تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور حداکثری دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهر دهدشت همزمان با سراسر استان، بصورت هر چه باشکوه تر برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹ 05 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان 97 در دهدشت هم‌زمان با سایر نقاط استان از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح از مسیرهای تعیین شده از جلوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در خیابان سپاه به سمت میدان مرکزی شهر و مسیر دوم از روبروی جمعیت هلال احمر شهرستان در خیابان شریعتی به سمت میدان مرکزی شهر آغاز شد و راهپیمایی‌کنندگان در بیانیه این مراسم تاکید کردند که دشمنان در مقابل اراده ملت ایران هیچ کاری نمی توانند بکنند و بار دیگر دشمن جنایتکار سیلی محکمی می خورد.

بر پایه این گزارش، امروز دانش آموزان ایران اسلامی ضمن گرامی داشت حماسه یوم الله 13 آبان و نثار درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل؛ خطاب به مستکبران عالم بخصوص آمریکای جهانخوار در بیانیه خود گفتند: ما نوجوانان و جوانان از نسل همان پدرانی هستیم که رژیم شاهنشاهی دست نشانده تان را تار و مار کرد و شما و مـتحدانتان را سر جایشان نشاند و اکنون ما همان مسیر را با صلابت تر ادامه خواهیم داد تا آرمان آزادی تمامی مظلومان جهان از چنگال استکبار با برپایی صلح و احترام به حقوق و عزت ملتها به لطف الهی به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت، فرمانده سپاه فتح استان صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز استکبارستیزی اظهارکرد: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان انقلاب دوم ملت ایران بود که به فرموده امام خمینی (ره) این پیروزی از پیروزی اول بزرگ‌تر بود. 

سردار خرمدل با تاکید بر اهمیت روز 13 آبان ابراز داشت: ۱۳ آبان روزی است که هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها در ایران شکسته و کشور از لوس وجود آن‌ها پاکسازی شد.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان این‌که باید به شکست‌های آمریکا توجه کرد، گفت: دانستن نکاتی برای حوادث امروز مهم است، اگر سال ۵۸ لانه جاسوسی برچیده نمی‌شد انقلاب ما به ۴۰ سالگی نمی‌رسید و آمریکا انقلاب اسلامی را با شکست روبه‌رو می‌کرد.

خرمدل با اشاره به تکرار شکست‌های آمریکا یادآور شد: به یاری خداوند متعال و ایستادگی مردم انقلاب اسلامی، آخرین حربه دشمن یعنی جنگ اقتصادی که با تبلیغات گسترده آنها همراه شده است به ناکامی می‌انجامد.

وی افزود: باور این نکته به خصوص با فضای منفی که در داخل و در خارج ایجاد شده قدری سخت است، همه ما کم و بیش تحت تاثیر جنگ رسانه‌ای دشمن هستیم، در چنین فضایی باور اسقاط شدن ابزارهای تحریمی آمریکا برای همه سخت است، اما اگر به اظهارات مسئولین خود آمریکایی‌ها هم با دقت و تامل گوش فرا دهیم متوجه این امر می‌شویم.

بر پایه این گزارش، جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکارد هایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات مناالذله درج شده در دست داشتند.

در ادامه این مراسم، یکی از راهپیمایان در جایگاه حاضر شد و متن قطعنامه ای 5 بندی را قرایت نمود و راهپیمایان نیز هم صدا با هم پیمان نامه و میثاق نامه را تا انتها خواندند و با گفتن شعار " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پای این قطعنامه را امضاء کردند.

پایان بخش مراسم، طبق عادت هر ساله به آتش کشیدن ماکتی بود که منقش به پرچم آمریکا و اسرائیل بود، راهپیمایان با این اقدام انزجار و تنفر قلبی خود را از دولت های غاصب و ستمگر نشان دادند.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
عکس گرفتن هم پارتی وآشنابازیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار