اما روز گذشته دکتر ایلامی که به نظر می رسد از وضعیت مدیریت بر این معاونت به صورت جدی عصبانی و ناراضی بوده است در اقدامی فوریتی ، امین الله بابوئی که هنوز 6 ماه از انتصابش نمی گذشت را کنار گذاشت و دکتر محمد غلام نژاد را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.
کد خبر: ۶۸۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 21 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، کسانی که با حوزه کاری دانشگاه علوم پزشکی سر و کار دارند به خوبی می دانند این دستگاه پس از آموزش و پرورش یکی از عریض و طویل ترین دستگاه های دولتی است که از چندین معاونت با حوزه های کاری گسترده تشکیل شده است. یکی از واقعیات این دستگاه سختی مدیریت در آن است چرا که هر معاونت آن خود دستگاهی بزرگ با موضوعات خاص خود دارد و مدیریت دانشگاه هم باید اشرافی کامل بر همه ی این معاونت ها داشته باشد تا بتواند کارنامه ای خوب از خود برجای گذارد.
یکی از معاونت های حساس در این دانشگاه که به نوعی گلوگاه ورود به دستگاه محسوب می شود ، معاونت توسعه مدیریت و  منابع است که البته بیشترین حواشی را هم می تواند در پی داشته باشد.
حساسیت در این جایگاه آنچنان بالا است که در صورت عدم مدیریت صحیح می تواند عامل اصلی ورود حاشیه باشد چنانچه که ظرف یک سال اخیر دوبار دکتر ایلامی مجبور به تغییر در راس آن شده است!
عمده مشکلات در این معاونت مربوط به حوزه استخدام ها است که متاسفانه باعث بروز تخلفات و حواشی بسیار شده است و هنوز هم این حواشی به قوت خود باقی است.
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی که یکی از 7 معاونتی است که رئیس دانشگاه باید بر آن ها مدیریت کند ، به عبارتی از گلوگاه های مدیریتی ورود نیروی انسانی و منابع مالی و بودجه ای است و می تواند نقش بسزایی در موفقیت یا عدم موفقیت مدیریت این دانشگاه داشته باشد.
طی دو دوره معاونین قبلی ، متاسفانه حواشی در این معاونت به گونه ای بوده است که عمدا یا سهوا اقداماتی صورت گرفت تا ره آورد آن از یک طرف مدیریت دانشگاه را دچار دردسر کرد و از طرف دیگر بر شمار ارباب روجوع معترض ، خصوصا داوطلیین آزمون های ورود به این دانشگاه بیافزاید.
 
گام مثبتی که ایلامی برداشت ! / امیدواری به کنترل گلوگاه پرحاشیه ورود به علوم پزشکی
 
اما دو روز پیش دکتر ایلامی که به نظر می رسد از وضعیت مدیریت بر این معاونت به صورت جدی عصبانی و ناراضی بوده است در اقدامی فوریتی ، امین الله بابوئی که هنوز 6 ماه از انتصابش نمی گذشت را کنار گذاشت و دکتر محمد غلام نژاد را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.
غلام نژاده که زاده منطقه "شاه بهرام" باشت است در رزومه کاری خود ، معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی ، عضویت در هیئت مدیره کلنیک تخصصی کهگیلویه و رئیس دفتر و رئیسی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی را دارد . که در زمان تصدی رئیسی دفتر و رئیسی حوزه ریاست ، حق امضا به جای رئیس دانشگاه را هم داشته است اما تاکنون هیچگونه پرونده تخلفی در مورد وی تشکیل نشده است و آنگونه که سابقه وی نشان می دهد ، امیدواری را برای پایان یافتن حواشی معاونت توسعه مدیریت و منابع پررنگ کرده است.
این که انتصاب غلام نژاد بر اساس سفارشات معمول نمایندگان بوده است یا نه ، چیزی است که اثبات آن به زمان نیاز دارد اما آنچه از سابقه غلام نژاد نمایان است ، شاخصه هایی است که از جمله ملزومات مدیریت بر منصب فعلی وی است.
در حال حاضر یکی از مهمترین و عاجل ترین اقدامات غلام نژاد در معاونت توسعه مدیریت و منابع ، رسیدگی فوریتی به پرونده های بکارگیری نیروهای شرکتی است که در مراحل پایانی است اما متاسفانه با وعده های امروز و فردای دانشگاه علوم پزشکی باعث نارضایتی هایی شده است.
به هر جهت به نظر می رسد دکتر اورنگ ایلامی به عنوان رئیس دانشگاه سعی کرده است در میان گزینه های احتمالی معرفی شده به وی ، دست بر روی گزینه ای بگذارد که حداقل سابقه و وجهه ای معقول در میان همکاران خود داشته است . حال باید دید که آیا غلام نژاد می تواند برای ادامه کار خود با افرادی سلیم نفس ، دلسوز و دارای دغدغه توسعه استان هم شور شود یا نه ؟ چرا که بسیاری از افراد حاشیه دار معمولا در مقام مشورت ، لطمات سنگینی به حوزه ی مدیریتی و اجرایی دانشگاه علوم پزشکی وارد کرده اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
ارزو
|
Netherlands
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
فقط ازمون شرکتی مشکل داشته؟ آزمون سال 95 و ازمون دی ماه 96 مشکل نداشت؟ این ازمون که بخاطر بهم خوردن در نوبت اولش بار دوم خیلی دقیق برگزار شد و بعدش هم مصاحبه با تشریفات و کنترل کامل انجام شد و خیلی هم حساسیت روش بود. 3600نفر ازمون دادن و 360 نفر رفتن مصاحبه و 140نفر حدودا قبول شدن. الان مشکل ما 140نفریم که قبول شدیم یا اون 3400نفری هستن که قبول نشدن و دارن مشکلات ایجاد میکنن؟ بابا دست بردارید از سر ما. یعنی تا کی باید ما منتظر و بلاتکلیف باشیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ایلامی خودش مقصر اصلی اون مشکلات هست و با عوض کردن سه معاون ظرف کمتر از دو سال هر روز بدتر هم شده.
منشا سفارش به شخص خودش بر می گردد.
دستگاه های نظارتی رسیدگی کنند.
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
بابا رحم کنید، الان این بنده خدا میخاد بیاد چطور جمعش کنه باز، بابا اگه اعتراضات بحق نیست تکلیف قبول شدگان رو روشن کنید..
رضوانی
|
-
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
واقعا نقش سازمان های نظارتی و قضایی همینجاست که ببینند تخلفات از ناحیه ایلامی بوده یا استوار و بابویی اگر هم تخلفاتی بوده راهش که برکناری نیست دادرسی و برگرداندن بیت المال و رساندن به سزای اعمال حالا هرکی مقصر بوده.
عزل و نصب های بی حساب و کتاب و سفارشی باعث بدبختی و تبعیض و بی عدالتی شده ایلامی خواسته وانمود کنه که عامل تخلفات را برکنار کرده ولی معلومه که کافی نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
امیدوارم انتخاب جدید بتونه ای وضعیت اعصاب خردکن رو جمع کنه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
یه سوال اگر اینجور که گفته شده معاونی تخلف کرده و یا اشتباه منصوب شده و حقوق مدیریتی کلان گرفته آیا نباید بیت المال را برگردانند آیا نباید مدیر دستگاه برای این تخلفات بازخواست شود آیا با تغییر معاون صورت مسئله پاک می شود.
بنظر می رسد که اوضاع علوم پزشکی خیلی خرابتر از اینه که دکتر غلام نژاد بتونه درستش کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
دکتر ایلامی عزیز، حالا این آقا حداکثر تا کی میخاد جواب قطعی رو به ما اعلام کنه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
من نمیدونم با این تعویض میخاد ب چی برسه، ولی اگه اعتراضات بررسی شده و مشخص شده حق با کیه چرا ریاست از خودش جربزه نشون نمیده تکلیف آزمون شرکتی بچه ها روشن کنه، عرضه یه آزمون شرکتی رو برای اولین بار نداشتن....ایقد توش برنامه و حرف و حدیث درومد...
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
چرا اون کسانی ک الان میگن قبول شدن با یک تغییر ایقد ترسیدن واقعا اگه حقتون بوده چرا ترسیدین الان ؟؟اگه هم حقتون نبوده تا آخر عمر میخوایید پول حروم ببرید سر سفره زن و بچتون و حق کسانی که نمرشون بالا بوده فقط پارتی نداشتن باید خورده بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
بحث ترس نیست، بحث بلاتکلیفیه، حتی اونایی هم که اعتراض کردن منتظر جوابن، این اعتراضات هم روی آزمون پیمانی بود، چطور اونا تعیین تکلیف شدن و دارن میرن سرکار، ولی هنوز حتی نتیجه نهایی آزمون شرکتی رو نزدن!!!!! واقعا باید شکایت و اعتراض به کجا و به کی کشیده بشه تا تکلیف بچه های شرکتی روشن بشه، کم کم زمان ثبت‌نام ازمونای ناپیوسته داره نزدیک میشه، بچه ها باید چکار کنن، معطل آقایون بمونن، یا برن دنبال درس و زندگیشون.....واقعا اگه بچه های ژن خوب خودشون هم بود میزاشتن اینجور با روح و روانشون بازی بشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
اگه این کار جناب ایلامی گام مثبته!!!! یه گام مثبت دیگه هم برداره برای تعیین تکلیف آزمون شرکتی، اونم بعد از دوبار آبروریزی در مورد این ازمون، نمیدونم معطل چی هستند! اگه بحث اعتباره، خوب درست بفرمایند اعتبار نیست تا بچه ها به بقیه زندگیشون برسن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
رسانه تابناک عزیز حداقل تو به داد ما برس, گزارشی از دکتر ایلامی تهیه کن ببین میخاد چکار کنه بالاخره...اگه بعد از نشر گزارش خودشو برندارند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
ما ها ک قبول شدیم ب حق قبول شدیم با تلاش خودمون و هیچ پارتی نداشتیم .الان ما می گیم تکلیف ما رو بعد ی سال مشخص کنن مگه ما چقد اعصاب داریم هی امروز و فردا کنن .مگه ی اعتراض بررسی کردن چقد طول می کشه ی ماه دوماه سه ماه واقعا چقد .تا کی باید صبر کنیم .تابناک محترم ی بار زحمت کشیدید مصاخبه انجام دادید خواهشا ای بارم با خود ایلامی مصاحبه در خصوص تعیین تکلیف نیرو شرکتی انجام بدید خواهش می کنیم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
تابناک برس به دادمون، مردیم از بلاتکلیفی....
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
هر تخلفی که در زمان معاونین قبلی پشتیبانی صورت گرفته ، بازم ربطی به قبول شدگان آزمون شرکتی نداره، چون به حق قبول شدن، همون‌طور که بررسی دوباره اعتراضات میگه، چطور تکلیف آزمون پیمانی با شکایاتی که تا دیوان رفته بود، مشخص شد...بابا رحم کنید، هر خرابکاری بالا اومده که نباید بچه های آزمون شرکتی تاوانشو بدن...تکلیفو روشن کنید...همین اولش مارو به غلط کردن نندازید...البته بلانسبت دوستان بلاتکلیف....بابا نفرین بچه ها رو هی گردن خودتون نکنید...من مجردم ولی دوستان متاهل کلی مشکل دارن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
دکتر یه گام مثبت ده سر بقیه کامل مثبت دیگت بردار و تکلیف ای نیرویل شرکتی بدبخته روشن کن...بخدا بچه ها نابودن ده....چرا نمیزاری لیست نهایی اعلام بشه...
فریااااااد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
مشکل دانشگاه ع پ یاسوج در وهله اول شخصی(م م) هست که خودش استخدامیش خلافه و هر رییسی میاد مثل کنه میچسبه بهش و دانشگاه رو به حاشیه میبره و الانم که نور چشمی ایلامی هست. معظل این دانشگاه معاونین توسعه نیست وگرنه ایلامی در این دو سال با یکیش میساخت مشکل این گروه مافیایی و رییس دانشگاه هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
آخ سی م م . کرک اولش یه میکروفن دستش بی. در قالب خبرنگار اومه....روزینه ایبینم که ریاست دانشگانه بگره من دست.....تیسو آدم و ای مرموزی و روباهی ندیده بیدم....اگه خدا ده کسینه و راه راست هدایت کنه ازش میخام که این بندشو هم هدایت کنه وگرنه امیدوارم روزینه ببینم که کله پا وابو....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار