البته در این گزارش میزان بارش های برخی شهرستان ها نیامده است اما بیشتر بارش ها در چهار شهرستان کهگیلویه بوده است . طلایه دار این بارش ها شهر دهدشت بوده است اما از همان اوایل صبح مدارس شهرستان باشت تعطیل شدند!
کد خبر: ۶۷۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 06 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، از اوایل بامداد امروز جو تمام مناطق استان متاثر از فعالیت یک سیستم قدرتمند بارشی شده است که تاکنون بارش های بسیار خوب و امیدوار کننده ای را باعث شده است. از آن جایی که احتمال بارش های سنگین پیش بینی می شد ، هشدارهای زیادی در قالب اطلاعیه در استان از طرف دستگاه های متولی صادر شد.
بنابر گزارش های رسیده بیشترین بارش ها از شب گذشته در مناطق گرمسیری خصوصا چهار شهرستان کهگیلویه گزارش شده است.
بنابر این گزارش در بارندگی‌های اخیر در شهر دهدشت ۶۳ و ۶ دهم میلیمتر باران بارید.
اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد دراعلام میزان بارش های اخیر استان تا ظهر سه شنبه بارش‌های اخیر تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر امروز سه شنبه پانزدهم آبان در دهدشت ۶۳ و ۶، چرام ۵۲، لیکک ۴۶ و ۴، دوگنبدان ۳۹ و ۸، سی سخت ۳۰ و ۷، و یاسوج ۲۴ و ۷ میلی متر باران بارید. البته در این گزارش میزان بارش های برخی شهرستان ها نیامده است اما بیشتر بارش ها در چهار شهرستان کهگیلویه بوده است . طلایه دار این بارش ها شهر دهدشت بوده است اما از همان اوایل صبح مدارس شهرستان باشت تعطیل شدند!
بارش شدید در دهدشت ، تعطیلی مدارس در باشت!
نکته ای عجیب امروز در آموزش و پرورش باعث جلب توجه شده است. از همان اوایل صبح اعلام شد که مدارس شهرستان باشت به علت بارندگی تعطیل است! و در این زمینه خبرهایی هم منتشر شد.
برخی خبرهای منتشره در خبرگزاری ها
رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: به علت بارش باران در مناطق روستایی مدارس نوبت صبح این شهرستان تعطیل شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان،محمود نظری افزود: در صورت تداوم بارش باران مدارس نوبت عصر در مناطق روستایی این شهرستان نیز تعطیل خواهد شد.
بارش باران موجب تعطیلی مدارس شهرستان باشت شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد،روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان درتعطیلی مدارس باشت به علت بارندگی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش شدید باران در شهر و روستاهای شهرستان باشت مدارس این منطقه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
حال این سوال مطرح می شود که چگونه مسئولین آموزش و پرورش باشت به این نتیجه رسیده اند که باید مدارس این شهر تعطیل شوند . مگر قرار بود در این بارندگی ها چه اتفاقی در باشت بیافتد که در دیگر مناطق استان اتفاق نمی افتاد؟
کار آموزش در مدارس چیزی نیست که با چنین تصمیمات بی حساب و کتابی به نتیجه برسد. اطلاعیه های هواشناسی تاکنون چیزی در مورد استثنا بودن بارش ها در باشت را بیان نمی کند و از چند روز قبل اعلام شد که کل استان و کل جنوب غرب متاثر از این سیستم است. حال چه چیزی مسئولین آموزش و پرورش را به این نتیجه رساند که مدارس این شهرستان را تعطیل کنند؟
موضوع از این لحاظ مهمتر می شود که مدارس فردا (چهارشنبه) تعطیل است و این امر باعث فاصله گرفتن بیش از پیش دانش آموزان از فضای درس و کلاس می شود.
و این نکته هم حائز اهمیت است که مسئولین آموزش و پرورش در اداره کل ، با چه توجیهی این موضوع را پذیرفته اند؟
هیچ کس نمی تواند ادعای نادیده گرفتن جان دانش آموزان و معلمان را داشته باشد اما به نظر نمی رسد حداقل تا صبح امروز نشانه ای از وجود بحران بر اثر بارش باران در شهرستان باشت مشاهده شده باشد و باید مسئولین آموزش و پرورش توضیحی قانع کننده برای این اقدام داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار