما را رنجه دارد راحتش بسیار باد
سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
سپاس از روابط عمومی اداره کل که بجا منطقی واقعیت را عنوان کردند..
مدیرکل توانمد مدیر توانمدانتخاب می کند
آموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
آموزش و پرورش بهمئی با مدیریت صحیح پیشرفت های خوبی داشته

خصوصا در مقطع ابتدایی که امسال بهترین سازماندهی را داشته و خیلی عالی کارها پبش میرود.

منوچهر مغرضانه حرف زد
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
با سلام فکر کنم جناب چک نژاد دیگه داره چکه م چکه میکنه به حال خودش نیست چشم بصیرتش دیگه نمیبینه حق داره چون کسی که دنبال ضعف کسی است خودش جایگاه ثابتی نداشته وندارد چون زمان احمدی نژاد رییس ستادش بود هیچ بهایی بهش داده نشد بزار بنویسه وداد بزنه اب در هاون کوبیدنه اب دریا با زبان ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
بنده با حرفهای برادر چک نژاد کاملا موافقم اقای جریده در انتخاب مدیران نسبت به////// خود کوتاهی نکردند.ومتاسفانه افرادی که در کابیه انش هستند کاملا بیسواد واز ........هستند البته شاید هدفش هم این باشه که بی سوادها را به امر اموزش هدایت نکند
اصلاحاتیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
با سلام . عملکرد آموزش و پرورش بهمئی مشهود است بر همگان در دولت تدبیر به ویژه مدیریت جناب جریده به حمدلله پیشرفتهای چشمگیری داشته و خواهد داشت . طبق شناختی که از جناب چک نژاد دارم ایشان مسائل را از حنبه سیاسی تحلیل می کنند و فردی عقده ای هستند . اگه ایشان عرضه ای داشتند با وجودی که از لیدرهای مهم احمدی نژاد بوده در آن زمان حداقل یه مدیریت مدرسه ای بهش داده می شد حتما لیاقتش نداشت . امید است برادر چک نژاد به خودشان بیایند و حقایق و پیشرفتهای آموزش و پرورش را منصفانه تحلیل کنند . هرچند به تحلیل ایشان نیازی نیست . مردم همه چیز را می دانند و می بینند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
دوستانی که اظهار نظر موافق کردند خواهش میکنم فقط کمی به وجدان خود مراجعه کنید .کدوم مدیریت.کدوم اموزش کدوم عدالت حرفهای اقای چک نژاد کاملا درست ومنطقی اند خودشیرینی کار خوبی نیست وجدانت را محکمه قرار بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
جادارداززحمات چندساله آقای جریده تشکروقدردانی شود. واقعاآقای جریده وکادر اداره بابرنامه ریزی های خوبشان تحولی بزرگ در آموزش وپرورش شهرستان بهمئی بوجود آوردند ودرمدت مدیریت آقای جریده توجه خاصی به مدارس گردیده
آموزش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
اقای چک نژاد ریس ستاد احمدی نژاد بوده ایشون مخالف سیاسی است .
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
آقای چک نژاد بیانات جنابعالی آدم را به یا د حدیث شریف اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید می اندازد شما با این افتراها و دروغ ها هیچ طرفی نبسته ونمی بندید شما در زمانمدیریت صمدی نیز نامه ها وبیانه های چالش برانگیزی میفرستادی که معلوم نیست درکدام گروه ولشکری همه فرهنگیان بهمئی تو را خوب میشناسند فقط طبل توخالی هستی همین پارسال بود که دانش آموزان نمونه امام حسین بعلت تدریس بد شما دسته جمعی کلاسها را تعطیل کردند پس زیاد به این نامه نگاری ها غره مشو حرمت هر امامزاده به متولی اش هست شما داری به ریشه آموزش و فرهنگ این شهرستان ضربه میزنی
در جواب ترازوی معاونت پرورشی هم ایراد از ترازو نیست ایراد از خود شماست که روزی چهل کیلو غذا میخوری و ترازوی بیچاره را له کردی
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
کسانی که از اقای جریده اینطور دفاع کردند فردا روز قیامت چه جوابی دارند ،یعنی واقعا امار بگیریم 90 %انتصاب ها فامیل گری نبود. ؟
کرامتی صل
|
Germany
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
برام جالبه اینهمه عصبانیت وهجمه به اقای چک نژادیان درحالیکه واقعیت هارابیان کردن والبته کاملا واضحه همه جوابیه ها یک نفرنوشته کاش شهامت داشتن اسمشون مینوشتن آقای ناشناس
اگه به حرفی که زدن اگه اعتمادداشتن معرفی میکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
من از جریده دفاع نمی کنم ولی منوچهر چک نژاد هم اصلا قابل دفاع نیست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
خدا رحم کند به حال آموزش وپرورش بهمئی با این دبیرانش شما خیال داشتید کاندید مجلس شوی باهمین دروغ ها و خیالبافی ها چون بچه خودت معلم نداره مدعی حق طلبی شدی خداوکیلی اگر بچه ت تو اون کلاس نبود هم همینطور جان برکف میشدی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
همکاران گرامی
حقیقت همینه که اقای چک نژاد میگه این نوشته های طولانی کار یه نفره فقط داره تایپ میکنه خسته نباشی من میگم نود درصد از مدیریت ناراضی اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
یه مرتبه چقد تعداد کامنت های طرفداران آموزش و پرورش زیاد شد مشکوک هست تابلو بازی نکنید خودتون رو تابلو نکنید یه نظر مخالف هم بذارید که شک برطرف بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درودبرچک نژادکه همیشه حقیقت رامی گوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
من تعجب میکنم از اظهار نظر بعضی همکاران یا یک نفر است که این همه نظر را نوشته کدوم عملکرد کدوم آموزش آقای جریده آقای چک نژاد از حق فرزندان بهمئی دفاع کرد چرا کلاس درس بعد از سه ماه معلم ندارد بچه های مردم چه گناهی کردند آیا در آموزش و پرورش بهمئی افرادی بودند در سال گذشته که ابلاغ معاونت داشتند و روی هم رفته یک ماه سر کار نیامدند و شما ماست مالی کردید و همان افراد را وام مفت دادید نه تنها تنبیه نکردید بلکه تشویق نمودید از قیامت بترسید چک نژاد امسانی پاک و حقیقت گوست متاسفانه امروز دروغ دادن باعث افتخار مدیران نا کار آمد ما شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
ای کاش نویسنده این دفاعیه سری به مدیران مدارس بهمئی هم می زد و می دیدند همه اقوام نزدیک ..... و همکاران ایشانند آموزش و پرورش بهمئی شد رابطه و فامیل بازی آموزش و پرورش اولویت آخره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
وامهای ...... هم رابطه بازی و حق خوری است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
اگر نرخ تورم دولت وآمارهایش درست است واین روزها مردم تحت فشار فقر نیستند
آمارهای آموزش وپرورش هم درست است درصدهای قبولی همه با تقلب روی امتحانات رشد می‌کند من دانش آموز داشتم که اول سال تا آخر سال بالاترین نمره اش پنج بود خرداد نمره نهایی اش سال سوم ۱۲شد این معلوم چطور ۱۲شد
والا این نظرات تملقگوی نه اهل شرافت هستند نه منصف ......هم حدی داره
چطور کسی که جانبازی تقلبی داشته حکم هم خورده میشه مدیر آموزش وپرورش
چطور کسی که در بزرگسالان حکم خورده میشه مدیر آموزش وپرورش
جواب روز روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
آموزش وپرورش بهمئی در قرق فامیل گری:
................................
مدیر پایگاه مخاطب گرامی ضمن تشکر از شما به دلیل وجود اسامی در نظر ارسالی شما از انتشار آن معذوریم.
با تشکر تحریریه تابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
عمکرد آموزش و پرورش بهمئی از سالهای قبلی خیلی بهتر بود. انعطاف بیشتر بود. توجه به امر آموزش خیلی خوب بود. تعامل با سایر نهادها عالی بود. رضایت والدین چشمگیر بود.
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
والا چاپلوسی هم حدی دارد بخدا برخی مطلب چک نژاد را نخوانده قضاوت میکنند انصاف وشرافت هم از جامعه رخت بست برخی نام خودشان را میگذارند منصف در حالی که .....برخی توان درک مطلب چک نژاد را ندارند کامنت ها اکثر چاپلوسی هست آمار مدیران اقوام چیزی غیر از این است
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
اولا سلام
دوما خدا لعن و نفرین رو برا این موقع گذاشت ک کسی غیر حق قضاوت کنه یا کاری غیر حق ک ما هم لعن و نفرین نیکنیم به کسی ک الکی داره طرفداری میکنه هر طرف ک باشه
سوم در رابطه با اموزش بهمئی؛؛؛
همه ما ک قبلا دانش اموز بودیم خوب و بدها رو دیدیم پس به وجدان مراجعه بد نیست
مدارسی ک دانش اموزاش بعد سه هفته تشریف میاره و اهمیتی ب غیبت و علل ان نیست
مدارسی ک در بهمئی حتی یه مردودی نداره حتی یک ردی
مدارسی ک معلم میشنه تا ساعت ۱۲ شه پاشه بره
مدارسی ک معلمش اولین جلسه کلاسش برج ۲ امتحانات بوده
مدارسی ک معلمش رو آزاد گذاشته تا فقط حصور غیاب کنن و برن سراغ کارای شخصی
مدارسی ک فقط برا رفع تکلیف معلم گذاشتن وگرنه آموزش
نخواستن.... حرف مستقیم مافوق ب دبیرش




عالیجنابان از کجاش بگیم ک نفرمائید آموزش عالی هست من تو خونه برا رصای خدا دروس شیمی و فیزیک و ریاضی کار میکنم دانش اموز با معدل ۱۹ بلد نیست ریاضی پایه ۸ و پایین تر رو حل کنه تو رو قران وجدان داشته باشید نمیدونه اعشار چیه بهترین دبیریتان شهر رسته تجربی نشسته
چرا آموزش رو سیاسی کردین ؟؟؟
چرا نمی فهمید دارید تیشه به ریشه خود میزنید ؟؟ فردا روز قراره سر همین کلاسا بچه هاتون بشینن
البته ن خیلی از خدا بیخبراییک خودشون مهاجرت کردن اگه راضی بودین خودتون می موندین.
مدرسه نمونه پسرانه سر کار سیاسی و عقده بازی دانش اموز با بهترین درس رو انضباط ۱۸ داده تا بقولا از بابای طرف انتقام بگیره هر دو هم اصلاح طلبن الان دانش اموز به خاطر اینکار رفته مدرسه دیگه اگه اشتباه نکنم گفت .... اکثر دبیراش هم گفته همون دبیران مدرسه نمونه ش بودن....

چرا هر وقت کم میارید و تملق گویی تون گل میکنه میرید پشت آیه قران؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا اول گفت حق رو بگید بعد گفت تهمت نزنید
شما تحقیق کنید کدومش درسته بعد دفاع کنید.
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
به والله تو دهدشت طرف جای ۲۴ساعت موظفی داره ۳۰ ساعت اضافه کار میکنه به پشتوانه معاونت آموزشی وخود اداره کل استان به نظر چکار کنیم
ولی دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
کلاس پنجم ابتدایی مدرسه شهید علی محمدی تا ۳۰آبلن معلم نداشت کدام تعامل
اف بر این فرهنگ ،اف بر این مدعی معلم بودن. تا کجا چاپلوسی واقعا مدیریت مدارس همه اقوام ..... وکارکنان اداره نیستند؟واقعا سالهاست مدیریت با زد و بند انتخاب نمیشود؟ واقعا اوضاع آموزشی خراب نیست ؟
بابا همین شما فرهنگی جامعه هستید که جامعه اینقدر افت زده هست
شکایتی ندارم چون حقیقت تلخه وچاپلوسی رونق داره
نصرالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
حق همیشه اندک بود بخصوص این روزها که زبان در گفتن حرف حق ناتوان است از کامنت میشه فهمید چک نژاد بحق هست یا آموزش وپرورش مدافعان آموزش وپرورش که مدعی هستند کامنت هایشان همه آخر .....وتوهین آمیزهست مدافعان چک نژاد بدون توهین حرفهایشان را میزنند
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
در سوره مبارکه والشمس می خوانیم: « و الشمس و ضحیها * و القمر اذا تلیها * و النهار اذا جلیها * و اللیل اذا یغشیها * و السماء و ما بنیها * و الارض و ما طحیها * و نفس و ما سویها * فالهمها فجورها و تقویها ». آخرین سوگند این است: سوگند به روح بشر و اعتدال آن که خدای متعال به روح بشر کارهای فجور و کارهای تقوا را الهام کرد که چی فجور است، چی فسوق است، چی زشت و نباید کردنی است و چی تقوا و پاکی است وباید انجام داد

حال من یه سوال دارم ؛؛ وظیفه آموزش و پرورش چیست؟؟؟؟؟ آیا غیر از آموزش و تربیت فرزندان به بهترین حالت ممکن هست؟
پس چرا میگیم پیشرفت کرده؟ چرا وظیفه با منت آمیخته شده؟؟ آموزش و پرورش ک وظیفه ش اینکار هست.
پس افرادی ک الکی تملق میکنید اول سواد فهمیدن و درک کردن پیدا کنید بعد با تحریک بقیه بیاید نظر بدین ...
آموزش پرورش استان مگه ناتوانه ک نتونه خودش حقیقت این حرفها رو پیدا کنه هرچند دزد ، دزد رو نمیفروشه.
اونا ندونن شما که همه همدیگرو میشناسید پست ها هم که معلومه.
اگه سواد دارید ببینید تربیت و سواد بچه تون چطوره می فهمید اموزش پرورش هم چکار میکنه.
چطور دانش آموز خرداد با ۱۱ تجدید رد میشه شهریور همونا رو با بهترین نمره قبول میشه؟؟؟؟

وجدان" به معناى یافتن حق، شعور باطن، قوّه‌اى در باطن كه انسان را از نیك و بد اعمال آگاهى مى‌دهد آمده است.
اول: اگر کاري را خوب بلد نيستيم، دنبال آن نرويم: «وَلاَ تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ» (سوره اسراء، آيه 36).
• دوم: اگر در انجام کاري، اضافه بر معلومات قبلي، لازم است نکاتي را بدانيم، از اهلش بپرسيم: «فَاسْأَلُواْ أَهْلَ الذِّكْرِ إِن كُنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ» (سوره نحل، آيه 43).
• سوم: مسووليت عملي را که به عهده گرفته‌ايم، تمام و کمال بپذيريم و به اتمام برسانيم.
• چهارم: اگر واقعا از انجام عملي ناراضي، ناراحت، پشيمان يا دل‌زده شده‌ايم رسما و صريحا اعلام کرده و آن را به موقع واگذار کنيم.
آیا چنین عمل میشود؟؟؟
تو رو به خدا وجدان داشته باشید.
اصلاح طلب واقعی
|
-
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
با سلام خدمت همه دوستان
ابتدا باید عرض کنم که در هیچ سیستم مدیریتی نمیشه گفت که کمی یا کاستی وجود ندارد پس در مدیریت اقای جریده هم یه سری ضعف هایی وجود دارد ولی این ضعف ها در حدی نیستن که ما بر طبل بکوبیم و خودمان را به آب و آتش بزنیم اگر واقع بینانه ما نگاه کنیم در میابیم که پیشرفت های آموزش و پرورش نسبت به ضعف های وزن بیشتری را دارد چه در زمینه آموزشی و چه در زمینه تربیتی در زمینه آموزشی مگه هر ساله ما تعداد کنکوری های دانشگاه سراسری دولتی در رشته های پزشکی و رشته های فنی و علوم انسانی در دانشگاه های معتبر کشور را نمیبینم این را که دیگر نمیتوانیم انکار کنیم و بگیم فضای جلسه را برای تقلب آزاد میزارن و در زمینه پرورشی مگر این رتبه های برتر قرانی و تربیتی را در سطح استان و کشور نمیبینم یا طبق نظر بعضی دوستان اینجا هم ضعف داریم و شهرستان بهمئی در کشور و استان سوگلی وزارت آموزش و پرورش هست پس چرا واقع بینانه بهش نگاه نمیکنیم. در زمینه رفاهی معلمان هم بیشترین تعداد وام ها و در انضباط کامل به معلمین محترم داده شده هر چند که در دوران اصولگرایان اگر رجوع کنیم همین وام های افزایشی را به چه صورتی به گروه رقیب میدادن و اگر به قبل برگردیم میبینم که بخاطر بی عدالتی که داشتن چندین نفر از اصلاح طلبان از این صندوق انصراف میدادن ولی حال قضیه فرق میکند و به همه معلمین در نوبت قانونی خودشان این وام ها بدون هیچ گرایش سیاسی داده میشود پس آیا به جز عقده گشایی سیاسی ما کار دیگه ای هم بلدیم که انجام بدهیم همین اقای چک نژاد که مثل اقای فراستی هستن و با تمامی دنیا و با تمامی مدیران کشور مخالف هستند یه آمار اگر از دانش آموزان خود ایشان اگر گرفته شود مشخص میشود در زمینه تدریس و آموزش و اخلاق چقد از ایشان رضایت داشتند اگر تعداد رضایت این افراد از آقای چک نژاد به اندازه انگشتان دست هم رسید هر چه ایشان در مورد آموزش و پروش فرمودند صحیح می باشد
والسلام یا حق
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
چک نژاد اگه آدم پخته ای بود همون زمان احمدی نژاد مدیریتی بش میدادن ، ایشون آدم ساده ای هست و زود فریب دیگران را میخوره و خودشو نخود هر آشی کرده ، الان هیچ دانش آموزی در مدارس بهمئی از ایشون راضی نیست پس چطور میتونه از دیگران گله و شکایت کنه ، فک کنم دچار نوعی بیماری روانی شده که خداوند کمکشون کنه . چک نژاد اول باید خودشو اصلاح کنه .
پاسخ جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
اتفاقا امروز دانش آموزان از معلم‌های با سواد آمار بلد نفرت دارند معلم متناسب با اوضاع فعلی میخواهند نه معلم باسواد
معلوم است چک نژاد کار بلد می‌باشد که دانش آموزان جامعه امروزی از آن ناراضی هستند
زمانه زمانه فریب ودرپی وخیانت است آدمهای با صداقت در آن جایگاهی ندارند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
در آموزش امروز هیچ آدم باسوادی پیش دانش آموزان خوب نیست معلمی خوب هست که درس ندهد ونمره عالی بدهد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
در آموزش امروز معلمی پیش دانش آموزان خوب است که درس ندهد ونمره بدهد در ضمن آموزش بهمئی از سال ۹۳به بعد بررسی کنید اگر یک مورد دانش آموز پیدا کردید که پیش دانشگاهی یکسره پزشکی قبول شده باشه آن وقت چک نژاد تهمت زد همه قبولی های پزشکی بهمیی یا اصلا بهمئی درس نخواندند یا یکسال مسیر بهبهان را طی نمودن دنبال کلاسهای متفاوت تا موفق شدند
آشنا
|
United States
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
بعضی از دوستان مرتب میگن که چک نژاد اگر خوب بود دوره احمدی نژاد که لیدر بود پست میگرفت

برادر من چک نژادها را بگذاریم همیشه حق طلب و حق گو باشند صداهای منادیان حق طلبی را خاموش نکنیم جامعه آشفته و معامله گر و مریض ما به چنین آدمهایی نیاز دارد چک نژادها مخالف هرگونه انحراف هستند فرقی نمیکند جریانش سرکار باشد یا نباشد چک نژاد به انحراف و رانت مدیران احمدی نژاد هم میتاخت اهل مسامحه و زد وبند و لاپوشانی جریانی نبوده و نیست بخاطر دنیای دیگران خودمان را مواخذه مردم بدبختی نکنیم که تنها دلخوشی آنها رشد بچه هاشون هست
والا بالله آموزش اولویت اول این کادر نیست چرا نمیخواهیم این را بفهمیم
کاش رسانه همان اسامی مصداقی مدیریتهای قومی را پخش میکرد تا همه بفهمند و بدانند چه فاجعه ای انجام شد
چه معاملات حتی خارج استانی انجام گرفت واز قِبل آن چه ادمهای نالایقی بر صندلیهای به اصطلاح کارشناسی این اداره جلوس کردند
معامله و قوم گرایی و رفیق بازی بیداد میکند بخاطر خدا هم که شده موضع منطقی بگیرید بدون اطلاع قضاوت نکنیم بروید مدیریتها را ببینید همه چیز دستگیرتان خواهد شد کار زیاد سختی نیست معادله پیچیده ای هم نیست لیست مدیرتهای وانتصابات موجود است
دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
یادش بخیرما چند نفر بودیم اولین ورودیهای دبیرستان نمونه امام حسین ع لیکک که نمره قبولی گرفتیم دوست داشتیم برویم رشته تجربی ولی چک نژاد نمره نداد وگفت شما آنجا موفق نمیشوید آقای جریده آنجا معاون بود خلاصه ما دبیرستان را به پایان رساندیم با چک نژاد که واقعا هم معلم جالبی هست هم مشاور عالی رتبه ام ۲۶۰شد همان سال اول چطور شد که اکنون میگن چک نژاد معلم خوبی نیست در صورتیکه همین جناب جریده همیشه در آن زمان ایشان را تحسین میکرد معلومه آموزش وضعش خراب شد
مالک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
اگر بنده چهار سال دانش آموز چک نژاد بودم با وجدان وزحمتکش تر از او‌معلمی ندیدم واقعا متاسفم برای جامعه امروز که اینطور اجازه میدهند خادمان واقعی را له کنند
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
بنده دبیرستان نمونه گچساران درس می‌خواندم ترک تحصیل کردم برگشتم خونه با اصرار رفتم شهید ستمی ثبت نام کردم چهار سال رشته ریاضی تمام درسهایم را چک نژاد تدریس می‌کرد بخاطر نوع تدریس ایشان علاقمند به درس شدم اکنون با بهترین رتبه ارشد دارم ادامه میدهم تنها روش تدریس چک نژاد در دانشگاه بدردم خورد
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
با توجه به برخورد هایی که با آقای چک نژاد داشتم ،شیوه تفکر ایشون به درد آموزش و پرورش نمی خوره . سفارش میکنم ایشون رو به نیروی انتظامی ببرن و حفاظت از مرزهای سیستان را به او بدهند .
آشنا
|
United States
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
اسم خودتو هم گذاشتی "حق گو "
متاسفم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
اقای چک نژاد انسانی است که در همه ادوارفقط انتقاد از زمین وزمان را بلداست اگه میتونه راهکار بده.همه میتونن تخریب کنند این شیوه اصلاح نیست وچیزی جز تخریب و واکنش به دنبال ندارد.افراد ازین دست درکشور زیاد بودند که پایانشان برای همه مشخص شد. این شیوه وتفکر قرون وسطایی تاریخ اعتباری ندارد.به اقای چک نژادو امثالهم توصیه میشود به تفکر درونی خود مراجعه کرده و برای کارایی بیشتر تغییر دیدوبینش دهند وازین تفکر انتقادی صرف وبی نتیجه که عایدی برای جامعه ندارد دست بردارند.
اقای جریده مدیری است توانمند ارزشی خاک خورده اموزش، که اصول مدیریتی و مدیریت جهادی او بی نظیر بوده وبدون توجه به حواشی برنامه موفق ونتیجه بخش خود رادر حوزه اموزش که امار وارقام ونتایج چندساله دوران مدیریتش گواه ان است را ادامه میدهد قطعا افرادی هستند که نمیتوانند این موفقیت را ببینند این امری طبیعی بوده وچیزی از ارزشهای مدیریتی اقای جریده کم نمیکند.
اتفاقا اقای جریده در مدارس روزانه وبزرگسالان وراه دور باحساسیت خاصی شخصا نظارت میکند واز ورود دانش اموزان غیر بومی جلوگیری کرده وارزش واعتبار اموزشی چند ساله خود راتحت هیچ شرایطی فدای مسامحه وسهل انگاری دیگران نخواهد کردودرین زمینه موفق عمل کرده است وزبان منتقدین را بسته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
درودخدابراستادچک نژادکه همیشه قلمش دفاع ازحق مردم هست
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
من از۱۶سال پیش چک نژاد را می شناسم خدای میداند همیشه مدافع حق مردم بود برخی فقط تو‌فضای مجازی مرد هستند ولی ایشان در فضای حقیقی همیشه مرد بود
خجالت بکشید چاپلوسان واقعا آموزشی در لیکک مانده که دفاع میکنید غیر از این است که از بصره هم آمدن لیکک مدرک گرفتند غیر از این است که نشان وجایزان وجولکی و بهبهان همه اطراف ما لیکک مسخره میکنند بخاطر مدرک دیپلم دادن
والا چک نژاد حقیقت را گفت
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
کدام منصف کدام حقیقت اف بر این شرافت

میگن دزدی به خانه ای زد همه هزاران ایراد از صاحب خانه گرفتند یکی نگفت دزد به چه حقی....
آقایون مدافع آموزشی نیست
یعنی آئین نامه های غلط آموزش را نابود کردند دانش آموز دهم تجدیدنظر دوازدهم همان درس نشسته
در ضمن آمار مدیریت لیکک را بزنید تا ببینید جناب جریده وامامی خیانت کردند یا نه
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
مگه چون یه عده دانش اموز با استعداد زحمت کش با صرف وقت و هزینه فراوان تو دانشگاهای پزشکی قبول شدن یعنی اموزش پرورش بهمئی ایرادی نداره بالاخره کادرمعلم و پرسنل که بیکارننشستند بالخره یه تکونی به خودشون میدن اما نه به اندازه کافی...اقای روحانی هم کارمیکنه چه حرفیه اما اقدام اساسی برای پیشرفت کشورانجام نداد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار