در همین راستا و در مدت زمان بسیار کم، تعداد زیادی صفحه به نام امیرمحمد علامه در اینستاگرام به وجود آمد که مشخصا هیچ هدفی جز سواستفاده از نام این پسر بچه خوش آتیه نداشت.
کد خبر: ۶۷۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ 03 November 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / ورزشی ،امیر محمد علامه نوجوان ده ساله و با استعداد اهل شهر دهدشت از استان کهگیلویه و بویر احمد از طرفداران پائولو دیبالاست و ستاره آرژانتینی یوونتوس مشتاق بود تا این پسر بچه را پیدا کند.
ماجرا از آنجا شروع شد که چند روز پیش صفحه 433، یکی از صفحات مجازی مشهور در دنیا که به انتشار ویدیوهای جذاب و خاص فوتبالی می پردازد، یک ویدیو از کودکی ایرانی منتشر کرد که لباس شماره 10 یوونتوس و پائولو دیبالا را به تن داشت و به توپ پلاستیکی آبی رنگ ضربه ای می زد و آن را از داخل یک پنجره کوچک عبور می داد. دقیقا شبیه به چالش هایی که مطرح ترین بازیکنان اروپایی انجام می دهند و توپ را از فواصل مختلفی به هدف های عجیب و عمدتا کوچک می زنند. در این ویدئو پسربچه بعد از اینکه توپ را به هدف می زند، به سمت دوربین برمی گردد و خوشحالی مشهور پائولو دیبالا (دیبالا ماسک) را انجام می دهد. پس از آن دیبالا فیلم را دید، لایک کرد و ساعاتی پیش در اینستاگرام شخصی اش آن را منتشر کرد و از دنبال کننده هایش خواست که در صورت آشنایی با این کودک، او را معرفی کنند.
 
 
 
از طرف دیگر به محض اینکه در کشورمان، یک چهره ناشناس با یک اتفاق به چهره‌ای سرشناس تبدیل می‌شود، تعداد زیادی از کاربران در فضای مجازی به نامش صفحات غیرواقعی می‌سازند تا با این کار، به دنبال سواستفاده از شرایط باشند.
در آخرین مثال از این اتفاق، کودکی ۱۰ ساله به نام امیرمحمد علامه از دهدشت کهگیلویه و بویراحمد ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن، با یک توپ پلاستیکی، ضربه دقیقی به توپ می‌زند و توپ این بازیکن از یک پنجره کوچک تعبیه شده روی دیوار، عبور می‌کند. از آنجا که هنگام ضبط ویدیو، پیراهن دیبالا ستاره یوونتوس را به تن داشت و پس از عبور دادن توپ از پنجره روی دیوار، شبیه به این بازیکن به شادی گل پرداخت، دیبالای آرژانتینی که ویدیو را دیده بود، از طریق اینستاگرامش از مخاطبان خود درخواست کرد این کودک را پیدا کرده و به او معرفی کنند.
 
در همین راستا و در مدت زمان بسیار کم، تعداد زیادی صفحه به نام امیرمحمد علامه در اینستاگرام به وجود آمد که مشخصا هیچ هدفی جز سواستفاده از نام این پسر بچه خوش آتیه نداشت. این یکی از بداخلاقی‌های محض است که متاسفانه در بین ایرانی‌ها در فضای مجازی مدت هاست باب شده و هدفی جز سوبهره از شرایط ندارد.
 
تعدادی از پیج های اینستاگرامی با نام امیر محمد علامه!
 
سوء استفاده از نام دیبالای دهدشتی / بداخلاقی کاربران ایرانی اینستاگرام برای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار