کد خبر: ۶۷۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 08 November 2018
برخورد پراید با پژو ۷ مصدوم در پی داشت
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ۳ تصادف در محور یاسوج به بابامیدان با ۷ مصدوم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادفات در حوالی ساعت ۳ امروز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه ۹۷ به وقوع پیوست افزود: ۶ مصدوم روانه بیمارستان شد
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بابیان اینکه هر سه تصادف  در محور یاسوج به بابامیدان  رخ داد اذعان کرد: تصادف اول  با  واژگونی سمند و تصادف دوم  با انحراف  سایپا  و برخوردبا گاردریل گزارش شد که این دو حادثه خوشبختانه مصدومی در پی نداشت.
پوران فرد با اشاره به اینکه تصادف سومی در همین محور در نزدیک تونل سوم  با برخورد پراید و پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد اضافه کرد : بلافاصله دو آمبولانس از اورژانس ۱۱۵   کوشک و دشت روم به محل اعزام شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد:  از مجموع ۷ مصدوم این حادثه شش مصدوم بعداز ارائه خدمات پزشکی توسط اکیپهای ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند و ۱ مصدوم در محل حادثه مداوای سرپایی شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد 44 ساله گچسارانی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه دیل جان خود را از دست داد.    
جلال پوران فرد  اظهار داشت: این مرد ساعت 10.30 دقیقه بامداد امروز برای گردشگری به منطقه چرزو بین روستاهای دیل و مارین رفته بود که به دلیل لغزندگی از کوهی به ارتفاع 25 متر سقوط کرد. 
وی بیان کرد: خانواده مرد حادثه دیده در ساعت 13.30 دقیقه به فوریت های پزشکی 115 گزارش دادند که کوهنورد مفقود شده است. 
پوران فرد بیان کرد: تیم امداد و نجات اورژانس پس از پنج ساعت تلاش جسد این را در منطقه چرزو یافته و او را منتقل کردند. 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از امداد و نجات زن 35 ساله در حرم بی بی حکیمه (س) خبر داد. 
پوران فرد تصریح کرد: این زن که از زائران حضرت بی بی حکیمه (س) بود در راه پله های حرم سقوط کرد و دچار شکستگی ستون فقرات شد. 
وی ابراز داشت: تیم اورژانس 115 پس از امداد و نجات حادثه دیده را با استفاده از بالگرد به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل کردند. 
پوران فرد افزود:126 مصدوم سقوط از ارتفاع از سوی امدادگران 115 اورژانس گچساران از ابتدای سال جاری تا پایان مهر امسال خدمات رسانی شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار