در پی انتشار این خبر دو موضوع مهم دیگر مطرح است : اول اینکه آیا در صورت تکرار بارش باران هایی همانند باران دو روز پیش پایه های پل دوام خواهند آورد ؟ و دوم اینکه عده ای از این موضوع برای حمله به برخی افراد و تبرئه برخی دیگر روی آورده اند و به قول معروف در پی نام یا نانی هستند!
کد خبر: ۶۸۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ 18 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، امروز ویدیویی از تخریب بخشی از پل سوم بشار که هنوز افتتاح آن به یک نیمه سال هم نرسیده است باعث شد شبکه های اجتماعی و رسانه ها ملو از اخبار و پیام هایی در این خصوص باشد . و البته گذشته از موضوعات مهم و اصلی مرنبط با آن ، عده ای هم در پی نان و نامی از وضعیت موجود باشند.(اینجا)
اصل خبر که برگرفته از یک ویدیو و تصاویر است از ریزش بخشی از کناره های پل حکایت دارد .البته رسانه ها هم بنابر تحلیل خود به انعکاس خبر پرداخته اند.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی مبنی بر تخریب پل به ما داده نشده است، اظهار داشت: با شهردار یاسوج و فرماندار شهرستان بویراحمد تماس گرفته و خواهان پیگیری این موضوع شدیم.
اما در پی انتشار این خبر دو موضوع مهم دیگر مطرح است : اول اینکه آیا در صورت تکرار بارش باران هایی همانند باران دو روز پیش پایه های پل دوام خواهند آورد ؟ و دوم اینکه عده ای از این موضوع برای حمله به برخی افراد و تبرئه برخی دیگر روی آورده اند و به قول معروف در پی نام یا نانی هستند!
 
آیا تردد بر روی پل بشار متوقف می شود؟ / پلی که زیر آن آب است و روی آن نان! + تصاویر و فیلم
 
آیا تردد بر روی پل بشار متوقف می شود؟
از چند سال پیش سست بودن برخی قسمت های پایه های پل سوم در رسانه ها مطرح شده بود اما عدم بارش های جدی طی چند سال اخیر تقریبا همه را به نوعی بی تفاوتی دچار کرده بود و چندان کسی هم توجهی به موضوع نداشت به گونه ای که گویا قرار نیست اصلا بارانی ببارد!
این وضعیت تا زمان حضور استاندار فعلی ادامه داشت اما استاندار جدید تلاش کرد تحرکی به پروژه دهد و با توپ و تشر و رایزنی و جلسات و بازدیدها بالاخره یک خط آن را افتتاح کرد و تردد هم بر روی آن آغاز شد و اتفاقا بار بزرگی از ترافیک ورودی ، خروجی شهر را برداشت. در اینکه استاندار آنچه را دیگران با رخوت و بی مسئولیتی انجام ندادند انجام داد شکی نیست و هر اتفاقی هم رخ دهد نمی توان استاندار را مقصر دانست چراکه اگر مشکلی هم باشد شاید به استاندار قبل هم مربوط نشود اما موضوع اصل و اساس ماجرا است چرا که اگر قرار باشد باران های بعدی هم بر همین منوال و یا شدیدتر باشد ، که محتمل است ، تکلیف پل چه خواهد شد؟ آیا افتتاح به نیم سال نرسیده ، تردد بر روی پل متوقف خواهد شد؟
البته باید منتظر ماند و نظر کارشناسان را پس از بررسی های میدانی شنید.
پلی که زیر آن آب است و روی آن نان!
اما نکته تاسف برانگیز ماجرا به بهره برداری های ناثواب برخی افراد فرصت طلب است که متاسفانه اینگونه موارد به رویه ای در این استان تبدیل شده است!
یکی از معایب بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد ،سوء استفاده از شرایط است به گونه ای که برخی افراد معمولا از چنین فرصت هایی سعی می کنند نهایت استفاده را برده تا از این طریق بتوانند اگر در پی نام هستند به نامی برسند و اگر در پی نان ، به نانی !
لازم به ذکر نیست که در اینگونه مواقع ، اخلاق هم به کلی کنار گذاشته می شود و برخی آن را فقط یک فرصت می بینند نه یک مشکل برای همه!
مطمئنا چنین مشکلاتی ، مقصرانی دارند که اگر بنابر مشخص کردن آن ها است حتما راه و روش و بررسی اسناد مشخص کننده خواهد بود اما اینکه برای رسیدن به نام یا نان و یا بر اساس حب و بغض ذهن مخاطبان را منحرف کنیم بی شک عملی است نکوهیده و خارج از آداب اخلاقی!
 تکمیلی/ تردد بر روی پل سوم بشار مسدود شد
 
وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، در خصوص وضعیت پل سوم بشار بعد از بارش‌های شدید چند روز گذشته گفت: شب بود و امکان بررسی و اظهار نظر دقیق وجود نداشت اما بغلک جنوب غربی پل سوم بشار بر اثر بارندگی‌های اخیر آسیب دیده است.
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: خاک بغلک پل را آب برده و نیاز به بررسی فوری و اقدام ادارات مربوطه دارد.
وی بیان کرد: بنا به دستور معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اطمینان بیشتر پل سوم بشار امشب مسدود و تردد از آن ممنوع می‌شود تا فردا کارشناسی لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
دزدی در روز روشن ! تازه بعصی ها می گویند سند رو کنید !!!!!!!!!!
مظلومی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
وقتی نظارت نباشد و وجدان کاری همینطوری میشه اونقت پل ورسک الان نزدیک صد ساله که بنا شده و هیچ طوری نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
تبریک میگم با پل ساختنتون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار