مدیر کل آموزش وپرورش استان و رئیس آموزش وپرورش لنده در پیام های درگذشت سید داور شفایی از فرهنگیان شهرستان لنده را به خانواده و جامعه فرهنگی استان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۷۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 08 November 2018

در پی درگذشت سید داور شفایی معلم خوشنام شهرستان لنده،هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویر احمد پیام تسلیت صادر نمود.

در پیام مدیر کل آموزش و پرورش آمده است؛

خانواده محترم شفایی، خبر تاسف‌بار، غم‌انگیز وجانگداز درگذشت فرهنگی دلسوز و معلم وارسته خاطرمان را آزرد و باعث تاثر و اندوه فراوان شد، و حزن همه بستگان دوستان و همکاران را به همراه داشته است .


بی‌شک مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار زندگی را خزانی ماتم‌زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.


اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز سفر کرده در واژه ها نمی‌گنجد و چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند تنها می‌توانیم از خداوند متعال صبر عظیم برای بازماندگان و روحی شاد و آرام برای آن مرحوم طلب نماییم.
در نهایت تأثر و تألم خاطر ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم ، خاموش شدن این شمع نورانی را تسلیت و تعزیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم .

هادی زارع پور
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

 

رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده در پیامی در گذشت سید داور شفایی از فرهنگیان این شهرستان را تسلیت گفت؛

در پیام دکتر جاویدان آمده است،

بسم االله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر در سپیده دم شهادت غریب الغربا امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا خبر در گذشت ناگهانی و جانسوز سیدی از سلاله پاک انبیا و امامان اموزگاری دلسوز نجیب و متعهد همکار فرهنگیمان سید داور شفایی در حالی که آخرین سال از سالهای خدمت صادقانه خود را در سنگر تعلیم و تربیت سپری میکرد غمی سنگین را در دل مردم شهرستان ،بستگان و به خصوص جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان این دیار جای داد.اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم شفائی و همکاران فرهنگی و دانش اموزان عزیز از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی ، علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت داریم.


علی جاویدان
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار