تابناک گزارش می دهد/
سرپرست فرمانداری دنا گفت:اینکه ارباب و رجوعی بیاید و به ما بگوید مدیر شما در اداره تحت مدیریتش حاضر نیست و یا در ابتدای روز یا در آخر روز غایب است مورد قبول ما نبوده و با این قضیه با جدیت کامل برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 03 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،نادیا صداقت صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران دستگاه های اداری این شهرستان برگزار شد ضمن گلایه از حضور بی موقع تعدادی از مدیران در محل کار خود اظهار کرد:این زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست فردی که مسوولیتی راپذیرفته باشد ولی در خصوص حضور خود در محل کارش بی تفاوت است.

وی گفت این مدیر هیچ گاه نمی تواند دلسوز مردم باشد و مطالبات مردم را بر طرف کند.

آخرین اولتیماتیوم سرپرست فرمانداری دنا به مدیران پروازی این شهرستان / مدیری که دیر می آید و زود می رود دلسوز مردم نیست / همه مدیران موظف هستند در حوزه کاری خود اسکان داشته باشند / مدیران:برایمان خانه سازمانی تهیه کنید تا بمانیم!

سرپرست فرمانداری دنا بیان کرد:اینکه ارباب و رجوعی بیاید و به ما بگوید مدیر شما در اداره تحت مدیریتش حاضر نیست و یا در ابتدای روز یا در آخر روز غایب است مورد قبول ما نبوده و با این قضیه با جدیت کامل برخورد خواهیم کرد.

این مقام عالی دولت در شهرستان دنا گریزی به پروازی بودن تعدادی از مدیران شهرستان دنا زد و گفت:مدیری که در حوزه مدیریتی خود اسکان نداشته باشد هیچ وقت درد و مطالبه مردم حوزه خود را نمی داند پس لازم است آن تعداد از مدیرانی که محل اقامت آنها دور از محل کارشان است تکلیف خود را هم برای ما هم برای مدیران بالا دست ما مشخص کنند.

وی گفت:در این باره هیچ تعارفی با هیچ مدیری نداشته و قانون را برای همه به طور یکسان عملی خواهیم کرد.

به گزارش تابناک،این اظهارات سرپرست فرمانداری دنا به  دل تعدادی از مدیران شهرستانی ننشست و در پاسخ به بیانات صداقت اظهار کردند:همان هایی که از پروازی بودن ما ناراحتند برای ما در حوزه کاری ما خانه سازمانی تهیه کند تا ما نیز شرایط اسکان دائمی خود را فراهم کنیم که این اظهارات مدیران مورد واکنش تند سرپرست فرمانداری دنا واقع شد و گفت:هیچ قانونی نوشته نشده است که ما را الزام به تهیه خانه سازمانی برای مدیران کند.

بنا بر این خبر،طبق دستور وزیر کشور مدیران هر استان و شهرستان باید در همان محل خدمت خود ساکن باشند چراکه مدیر پروازی به درد نمی‌خورد و علاوه بر اتلاف سرمایه و وقت فرصت رسیدگی به امورات را نیز ندارند اما گویا داستان مدیران پروازی در شهرستان دنا تمامی نداشته و این مدیران دوست دارند همچنان سکان دار پست های مدیریتی باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار