کد خبر: ۶۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 08 November 2018
بارندگی های سه روز گذشته سبب ریزش کوه و وارد آمدن خسارت به بخشهایی از زیرساختهای گردشگری و محوطه آبشار یاسوج شده است.
کاربران فضای مجازی تصاویری منتشر کرده اند که بر اساس آن تعدادی از آلاچیق های آبشار شهر یاسوج زیر حجم انبوهی از سنگ و گل و لای قرار گرفته است. 
رئیس سازمان فضای سبز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید ریزش کوه در این منطقه گردشگری گفت: بارش های اخیر به قسمتی از محوطه و تعدادی از آلاچیق های انتهایی آبشار خسارت وارد کرده است. 
 
کوه اطراف آبشار یاسوج ریزش کرد

صادقی یادآوری کرد: ریزش کوه در این نقطه از آبشار شهر یاسوج در سالهای گذشته نیز دارای سابقه بوده و خسارتهای زیادی در پی داشته است. 
وی بیان داشت: تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارت به زیرساختهای شهری و منطقه آبشار هستند که تا پیش از پایان بارندگی ها نمی توان میزان دقیق خسارتها را اعلام کرد. 
صادقی ابراز امیدواری کرد که ستاد بحران استانداری نگاه ویژه ای به آبشار یاسوج داشته باشد و برای ترمیم خسارات وارده به شهرداری یاسوج کمک کند. 
آبشار یاسوج یکی از زیباترین آبشارهای کهگیلویه و بویراحمد است که در دو کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
درختان کهنسال ، معماری خاص و چشمه های جوشان باعث شده این آبشار در تمام فصول میزبان ده ها هزار گردشگر باشد. 
رئیس سازمان فضای سبزشهرداری به شهروندان و مسافرانی که قصد حضور در آبشار و استفاده از طبیعت پاییزی آن را دارند توصیه کرد با توجه به بارندگی ها و احتمال ریزش کوه، مسائل ایمنی را رعایت کنند. 
صادقی گفت: با اینکه به دلیل زیباییهای پاییز، گردشگران و شهروندان زیادی در آبشار یاسوج حضور داشتند اما خوشبختانه ریزش کوه تلفات و یا خسارات جانی نداشت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار