یادداشت مخاطبان
بخاطر همین سو‌ء مدیریتها سالهاست که شاهدیم برای دیپلم گرفتن از همه نقاط کشور به بهمیی می آیند و آموزش اینجا زبان زد و مورد تمسخر دهستان و بخش و شهرهای اطراف است.
کد خبر: ۶۸۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱ 22 November 2018
آنچه که در ادامه منتشر می شود ار سری یادداشت مخاطبان تابناک است که عینا منتشر می شود و انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب آن از طرف تابناک نیست. مخاطبان می توانند مطلب منتشره نقد، تایید یا تکذیب نمایند.
بهمئی محلی برای صدور مدرک دیپلم !
بسمه تعالی
باسلام وعرض ادب .
هردم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می‌رسد
آقایان مسئولین ,مقامات عالی، وزارت آموزش و پرورش به فریادآموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی برسید.
شکی نیست در آموزش وپرورش مدیریت هماهنگ کننده فعالیتهای دسته جمعی برای رسیدن به اهداف مطلوب با حداکثر کارآیی  است.
متاسفانه سالهاست بخاطر کاسبی صاحب نفوذان این هدف مهم در استان ما به فراموشی سپرده شدوهدایت این مکان از دست چهره های ،آموزشی وافراد عمیق وبصیر وفرهیخته به چنگ عناصر سطحی وبیسواد کاسب وعاری از دور اندیشی وفاقد بینش ومنش فرهنگی افتاد واین افراد با شبیه سازی وتکثیروتعمیم وآداب عادات واخلاق خود و طرد و حذف و منزوی ساختن و بی انگیزه کردن افراد آگاه و فرزانه و تشدید و انحطاط رهبری سازمانی دمینوی سفله پروری ، رفته رفته دستگاه تعلیم و تربیت را به مسیر قهقرایی سوق داده و گام به گام بستر پیدایش و گسترش انواع انحطاط را مهیا ساختن که علاوه بر نابودی اهداف و رسالت خطیر نظام آموزشی ،کیان و اعتبار مدرسه ومعلم ودستگاه تعلیم و تربیت را نیز نزد اولیا و دانش آموزان مخدوش وتخریب نمودند.
متاسفانه سالهاست در استان ما عموما از افراد فاقد درایت و کفایت لازم برای درک ،تعقیب وتحقق اهداف والای آموزشی در این مدیریت به سفارش نمایندگان مجلس و جناحهای سیاسی استفاده میشود!؟افراد بله قربانگوی تشنه قدرت.
کسانی که بتدریج مدیریت را غنیمتی برای حال و آینده خودوبستگان واطرافیان شأن و موقعیتی برای بسط شبکه ی روابط شخصی و سکوی پرش به مناصب ومواهب اداری وبعدی وآتی تلقی می نمایند .
لذا بعید است با هدایت و راهبری چنین عناصری ساختار وسامانه آموزشی این استان قادر به تامین مصالح عالیه جمعی و اهداف و آرمانهاجامعه باشد. زیرا چنین عناصری ،در بهترین حالت اغلب کاسبند نه عاشق،ذاتا نگرش سطحی ونمایشی وشعاری به مقوله آموزش دارند،برخوردشان در سیستم با افراد صاحب اندیشه با تحقیر و طعن و تمسخر و عقده گشای می‌باشد . حتی در چینش کادر خود در تمام سطوح افراد متناسب با خود را چینش میکنند .
این افرادخود را خداوند دستگاه می پندارند،برغم برخی ژستهای تبلیغی ونمایشی تمایلی به مشورت ندارندوبا بیزاری از نقدمتفکران پیوسته در ویرایش محیط اطرافیان خود و جایگزینی متملقان مستحیل وذوب بجای متخصصان مستقل هستند و همیشه متفکران را کابوسی تهدید آمیز برای خود میدانند.
تا زمانی که چنین عناصری بازمانده از عصر حجر و با نگرشی سطحی و مضیق به این عرصه تعلیم و تربیت حاکمند راه نجاتی برای آموزش این استان  پیدا نخواهد شد.
راه نجات آموزش وپرورش این استان و شهرستان بهمئی  تجدید نظر درساز و کار چرخه ی معیوب و مخرب فوق و میدان دادن به متخصصان صادق و صالح بجای متملقان متظاهر و سوداگر کاسب پیشه می‌باشد.
چرا پذیرش مدیریت آموزش وپرورش سالهاست بجای عاشق کاسب می‌باشد؟غیر  از این هست که مدیر کاسب ، معاون کاسب ،کارشناس کاسب  و....حاصلش افکار مخدوش وبی رغبتی و....خواهد بود؟

آموزش وپرورش بهمئی در آخر تباهی آموزشی بخاطر سوء مدیریت بسر میبرد
جریان چیست؟ اگر به بهمیی بیائید خواهید دید که هنوز تا۹۷/۸/۳۰ابلاغها فرهنگیان جابجا میشود!! خواهید دید چیدمانهای قومی قبیله ای ونورچشمی ...این یعنی چی ؟ اگر خدایی پیگیری شودخواهید دیدکه هنوز برخی کلاسها معلم ندارند و با دروغ و خیانت و ابلاغ سازی اعلان میشود فلان کلاس معلم دارد. نمونه اش کلاس پنجم دبستان شهید علی محمدی لیکک می‌باشد که اگر عملا نه ابلاغی معلم بداشت حداقل یک ارزشیابی در این دوماه از هر درس این کلاس در این مدرسه مشاهده می شد ؟؟؟!!
متاسفانه از چهار مهر تا امروز ۹۷/۸/۳۰بارها این موضوع به گوش جناب زارع پور رسید ولی ملاک قضاوتش دروغ سازی های مدیران بهمئی بوده و دریغ از نظارت جهت دروغ یا حقیقت بودن این موضوع ؟؟!! واقعا کسی که نمی‌تواند مشکلات حوزه مدیریتی خود را پیگیری وحل کند ماندنش بر کرسی مدیریت خیانت به مردم آن سرزمین می‌باشد .
پیشنهاد میکنم جناب زارع پور وقتی نمی‌توانی خدمت کنی پس نمان که خیانت کنی
چون بارها اعمال سلیقه ها ،قوگرایی ها ،ناکارآمدیهای مدیریت شهرستان  به شما اعلان شد و دریغ از کوچکترین تغییر !!؟؟
اینجا آموزش وپرورش بهمئی خبری از آموزش درست و نظارت نیست ، بطوریکه خدای میداند نیروهای توانمند آموزشی در این اوضاع آموزش امروز بهمئی جایگاهی ندارند و صرفا کسانی می‌توانند دور این مکان وقت تلف کنند که شبیه خودشان اهل پوشیدن حقیقت باشند ،اهل ثبت نمرات دروغین ،اهل تقلب و زیر کار در رفتن ،اهل زد و بند سیاسی و قومی ،اینجا درصد های قبول نمرات خرداد و شهریور نه تنها واقعی نمی‌باشند بلکه حتی برخی  همکاران اعتراف می‌کنند که برخی  مدیران خودشان نمره ریاضی در  لیست‌ها ثبت وامضا می کنند و کارنامه صادر می کنند!؟ و این امر در مقطع متوسطه اول امری عادی  شده؟؟بارها قبلا از زبان دانش آموزان پیش دانشگاهی شنیدیم که آقا شما چرا  به ما خیانت میکنی نمیگذاری تقلب کنیم  و می گفتند  آزمونها امتحانات نهایی همه اش تقلب هست !! اینجاست که اگر کسی بخواهداز روی دلسوزی خدمت به آموزش اینحا کند جایگاهی نخواهد داشت!!! بخاطر همین سو‌ء مدیریتها سالهاست که شاهدیم برای دیپلم گرفتن از همه نقاط کشور به بهمیی می آیند و آموزش اینجا زبان زد و مورد تمسخر دهستان و بخش و شهرهای اطراف است.

خلاصه اینجا اینقدر دروغ و ظاهر سازی هست که حتی نمایش وزن ترازوی داخل معاونت پرورشی ۳کیلو با حقیقت فاصله دارد.
والسلام.  منوچهر چک نژاد یان ۹۷/۸/۳۰
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
محمودخردمندیگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
درودبراستادچک نژاد.زمانی که ایشان هم جناحشون درراس یود..دنبال پست ومقام نبودوهمیشه عدالت ومدیریت رانشانه میگرفت ..ایشان یکی ازدانشمندان پاک دست ومدیر..وخداترس هستنداگرازایشان درمدیریت شهرستانی واستانی استفاده گرددخیلی ازبی بندباری های آموزشی ...جمع میشور
طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
درود بر استاد چک نژادیان مانند همیشه حق گو وحق طلب ای کاش مسئولین استانی وکشوری از خواب بیدار شوند واین نداهای حق طلبانه را بشنوند.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
درود بر استاد چک نژاد .
شخصی ک همیشه دنبال حق هست و هیچگاه کوتاه نیامد .
اراده فولادین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
واقعا که در بهمئی استعداد ها به هدر می رود.
چون مسئولان آموزش و پرورش خیانت می کنند
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
خوبه استاد
فریاد زن بی هیچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
با سلام ،حتی می توانم بگویم فاجعه از این هم بدتر است ،واداره بهمئی در قرق چهار نفر است ،............... ،طی سه سال است فردی بنام ........ نیروی رسمی آموزش و پرورش ،با ابلاغ جای دیگر اما مدرسه غیردولتی .......اضافه کاری می کند در حالی که مدارس دولتی معلم ندارند.
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
درود بر استاد چک نژادیان که همیشه واقعیات روز شهر و استان را بدون ترس و تعارف رسانه ای میکند.
خدا خیرت بده استاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
الحق والانصاف مطلب جناب چک نژاد بیان حقیقت است
اما جناب چک نژاد مگر نمی دانی که کار از بالا تا پایین خراب است
مگر نمی دانی این وضعییت مطلوب مسئولین است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
بهمیی مدیریتش ناتوان است باید فکری به حال شود متاسفانه سالهاست که ضعیف ترین افراد برای مدیریت آموزش وپرورش بهمئی انتخاب می‌شوند بخاطر همین آموزش آن مورد تمسخر است
همکار
|
United States
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
هرچه جناب چکنژاد میفرمایند کاملا درست است
کاش مدیریت آ و پ از اساس جریانی مدیران خود را انتخاب میکرد
حداقلش اینکه الان یه ابزاری برای توجیه سیاست های استصوابی خود داشت

متاسفانه به این هم پایبند نبودند همش رابطه بازی و قوم گرایی و بقول بزرگواری انتخاب و انتصابهای زیر نافی
گند زدن به تمام اصول و زیر ساختهای آ و پ و تمام مرزها را در نوردیدند بخاطر چه؟ بخاطر اینکه رفقا و اقوام خود را به مدیریت مدارسی نصب کنند که تو شهرهای دیگر استانها کسی حاضر نیست بپذیرد

اوووف بر این اندیشه
تف بر صورت معلمی که عزت نفس خود را با مدیریت یه مدرسه پر از محدودیت و درد سر معامله کند

مارا چه شده که به اینجا رسیدیم
اهای!! معلمی که هرچه نداری باید آزاده باشی مردباشی ننگ نیست که بری تملق همکار دیروز خودت را بگی تا پستی بگیری

خجالت نمیکشی ؟؟
تو اگر شایسته این منصب هستی باید بیاین دنبالت و ازت خواهش بکنن تا بپذیری آن هم باشرایط و فراغت اختیار نه با دستور ومنت
آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
باسلام
صحبت جناب چک نژاد کاملا درست اما مربوط به این دولت و آن دولت نیست. مربوط به خود ژنتیک بهمئی‌ها می باشد. استارت تمام خودسری ها از دولت نهم و دهم زده شد و تا اینجا افسار گسیخت. چرا کسی مدارس غیر حضوری را توجه نداره که از آبادان و بهبهان و وووووو میان اینجا مدرک دیپلم میگیرن و میرن. اسم مدارس ...... است ولی در تملک آقایانی می باشد که جزو چارت آموزش و پرورش هم نیستند و ساختمان همین مدارس محل های .... شده.

چرا مدارس آموزش از راه دور صاحب نداره؟ چرا هر .... داره اونجا شکل میگیره و آ .پ بهمئی کاملا بی تفاوت است؟؟؟

حتما به مدارس ....و دیگر مدارس آموزش از راه دور که در دست مردانی غیر از آموزش و پرورش میچرخه توجه بشه خواهشا

چون دقیقا ساختمانشان شده موکب .... و دوستان آ.پ غافل اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
چک نژاد یه آدم افراطی وحوچی ودارای تفکرات خشکیده ومطرود خودش .... راهمه میشناسند مثل ......درخیابان به مردم توهین میکنه طبعا تعدادی از فرهنگیان از مدیر آموزش وپرورش خواسته هایی داشتند جواب رد بهشون داد واین کامنت ها راگذاشتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
چک نژاد رئیس ستاد احمدی نژاد بود آنقدر حرف .... وبی اساس زد که آقای ... که قوم نزدیکش بود اصلا تحویلش نگرفت از همون زمان دیگه حالت ..... گرفت ایشون با هیچ کس سازگاری نداشته حالتش به .... هت شبیه هست علیه استانداربود مبشری صمدی بزرگواری دهبانی حصار سیاوش وووواز نیش زبان ایشان درامان نبودند جریده که از طایفه اش نیست از نظرسیاسی هم باهاش مخالف هست طببعیه که برعلیهش مطلب بنویسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
از زمان مدیریت آقای جریده بخشنامه ممنوعیت معلمای مرد در مدارس به خوبی اجراشد واز معلمای مشکل دار در مدارس دخنرانه ممانعت کرد این روحیه انقلابی وبسیجی آقای جریده هست ومامردم بهمئی از ایشان حمایت میکنیم مطمئنا این کامنت ها ازطرف معلمانی مشکل دار هست که از اهدافشون باز ماندند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
مدیر های قبلی خیلی بدتر از این بودند ولی چون هم طایفه ای جناب جک نژاد بودند چیزی نمی گفت .حالا زبانش باز شد
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
من از لحاظ سیاسی مخالف آقای جریده هستم ولی جناب آقای چک نژاد با زمین زیرپایش هم سازگاری ندارد. کیست که نداند؟؟ تقوا را هم اصلا رعایت نمیکند. افترا و تهمت به دیگران را خیلی دوست دارد.
ریاضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
اقای چک نژاد واقعا ایا حتی دوستان همفکرتون خودتون رو قبول دارند؟؟
چرا با این ادبیات شان خودتون رو پایین اوردین.متاسفم
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
سلام
در چینش مدیران و مسئولین آموزش و پرورش تعادل میان طوایف مختلف رعایت گردیده است /با توجه به آمار فرهنگیان / طبق روال دولت ها اکثر مدیران از حامیان دولت انتخاب شده اند ، موضع گیری های تند بدون سند و مدرک عملی مذموم و ناپسند است و لازم است ،رسیدگی به اظهارات اینچنینی از مجاری قانونی انجام گیرد. مدیر آموزش و پرورش بهمئی نیز از کسانی است که در زمان تدریس ،مدیریت مدارس ،کارشناس گروههای آموزشی ،معاونت آموزشی و مسئولیت فعلی همواره توجه و اهتمام جدی به فرایند تعلیم و تربیت بخصوص بحث آموزش داشته اند و در این خصوص زبانزد خاص و عام هستند و پیشرفت های آموزشی و کسب مقام های متعدد نیز موید همین مطلب است. در زمینه اختصاص تسهیلات مختلف و کمک به فرهنگیان نیز همواره نگاهی پدرانه به فرهنگیان فارغ از جناح بندی های سیاسی ،گروهی و طایفه ای داشتند ،ایشان فردی خلاق ،با انگیزه و پرانرژی هستند که در مقابل خواسته های غیرقانونی مقاومت و ایستادگی خیلی خوبی دارند . پاسخ منفی با انتظارات ناصواب عده ای منفعت طلب به همراه تعامل خوب با فرهنگیان ،اولیا و دانش اموزان از ایشان شخصیتی محبوب و موثر در آموزش و پرورش ساخته است. در مدارس آموزش از راه دور و بزرگسالان نیز علی رغم بازرسی های متعدد مطابق بخشنامه تحصیل افراد غیر بومی را با وجود فشار موسسان و مدیران این آموزشگاهها ممنوع کرده است. متاسفانه در شهرستان بهمئی به جای نخبه پروری و حمایت از نخبگان و افراد کارآمد ،افرادی مخرب دنبال نخبه کشی هستند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
وضعیت دیپلم گرفتن آسان در بهمئی بر میگرده به زمان دوستان آقای چک نژاد چند سال پیش که یک مدرسه از راه دور نزدیک به ٨۰۰ الی ۱۰۰۰ دانش آموز داشت و خود چک نژاد هم میدونه. متاسفانه این صحبت ریشه در اون سالها داره . نه الان که با نظارت و سختگیریهای آقای جریده به خصوص در نپذیرفتن دانش آموز غیر بومی بیشتر مدارس از راه دور در یک ترم گاها زیر ۱۰ نفر فارغ التحصیل دارن . انصاف را در قلم زدن رعایت کنید
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
آقای چک نژادبه دنبال نفع شخصی نیست ولی بانظرایشان درموردآموزش موافق نیستم. آموزش وپرورش بهمئی دربخش آموزش تلاش های فراوانی دارندواولیا ودانش آموزان رضایت دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
بابا ول کنید منوچهر را این مطرود جامعه هست حتما مشکل شخصی با جریده داشت مطمئنم که خودش گفته هاش راتایید نمیکنه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
به نظرم چک نژاد دیگه به ته دیگ زده داره پرت وپلا میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
یکی اینجا به برای من توضیح دهد که اقای جریده چه مزیتی داشت مدیریت رابه عهده بگیرد چه کارنامه خوبی از خودش ازقبل به ارمغان گذاشت راستی همان طور که خودش انتخاب شد دیگران را هم به همان نحو انتخاب میکند بله الان سرایدار دوسال پیش مدیر یکی از مدارسه
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
دوست و همکار گرامی جناب آقای چک نژاد جنابعالی که جربیزه همکاری در برگزاری امتحانات را نداری چرا فرافکنی می کنید من خودم گواهم که برای حوزه های امتحانی ازت دعوت شد گفتی من نمی توانم. حالا که‌در این دوره با سخت گیرهایی که صورت گرفته تعداد طلبان غیر بومی به انگشتهای دستتان نمی رسد ابراز نگرانی می کنید.
در قسمتی از فرمایشات از نیروهای غیر متخصص فرموديد ولی بیشتر مشکل آموزش و پرورش از طرف افراد عقده ای مثل جنابعالی است. که به بهانه ای که فرمودید به خاطر مشکل خودت با معلم فرزندت زمین و زمان را به هم ریختی.
اولیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
من نمیدونم چطور نیروهای اداری گزینش میشن یا نه
نمیدونم منظورم واضح بود یا نه مخصوصا نیروهای بقول اصلاح طلب کامل الان
خیلی مهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
کاش به یک مورد دیگه اشاره می شد
اون هم انتقال دادن نیروهای خانمی که سهمیه استخدامی شهرستان را پر کرده و بعد از دو سه سال انتقال گرفتند و رفتند و الان مدارس دخترانه شهر همه پر از معلم مرد هستند ‌واقعا تاسف بار هست برا مدیری که تن به این کار میده که زمان حال شامل نمیشه از همیشه بوده تا الان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
کسانی که مخالفند برای یه پستیه که بهتون ندادند شماها حتما هیچ کدوم از شاخص های آموزش وتربیتی را نداشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
منوچهر آدم سالمی هست. ولی راحت تهمت میزند.. این صفتش خیلی ده.
بهمیی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
منوچهر چک نژاد یادش رفته که دیپلم گرفتن زمان خودش ودوستانش و در مدیریت جناب اقایان ..و... ...و..... بوده به مدیریت اقای .....که من اطلاع کامل دارم چنان نیروهایی میاوردن ثبت نام میکردن در زمان مسول امتحانات اقای..... بود که هر کی به هر کی میومد امتحان میداد من یادمه امتحان زیست پایه دهم را سه بار در سالن استخر تازه بنا شده بود میگرفتند وتمام نمیشد من یادمه بغل چمن استادیوم ظهر با یکی از امتحان دهندگان نشستم داشت ناهار میخورد بچه امیدیه بود گفته امتحان زیست دارم الان سری سوم است که امتحان میدن نوبت من نشد تازه ۱۵۰۰ نفر لیست ثبت نامی بودن که فقط دویست نفرش میومدن امتحان میدادن بقیه شبانه لیست زده میشد جناب چک نژاد که از گذشته خود هم خبر نداری که کار خودتون بود مدیریت اقای جریده مچ اینا گرفته شد چه در زمان معاونت اموزشی کنترل شد که حتما از اداره مربوطه نامه بیارن تا ثبت نام بشن الان که هم مدیریت اقای جریده زباتزد عام وخاص هست چون دستتون رو شد ونمیتونید هردمبیل کار کنید بهتون فشار میاد
مله بن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
به نظرم چک نزاد یادش رفته که دست اندار کاران راه دور و .... به مدیریت اقای .......ومدیریت .... در منزلی روبروی منزل اقای ...... واقع در ..... شبانه مدرک صادر میکردن وپول کلان میگرفتن شاهد قضیه بودم که اقایون ..... امدن پیش ......دفتر دار ثبت نام کردن گفتن اقای ..... ما پول ماشینت پژو بهت میدیم فقط مارا ثبت نام کن ومدرک برامون صادر کن اون اغا رفته تو ماشین وخصوصی باهم صحبت کردن ........ولی مدیریت اقای جریده جلو این همه معضلات را گرفته و طبق قانون پیش میره والان هم اگه به خاطر داشته باشید در زمان دولت احمدی نژاد که بهایی بهت ندادن دیپلم رییس .....دیپلم ....اداره بوده دیپلم رییس ..... بود ولی در این برهه از زمان هر چی طبق قانون پیش میره دیگه نبینم از کامنتها بزاری که.......
فاضل ریحان نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درود خدا بر کسانی که دغدغه پیشرفت شهر و دیارشان را دارند واقعا نام لیکک بد جوری ورد زبانهاست برای دادن مدرک دیپلم پولکی ... توی شهرهای ماهشهر و بندر امام و شهرهای جنوبی اکثر افرادی که دیپلم ندارند میگن برویم لیکک پول بدیم مدرک بگیریم ... باید به حال این مدیران پولکی تاسف خورد البته ناگفته نماند که توی این دو سال اخیر کمتر شده و ظاهرا سخت گیری هایی صورت گرفت که باید به اقای جریده خسته نباشید گفت..
فقط خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
سلام
آقای چک نژاد یک مرد پاک مومن دلسوز روراست بدون ریا می باشد و همیشه طرف حق می باشد حتی برای خانوادش فقط طرفدار حق میباشد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
درود بر راستی و سلام بر عدالت خواهان...
آقای چک نژادیان همیشه حقایق را گفتن،مربوط به برهه خاصی نیست،
امثال چک نژادیان در این عصر که همه نان به نرخ روز خور هستن انگشت شمارند،
از همه طالبان حق درخواست همراهی با استاد را دارم.
به وجدان بیدار خود رجوع کنیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
جناب ناشناس کم تملق گویی کن واقع بین باش و واقعیات رابگو چه ب نفعت باشد چ ب ضررت مشخص هس همه کامنت های با نام مستعار ناشناس کارشماس خجالت هم خوب چیزی
دانشجوی ارسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
در شهر فقط یک‌مرد مدافع حق دیدم آن هم چک نژاد بود دیگران هرچه میخواهند بگویند او برای من یک الگوی پاک وزبان گویای جامعه هست به خود می بالم که چهار سال دانش آموز او‌بودم
حبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
مگرچک نژاد چی گفت دو کلام حق گفت آموزش آفت زده به کرسی نشستن کاسیان بجای شایسته ها واقعا دروغه؟؟!!اگر دروغ گفت پس این همه مشکلات واعتراضات جامعه بخاطر چیست
پاسخ آموزش وپرورش و مدافعان آنها خودش گواه این واقعیت هست
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
چک نژاد یا هرکسی این مطلب را گف واقعیته گفت اصل مطلب مهمه واقعا اموزش پرورش مسخره شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار