یادداشت اجتماعی؛
این شرکت پشتش به چه کسی یا کسانی و به چه چیزی گرم است که بی امان می تازد و خلاف پشت خلاف و کلاه، روی کلاه میگذارد !!! و برخی را نیز کلاه از سر برمیدارد !!!
کد خبر: ۶۶۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 18 October 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

 

 " جر زنی های عظیم خودرو "

نردبان این جهان ما و منی ست ؛

عاقبت، این نردبان افتادنیست !!

لاجرم، هرکس که بالاتر نشست ؛

استخوانش سخت تر خواهد شکست !!!

اینجانب، سرهنگ پاسدار، دکتر داورپناه، به همه افرادی که قصد خرید خودرو از شرکت ها رو دارند خواهش میکنم قبل از خرید فقط به تبلیغات روزنامه ای و مطبوعاتی توجه و بسنده نکنند؛ و کمی در سایت های مختلف جویای خوشنامی و یا بدنامی شرکت مورد نظر خود باشند، کاری که ما نکردیم و دودی که به چشم مان رفت !!

اختصاصا" شرکت "عظیم خودرو " مدنظر بنده است که متاسفانه خود نیز ازفریب خوردگان این شرکت هستم.

سطور اول را بدین جهت نگاشتم که بدانید هر کسی باشید و از هر موقعیت شغلی و درجه علمی هم که برخوردار باشید، باز هم ممکن است مقهور و مسحور زبان بازی ها و کلاهبرداری های مجموعه عظیم خودرو واقع شوید، چون اینها در امور خلافشان فوق العاده حرفه ای عمل میکنند!

و عجیب تر از همه اینست که چنین شرکت معلوم الحالی که آوازه بدنامی و بدقولی و شیادی اش گوش ایران رو پرکرده است و هر سایتی را که باز میکنی بسم الله اش با کلاهبرداری این شرکت آغاز شده است، چگونه اجازه ادامه کار و توسعه طلبی روز افزون می یابد !!؟

این شرکت پشتش به چه کسی یا کسانی و به چه چیزی گرم است که بی امان می تازد و خلاف پشت خلاف و کلاه، روی کلاه میگذارد !!! و برخی را نیز کلاه از سر برمیدارد

!!! "عظیمی" به شخص من گفت که شماها با هر درجه علمی، مثل یک کودکی پنج ساله پای قراردادهای من را امضاء میکنید!! کمی که فکر کردم دیدم راست میگوید!! از علل عمده ایجاد این زمینه برای اغواگری، اعتمادی است که ما مردم، به دولت و مراجع عالی نظارتی و قضائی داریم و بدین باوریم که اگر خلافی در کار بود پس با ایشان برخورد میشد! که البته "زهی خیال باطل!!"

قانون اگر هست برای من و توی بی پناه و بی کس و مردم عادیست !! کنترلهای فرار مالیاتی و گیر بازارهای قضائی و نظارتی اگر هست برای شمای خوارو بار فروش و دمپائی فروش و معلم و کارمند و من نظامی و فلان راننده و قصاب است، نه برای آن فرد "عظیمی " که مالک برندهای متعدد هست و نه برای جزایری ها و بابک‌ زنجانی ها...

اینان راه های فرار مالیاتی را از بر هستند و مشاورین و وکلای قدری نیز در همین راستا دارند.

در کشورهای پیشرفته مثل کانادا وسوئد و دیگر کشورها هر فرد از یک میزان مشخصی، درآمد بیشتری نمیتواند داشته باشد و از آن بیشترش مشمول مالیات هفتاد درصدی و بالاتر میشود تا جائی که کسی اضافه بر نیازش کار نمیکند، ولی آیا اینجا چنین است !!؟

و آیا مسئولین مالیاتی جناب سید کامل تقوی و همکاران زیر مجموعه اش خبر دارند که جناب "عظیمی" با پولهای مردم که گاها"تمام و یا بخش اعظمی از دارائی شان است در قالب قراردادهائی که هیچگاه منتج به نتیجه نمیشود و فقط با سود پول مردم، که بعد از پایان قرارداد و مجبور کردن فرد به انصراف، یکسال دیگر باید با دوندگی از طریق هیئت حل اختلاف و... احیانا" نقد گردد!! بی آنکه ریالی سود پول به مشتری تعلق گیرد! دلار روی دلار میگذارد و با عقد قرارداد با شرکت های درجه چندم چینی برای مونتاژ خودروهای بی کیفیت و صرفا"، ظاهر قشنگ‌چینی، سلامت جان و مال مردم رو بخطر بیندازد و خود را هی روز بروز بالا و بالاتر بکشد؛ بی آنکه مالیاتی شامل حالش شود !!!

این فقط بخش کوچکی از تخلفاتی است که ما افراد عادی و غیر متخصص اقتصادی متوجهش میشویم و الی ماشاء ا... از این نمونه خلاف ها در این شرکت!! و خوب است بدانید یکی از شگردهای این شرکت اینست که با قراردادهای بظاهر رنگ و لعابدار و پرزرق و برق اما با تمام مفاد یکطرفه بنفع خود ولی در لفظ محاوره ای کارشناسان و مشاورین پورسانتی خود چنان برای خریدار، بهار سبزی میکننند که تو گوئی مفاد قرار داد به شوخی و از سر تفنن نگاشته شده است!!!

از شگردهای دیگر این شرکت نشان دادن یک جدول خودروئی دلخواه شما در زمان اخذ مشاوره برای خریدتان است ولی در زمان تنظیم و امضای قرار داد در اتاق جانبی اتاق قرارداد، به بهانه تنظیم فرمها و... ، جدول یک خودروی ضعیف تر علی الخصوص از سال گذشته که خودش امتیاز مونتاژ خودروئی چینی بنام "ساوانا" رو گرفته است، جدول مربوط به این خودرو را در لابلای فرمهای قراردادش میگذارد و جالب توجه اینکه در زمان امضاء قرار داد، با حرافی و احتمال قطع سیستم وحرفهای مشغول کننده جوری به شما القاء میکند که همه چیز در قرار داد بنفع شما قید شده و فقط زود امضاء کنید تا سیستم بسته نشده و این شانس بزرگ را از دست نداده اید که از فلان طرح استثنائی و ویژه شرکت بهره مند باشید (که با ترفندهائی هر شب میگویند امشب شب آخر و این ساعت هم ساعت آخر این طرح است و....) و... امضاء را که از شما گرفتند دیگر کسی پاسخگو نخواهد بود !!!

از آن کارمندان شیرین سخن و وعده های طلائی شرکت دیگرخبری نیست!!! سود مشارکتی که قرار بوده هرسه ماه یکبار به حساب شما ریخته شود، ریخته نمیشود !!! و در جواب شما میگویند نگران نباشید، همه سود شما در پایان قرار داد، محاسبه و از مانده بدهی شما کسر میشود؟

نکته مهم در اینجا اینست که مبلغی که باید بحساب شما واریز شود تا سودش عاید شما شود را در اینجا، شرکت با زیرکی !!! هرچه تمام تر به جیب خود میزند، تا روزی که برای شما دعوتنامه ارسال میشود.

قسمت جذاب داستان از اینجا آغاز میشود که با توجه به بزرگی و گستردگی فضا و مکان دفتر مرکزی، برای هر فرد در یک زمان مجزا و در اتاقی مجزا و با کارشناسی مجزا دعوتنامه ارسال میشود و دام پهن میکنند تا شما از من و من از شما و دیگری از ما مطلع نباشد که هر کدام چه کلاهی سرمان رفته است !!! صدایتان به هیچ کجا نمیرسد!!! چون دیگر از آن وعده ها و وعده دهنده های مشاور و مدیر شعبه ثبت نامی هم خبری نیست !! اصلا" نمیدانی دادت را برسر چه کسی باید بزنی !!؟ و چگونه!!؟ و خود را همچون ابوذر در صحرای ربذه بی کس و بی پناه و بی صاحب و بی پشتیبان میبینی !!!

علیرغم آنکه بیش از پانصد نفر پرسنلی در اطرافت هستند که هر روزه شاهد و ناظر دادهای فراوانی در این "بیدادگاه عظیم " هستند، و سر زیر برف میکنند و خود را شریک تخلفات مالی و صعود مدیرشان به قله های مالی و ریالی میکنند؛ اینجا دیگر طرف شما زیر همه حرفهای دوستان قبلی خود میزند و میگوید ما طبق مفاد قراردادی که امضاء کرده اید عمل میکنیم !! در صورتی که حداقل در مورد همان واریز سود برای شماطبق مفاد عمل نشده است !! لای قرار داد را که باز میکنند و با کمال تعجب میبینید جدولی را که با زرنگی به امضاء شما رسانده اند، مربوط به خودروی چینی "ساوانا"ست !!!

درحالی که پس از ده ماه از قراردای که به زعم خود برای اپتیما یا النترا و یا سانتافه ثبت نام کرده اید به یکباره ساوانای چینی و قراردادتان "تو زرد" از آب در می آید !!! در صورتی که شما با هزینه ثبت نامی آنزمان میتوانستید حتی خودروی دلخواه بهتری نقدا" بخرید !!

نکته بسیار جالب توجه تر اینکه اگر زیر بار ظلم شان خفه شدید که فبها! وگر نه در بندهای بعدی قرارداد کاری به سر شما می آورند که به انصراف با اخذ چهارده درصد سود که آنهم اگر بدهند تازه بعد از یکسال دیگر دوندگی و شکایت به حل اختلاف و دادگستری و از کار و زندگی افتادن شما منهای تمام اعصابی که دراین مدت از شما خورد شده است !! و پول شما اینبار بدون هیچ سودی در دست شرکت است، درست مثل آن چهل و پنج روزی که درصورت انصراف در قرار دادشان قید شده است؛

و اما بخش زیباتر داستان اینجاست که اگر به تمام خواسته هایشان تن دادید و دم بر نیاوردید که رهایت میکنند ؛ ولی امان از آن روزی که همچون بنده صدایش را در آورید و در کانالی یا سایتی مطلبی بنویسید و یا شکوائیه ای داشته باشید !! که تهدیدهای جناب عظیمی و جناب احدی مبنی بر به زندان انداختنت و فلا فلان کردنت در پشت در بسته دفتر مدیر شرکت شروع میشود !!

اینبار با ترفندی مزدورانه تر و به بهانه اینکه مدیر شرکتی که تا بحال تحت هییییچ شرایطی اجازه دیدارش را نمیدادند، حالا دلسوز شما شده است و برایتان وقتی تنظیم نموده است تا به دیدار و ملاقاتش بروید تا سوء تفاهم پیش آمده را مرتفع کند !! ولی خوبست بدانید که این تازه اول کار است !!

بیشتر بخوانید:

در این جلسه مدیر محترم شرکت شخصا""بامسئول حراست و یا حقوقی شان شرکت میکنند و شما را تهدید میکنند که چون دستشان به جاهای بالاتر وصل است و زورشان میرسد و میچربد، اگر بخواهید در محاکم و سایت ها و فضای مجازی و صدا وسیما فریاد تظلم خواهی سر بدهید در واقع سرت را می دهی !! و می سپاریم تا به زندانت بیفکنند و از کار بیکارت کنند و پروانه کاری ات را باطل کنند وچه و چه و چه !!! خلاصه اینکه یا خفه شو و بمیر!! یا اینکه اگر بخواهی با ما در بیفتی و صدایت درآید، می میرانیمت !!!

راست میگویند اینقدر پول از قبل قراردادهای من و امثال شما با این ترفندها کسب کرده اند که میتوانند با همان پولها و با خرید افرادی شخص را از صحنه بدر کنند و حتی از نفس کشیدن محروم کنند !! و برای همچین اشخاصی چه اهمیتی دارد زندگی دیگران !!؟؟

مهم آنست که خودشان ‌بتوانند شانه های من و شما را پله های ترقی ظاهری خود کنند و مالک‌ برندهای متعدد دیگری بغیر از عظیم خود رو و رستوران های زنجیره ای ملورین و واسپاری عظیم خودرو و و و ...بشوند اخیرا" هم که برند "عظیم شهر" و در نهایت شاید "عظیم کشور " !!! و شاید هم "عظیم دنیا"!!! را طی و تصاحب کند !!

خدایت هدایت کند "عظیم" و روزی به این درک برسی که اگر مالک‌برند "عظیم دنیا " هم بشوی، آنچه در نهایت نصیب تو و همه ماها خواهد شد گوری است، به وسعت نیم در یک و نیم متر، آنهم شاید با کفنی عاریتی و صدقه سری دیگران و نه حتی از طرف بستگان و فرزندانی که دین خود را برای ساختن دنیایشان سوزاندیم !!!

آیا هیچ شبی قبل از خواب بمدت ده ثانیه به این فکر کرده ای که اگر آه یکی از این مظلومین بگیرد و ذره ذره آن پولهای بناحق خورده خرج دوا ودرمان بیماری های لاعلاج خود و فرزندانتانتان شود که همچون قراردادهایتان منتج به هیچ نتیجه مطلوبی نشود !!

به کدامین خدایی پناه میبری و ازش استمداد میطلبی که در زمان سلامتت هیچگاه به حضورش در بالای سرت توجه نکردی ویا اهمیتی ندادی !! و لحظه به لحظه بر سر بندگانش ظلم و ستم روا داشتی !!؟؟

 

کوچکترین همه شما مردم ایران

دکتر داورپناه

تهران - بیست و چهارم مهرماه نود وهفت 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
بنده هم مورد کلاهبرداری این شرکت قرار گرفتم و مطالب این دوست عزیز را تایید میکنم.
مالباخته
|
Germany
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
من هم با این شرکت قرداد دارم ولی هنوز بعد از چهارده ماه هیچ خودرویی به من تحویل ندادن و به هیچکدوم از تعهداتشون عمل نکردن . لعنت به ........
مهدی
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
متاسفانه در روز روشن کلاهبرداری میکنن . کسی هم انگار کاری باهاشون نداره. لطفا اطلاع رسانی کنید
موسوی نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
درود برشما و اطلاع رسانیتون متاسفانه ماهم گول این شرکت راخوردیم و به دنبال پیگیری قانونی از طریق مراجع قضایی هستیم لطفا از طریق تلگرام باشماره زیر هماهنگ بفرمایید
سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
ایشاءا...‌اگر مثل همیشه جدم یار باشه و خدا هم مثل همیشه هوادار ، ریال به ریال این پولها هزینه درمانی فرزندان شون میشه که کم هم میاد براشون ؛ دنیا دارمکافاته و عظیم هم از این قاعده مثتثنی نیست عزیزان ؛
سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
دزدی ضرورتا"بمعنای بالا رفتن از دیوار خانه مردم که نیست ؛ یکسری دردی های در قالب قراردادهای قانونی و خیلی شیک و فانتزی هستن مثل کار همین ها
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
من هم از شاکیان این شرکت کلاهبردار هستم
بلائی به سرشون بیارم که بفهمن پول مردمو خوردن عاقبتش چیه.. .......
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
با سلام
من ۹ماه پولم پیش این ا موند که وقتی موعد قراددادم شد طبق روال عادی در سالن مشغول صحبت با
آقایان منشی بودم که ... مثل ... که تو اتاق ......بسته شده به کمک نوچه هاش با احترام منو به اتاق .... بردن و چهار نفری مثل داعشی ها بهم حمله کردن (این هم به دلیل فعالیت در شبکه های مجازی علیه این شرکت و اطلاع رسانی به دیگران که به دام این کلاهبردارها نیفتن) .
هر که میخواد با این ...ها معامله کنه بجای رفتن به دفاتر فروش و بازار یابی سری به کیلومت ۹ جاده مخصوص بزنه و ببینه ایا اصلا ماشین میدن یا نه و ببینه آیندش مثل چه کسایی می خواد بشه.
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
بله بنده هم سال 97 از اينا خريد داشتم و حرف ايشون رو تاييد مي كنم سر منم كلاه گذاشتن عظيم خودرو افتضاحه حواستون باشه
فریب خورده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دوستان مطلع باشید آقای رضا عظمیی در شعبه 1032 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران
به مدت 4 سال و نیم حبس و پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان جریمه محکوم شده است
خبر بسیار موثق و قابل پی گیری
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
خدایت هدایت کند "عظیم" و روزی به این درک برسی که اگر مالک‌برند "عظیم دنیا " هم بشوی، آنچه در نهایت نصیب تو و همه ماها خواهد شد گوری است، به وسعت نیم در یک و نیم متر، آنهم شاید با کفنی عاریتی و صدقه سری دیگران و نه حتی از طرف بستگان و فرزندانی که دین خود را برای ساختن دنیایشان سوزاندیم !!!
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
سلام. من هم از مالباختگان هستم. شعبه امیر آباد ثبت نام کردم. دوستان لطفا راهنمایی کنید چطور و کجا شکایت کنم. چون تازه متوجه شدم......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
مردم ما اگر چهار تا چرخ بهشون بدن سوار میشن. از ماشین چینی گرفته تا ماشین هندی که اصلاً کیفیت ندارن و بعضی ها از این موضوع سوع استفاده میکنند. مردم ما باید عقل داشته باشند که ماشین چینی به هیچ عنوان نخرند چون اصلاً کیفیت ندارن وهر کی بخره صاحب اول و آخر خودش است ویا با ضرر هنگفت باید بفروشد. مردم ما عشق ماشین دارن و حاضرند ملک بدن شاسی بلند سوار بشن. ماشین تو مملکت ما شده همه چی وسیله ای برای چشم و هم چشمی این خیلی بده اگر مردم این اشغال های چینی نخرند قیمتها شکسته خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
اون کسی که باعث شد ۱۵۰ ملیون بدم به عظیم خودروی لعنتی آقای .....بود که با چرب زبونی سرمو کلاه گذاشت الانم جوابمو نمیده. خدا ازتو نگذره
رضا
|
Germany
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
با سلام به اطلاع می رسانیم که متاسفانه ما تازه از طریق اخبار تلویزیون و فضای مجازی متوجه شدیم که شرکت عظیم خودرو کلاهبردار می باشد . چون دو ماه قبل , مبلغ 135 میلیون تومان به عظیم خودرو پرداخت کردیم بابت پیش فروش ماشین هن تنگ که 9 ماه بعد به ما ماشین تحویل بدهند . لطفا راهنمایی فرمائید که چطور و کجا از دست عظیم خودرو و مدیرعامل آن شکایت کنم چون تازه متوجه کلاهبرداری آن شرکت شدیم .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
با سلام خدمت همه دوستان متاسفانه من هم فریب خورده این شرکت هستم و دو ماه پیش ثبت نام کردم و 175 میلیون واریز کردم لطفا راهنمایی کنید چگونه و کجا باید شکایت کنم
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
من هم از مالباختگان هستم در نمایشگاه تهران ماشین ساوانا را معرفی میکردند با جدولی که دارای تنوع در میزان پرداختی اولیه بود برای من که ۷۵ میلیون پرداخت کردم (پول دو عدد ماشین پژو ۴۰۵در اون زمان)طبق جدول بعد از ۲۷۰ روز ماشین را با ۱۰ میلیون تخفیف و ۲۷ درصد سود ۱۳۴ میلیون تومان تحویل بدهند جالب است که مسوول شفاهی میگفت که ظرف چهار ماه و با قیمت ۱۲۳ میلیون بیا خودم تحویل میدهم و حتی در فرمی که در کامپیوتر پر می کرد رنگ ٬ نوع رینگ ٬ و تو دوزی ماشین وغیره را هم انتخاب کردیم اما وقتی که فرم را دادند امضا کنیم دیدم نوشته ماشین به قیمت روز و سبدی ازمحصولات که فوتون ساوانا یکی از انها بود ومن فقط مشارکت در سرمایه گذاری میکنم وقتی اعتراض کردم مگه شما نمیگید ۱۲۳ میلیون ٬گفتند قرارداد شرکت این شکلی است نگران نباشم برای اینکه دست شما در موقع تحویل باز باشد خلاصه نه تنها بعد از چهارماه با قیمتی که میگفتند بلکه پس از چهارماه بعد از ۲۷۰ روز قراردا اد حتی با ۱۳۴ میلیون جدول قرار داد هم تحویل نداده اند پس از اینهمه تاخیر به عوض اینکه خسارت بدهند میگویند بیایید ماشین را در آینده نا معلوم به قیمت ۳۷۴ میلیون به شما بدهیم یا پولتان را بعد از کسر مبلغی ۱ درصد پس میدهیم.(البته با آن پول دیگر حتی یک پژو ۴۰۵ را هم نمیتوان خرید) خدا لعنتشان کند .
فریب خورده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
سلام
آقای رضا عظیمی مدیر عامل عظیم خودرو در :
شعبه 1032 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران (1032 جزایی سابق )
پرونده شکایت دارد هر کس به آنجا مراجعه کند خیلی سریع به شکایتش رسیدگی میشود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
من هم مالباخته عظيم خودرو شعبه سهروردى هستم
٢٣٠تومن دادم دو ماه به تحويل مونده ميگن ماشين نداريم چون نيومده
ولي معلومه كلاهبردار حرفه اي هستند
باقيمت قطعي ماشين نوشتن الان ميگن تحويل روز قيمت بازار ميديم اونم اگه بدن
ولي من پولشون ميكنم ...
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
لطفاً کسی میدونه که بالاخره شاکیان عظیم خودرو پولشان را دریافت کردند یا هنوز خبری نیست و کسی شماره همراه ادمین گروه آنها را می دونه .
متشکرم
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
مردم نادان و همیشه نفهم ایران،بیخود نیست یه مش ملا بر ما حکومت میکنن...وقتی ۴تا جک و..... هر روز ۵۰ دفه بابت ماشین بت زنگ میزنن بدونید که کلکه.اگه شرایطشون خوب بود التماس نمیکردن...حالا که زور رو دادید باید التماس کنید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
با سلام من هم این شرایط رو دارم و از اردیبهشت پول دادم ، این شماره من هست اگر. کسی مایل هست باهم همفکری کنیم تا به یک نتیجه معقولی برسیم
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
بنده هم از مالباختگان خودرو هن تنگ هستم لطف کنید اگر شعبه خاصی شکایت شده اطلاع رسانی شود
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
با سلام من هم گول عظیم خودرو خوردم و پارسال ثبت نام کردم حدود یک ساله که پول من دستشونه . الان هم که مدیرعاملش رو دستگیر کر دن . هنوز نه پولی به من دادن و نه سود پول و نه ماشین . خدا لعنتشون کنه . همه راه دزدی رو یاد گرفتن .
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
دوستان سلام تنها کاری میشه کرد ما یه گروه تشکیل دادیم دسته جمعی به دادسرا شکایت کنیم شماره بگذارید بیاریم شما را تو گروه که برای شکایت هماهنگی بشه
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
سلام من هم از مالباختگان شرکت عظیم خودرو هستم
9ماه پیش اونقدر وقت و بی وقت با تلفن اسایش رو از من صلب کرده بوده که متاسفانه با چرب زبونی به دامشون افتادم خدا لعنت کنه مسولانی رو که دست این شیادها رو باز گذاشتن تا هر غلطی بکنن در هر صورت من نیز حاضر به همکاری جهت شکایت هستم
مالباخته
|
United States
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چکار باید کرد ‌واقعا .کجا باید رفت؟کی پول رد میدن؟
..........
اگه کسی میتونه کمک کنه بگه .
الناز رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
دوستان این شرکت چک ضمانت منو خرج کرده به اضافه چکهایی که براشون پاس شده .الان نه چک میده
نه سند میزنه
چه باید کرد
تهمينه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
منم ٢٠٠ ميليون دادم پارسال طرح اتوخدمت ، امسال بعد از ٥٠ روز از سررسيد هيچ خبري نيست تازه فهميدم بايد كلي علافي و هزينه بيفتم تو دادسراها. مگه ميشه نتونن بفهمن اين پول ها كجا رفته. تابلو معلومه دولت خرج داشته و هزينه هاش و از جيب مردم در مياره. به هر حال سوريه خرج داره، پياده روي اربعين خرج دازه، ٢٢ بهمن خرج داره، ضريح هاي طلا تو عرق خرج دارند
صفري
|
Canada
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
سلام دوستان يه كنال هست جهت همفكري براي شكايت عظيم خودرو
فیروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
من هم یک بازنشسته از مالباختگان عظیم خودرو هستم. دار و ندارم را دادم که یک ماشین بخرم و با فروشش آخر عمری کمی وضع اقتصادیم بهتر بشه که این بلا بسرم اومد!!حدود 2.5 ماه پیش انصراف دادم وهیچ خبری از واریز نیست و کسی پاسگو نیست. خدا به مسئولین قوه قضاییه انصاف بده که جانب عدالت را در صدور رای در نظر داشته باشند تا هرچه زودتر طلبکاران به حقشون برسن.
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
من هم ۱۲۰ میلیون دادم ۷ماه قبل الان باید چکار کرد؟ کسی می تونه راهنمایی کنه؟
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
با سلام خدمت همه متضرران بنده هم عظيم خودرو سر من هم كلاه گذاشت ان موقع من با همان پول مي توانستم چند مدل پايين تر ماشين دلخواه خودم را بخرم ولي الان هيچ و.... ..... خيلي پرو وبي حيا هست
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
سلام به همه عزيزان مالباخته
اگركانالي درتلگرام يا واتس اپ درست شده معرفي كنيد تا بتوانيم هماهنگ اقدام كنيم
مريم طاهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
باسلام بنده هم از مال باختگان عظيم خودرو هستم 9 ماه پيش ماشين ثبت نام كردم با بدبختي كه بتوانم با فروشش به پولي برسم بتوانم در بانك بگذارم كمك خرجمان باشد متاسفانه الان كه ريسشان راهم گرفتن شكايتم كردم نميدانم بايد چه كار كنم تازماني كه اقاي عظيمي داخل زندان چكار بايد كرد دادگاه ايشان كي است تكليف ما مال باختگان چه ميشود
منهم جز مال باختگان گول عظیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خدا لعنت کنه عظیم خودرو را دز د بزرگیهست
پزشكي
|
United States
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
لطفا ايدي كانال رو بفرماييد اگر كسي ميدونه
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
منم سرم کلاه رفته رفتم اونجا میگم ماشینمو بدین میگن نداریم میگم پول منو بدین میگن نداریم میگم چکار کنم میگن برو هرکاری دوست داری بکن حالا نمیدونم چکار باید کرد فعلا صبر میکنیم تا ببینیم برادران حکومت ودولت با اینگونه ادما چکار میکنن
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
درود..متاسفم برای خودم و ناآگاهی ام ،منم مالباخته هستم و چندین ماه اعصاب روان و سلامتی ام در دست این خونآشام ها بود و هست و هنوزم وقتی توسان میبینم دلم خون میشود و بیشتر از آنکه مالم رو ازم گرفتن ، این اذیتم میکنه که هنوزم این زالوها دارن کار میکنن و ثبت نام دارن..خدایا ظهورکن و واگذارشون میکنم به خدا
پهلوانی نژاد
|
France
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
من هم جز کسانی هستم که عظیمی ..... سرم کلاه گذاشت وقتی فهمیدم چه کلاه بزرگی سرم گذاشت اعتراض کردم گفت من تعهدم یک ماشین به شما بود که انجام دادم و شما هر غلطی می خواهی برو بکن تازه بعد از تحویل ماشین متوجه شدم که یک ماشین تصادفی بدون گارانتی و نیم فول در حالیکه قرارداد من فول ابشن و با گارانتی بود و پنجاه میلیون تومان هم گرانتر به من داد شد انشالله این زالو صفت کثافت از روی زمین برداشت بشود
دزدگیر انتقام گیر زهرریز به گلوی عظیم خودرو
|
Germany
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
لاجرم عاقبت ما خودمون نردبان رو میشکنیم که امسال اینها هوس بالارفتن نکنن...
غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
سلام دوستان و آقای دکتر عزیز
فکر میکنی آدمی که شرف داره ، آدمی که حلال و حرام سرش میشه ، آدمی که ناموس داره و......سر دیگری کلاه میخاره؟ هرگز . حالا حي منتظر باشیم تا وجدان خفته عوامل متخلف عظیم خودرو بیدار شود!!!
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
بنده هم خودرو هن تنگ از شرکت پارسیان عظیم خودرو قرارداد مشارکت بستم با قرارداد ترکمانچای که بستند بامن کلاهی سرمون گزاشته که تجربه دیگران شوم از این کلاهبردارا خرید نکنند
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
داتیس خودرو کاری به مراتب بد تر از عظبم خودرو انجام میده و مود من الان مالباختشم !!
لااقل عظیم از ۱۰ تایی که ثبت نام میکنه به سه تاشون ماشین میده
داتیس یه دونه هم نمیده
ملت بدبخت و گشنه ان افتادن به جون همدیگه
همه دستشون تو جیب همدیگست این شرکت ها نمون های واضح فقر و تلاش مردم برای بقا هستند
کشوری که به شکل یک قبیله اداره میشه و درش قانون ملاک نیست همین میشه
تو کشور ما ورارت صمت قوه قضائیه سازمان حمایت از مصرف کننده و پلیس و وزارت اطلاعات هستن با کلییی بودجه !! ولی به چه دردی میخورن وقتی تو روز روشن جیب مردمو میزنن
ای کاش پول مردمو خوردن به اندازه رفصیدن یه دختر بچه جرم محسوب میشد تا این افرادو دستگیر میکردن تو تلویزیون اشک ندانتشونو نشون میدا ن
علیرضاامیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
باسلام و عرض ادب خدمت جناب دکتر و تمامی عزیزانی که پیام بنده را می خوانند،دوستان عزیزم که خدای نکرده قصد دارید از شرکت بد نام و متقلب عظیم خودرو خرید کنید بدانید که فرمایشات جناب دکتر مو به مو برای ما هم که از محصولادت چینی و به قول خودشان تولید داخل این شرکت خرید کرده ایم اتفاق افتاده و مطمعن باشید که تمامی فروشندگان از یک قانون طبعیت می کنند و حتما کلاسی توجیهی گذرانده اند که همگی یک مدل حرف می زنند و دروغ به خورد خریداران میدهند،در مورد خودم عرض می کنم که زمان عقد قرارداد در مورد بد نامی این شرکت و نداشتن مجوزهای لازم جهت پیش فروش جویا شدم که با این جواب روبرو شدم که ما تمامی مجوزها را کسب کردیم و در سایتمان قرار داده ایم و قابل رویت می باشد و از آنجا که ما رقیب و دشمن در این صنف داریم می خواهند ما را بد نام کنند ومشکلی هم که در مورد خودروهای وارداتی رخ داده مربوط به بسته شدن ثبت سفارشات از جانب دولت می باشد و ما در صدد رفع این مشکل با وزارت صمت هستیم که مشخص شد تمامی صحبتها دروغی ماهرانه بیش نبوده و فقط وقت خریدن برای خود و فرار از این مخمصه که خود مسبب آن بوده اند و حالا با به سطوح در آوردن مردم و بالا بردن قیمتها آنها را مجاب به انصراف می کنند و در این میان مردم متضرر و خود سودهای کلانی بدست خواهند آورد و مردم مال باخته هم خوشحال از اینکه حداقل اصل پول خود را گرفته اند و اگر حسابی سر انگشتی نمایند متوجه عمق این کلاه گشاد بر روی سر خود خواهند شد،عزیزان بدانید شرکت متقلب عظیم خودرو دشمنی جز دروغ و حقه بازی مدیر و مالک شرکت و افراد زیاده خواهی که برای کمیسیونی بیشتر یک عمر ناله و نفرین مردمی که به ایشان اطمینان کرده اند را برای خود و خانواده شان می خرند ندارد،در پایان از شما عاجزانه خواهش میکنم من و امثال من را سرمشق خود قرار دهید و اگر این شرکت طلای ناب هم به شما پیشنهاد کرد گول چرب زبانی آنها را نخورید که به درد ما دچار نشوید.
باسپاس از وقتی که گذاشتید.
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
کاشکی یه کم مملکت قانون داشت و لاشخورهایی مثل عظیمی از خون مردم تغذیه نمیکردند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
با سلام
بنده آذرماه 1396 یک خودرو ثبت نام کردم و سرم کلاه رفت.بعد از دوماه انصراف دادم که گفتن موافقت نشده.موعد قراردادم خودرو خواستم گفتن تو گمرکه.بعد گفتن بیا عوض کن که ماشین دیگه بهت بدیم.من پولمو نمی خوام.اگه تو زندان بمونه و بپوسه راحت ترم چون این بشر اگه بیرون باشه هزاران نفر رو مثل من بدبخت میکنه اما توزندان باشه من خیالم راحت تره
محمدی
|
United States
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
زمانی که کلاهبرداری عظیمی مسجل شد و درگیر دادگاه شد درگیر ی بنده با ین شرکت صد برابر شد قبلا فقط سود بالا و قرارداد یکطرفه و یک سر برد میبست ولی الان کلاهبرداری عظیم در تحویل اسناد اتومبیل هم چاشنیش کرده.
کلاه داده به باد
|
Germany
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
متاسفانه بنده هم با سنی که سازمان گذشته، گول عوامل این شرکت را خورده وخودروی هن تنگ را پیش خرید کردم.در حال حاضر هم اعلان نمودن این شرکت مجوز پیش فروش ۱۵۰ دستگاه داشته و.بیشتر.....فروخته،..اصل این اعلام جرم مشکل داره، اگر این خودرو قرار بوده وارد وتولید شود؟ ومجوز گرفته چرا ۱۵۰ دستگاه؟اگر دستگاه قضایی کشور ایشان را بجرم اضافه فروش محاکمه کرده چرا از مال باخته ها دعوت به شکایت نکردن؟و ۵۰۰ میلیون جریمه چی بوده که پول من و شما را گرفتن، پس چرا من مالباخته وشمابیخبریم .شایدم پس از پرداخت جریمه اون سر از کانادا درآورد و من و شما بی کلاه،،،اینها مادامی که ذکات دزدی میدن آزادن کلاه مردم را‌بردارن، وقتی کم وزیاد کنن ،میگیرن شون و جریمه میدن. سئوال اینجاست، جریمه ۷۰۰ ملیارد کلاه برداری ۵۰۰ میلیون بوده ،که نمیتونه باشه،پس پول ما را نگرفتن سهمی گرفتن،نوش جانشان بشه درد مرض بکامشان،
دوستان اگر گروهی تشکیل بشه واز حال هم با خبر بشیم و هماهنگ عمل کنیم، نتیجه می‌گیریم، حق یارتان
فریب خورده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
سلام بر کلیه دوستان و فریب خوردگان عظیم خودرو
امروز در لینکداین یک پست حیرت آور دیدم و آن پست چیزی نبود جز :
Start of production of Hanteng X7 in Azimkhodro.mfg.Co.
I am really proud of my workaholic, responsible and promising colleagues.
22nd of Jan.2019.
این پست توسط آقای بابک وطن خواه منتشر شده است
تولید ماشین هن تنگ در کارخانه بروجرد میباشد
جلل خالق
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
بله متاسفانه کاملا درست است
من هم تبلیغ تولید اولین ماشین هن تنگ را در کارخانه بروجرد در سایت عظیم خودرو دیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
من هم هن تنگ ثبت نام کردم - متاسفانه قیمت 188 تومن والان میگن 299 تومن وسودش هم فعلا نمیدن
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
به خدا احد و واحد قسم دوتا هن تنگ x7 نوشتم به هزار ارزو نه ماشنی هست نه پولی قیمت ماشینم هی میکشن بالا سرمو کلاه گشادی گذاشتن لعنت به ....و ..... که با حروم داره بزرگ میشه
علی
|
India
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
با سلام خدمت همه دوستان
من هم مالباخته عظیم خودرو هستم
هن تنگ ثبت نام کردم و مبلغ 175 میلیون تومان واریز کردم
متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست . امیدوارم که دولت ، قوه قضائیه پیگیری کند
واقعا نمی دونم چی کار باید بکنم . نه ماشین میدن و نه پولمونو عجب مملکتی داریم
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
برای من که اصلا اجازه ندادن قرارداد رو بخونم ،گفتن وقت بسیار است برای خوندن قرارداد
من صحبت های جناب سرهنگ رو تایید میکنم ولی اینکه عظیمی گفته شما مثل بچه پنج ساله قرارداد های منو امضاء زدین باید خطاب به عظیمی و تمامی پرسنل و منشی های .....فروششون بگم:انسان اول به همنوعش اعتماد میکنه و مشاوره میگه
هزار جور میشه یک قرارداد را نوشت،ما اگه بچه پنج ساله هستیم خوش به سعادت ما که گرگ هایی مثل شما و ....فروشانی مثل منشی های شما نیستیم.
نمی دانم چرا اسم کلاهبرداری و رذلی را زرنگی میگذاردند،کجا را می خواهید بگیرید......
اگر اسم وجدان و فطرت سلیم انسان را کودک پنج ساله میگذارید جای بسی مباهات است
من روز ثبت نام به منشی گفتم،این پول پس انداز یک بازنشسته آموزش پرورش است
به جد به این معتقدم چه عظیمی و چه تمام منشی ها و پرسنل هایی که اگاهانه مردم را بازی دادند روزی در بازی روزگار می افتند.......
هوشمندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
کثیف ترین قرارداد و کثیف ترین برخوردها را دارند و یک باند تبهکار هستند که با همه جا هماهنگی دارند. هر چه نوشته شده درست است و دیوار مردم کوتاه و ظلم به مردم در این نظام عین آب خوردن است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
سلام منم ماشین دارم ولی سند ب اسم عظیمی من باید چکارکنم
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اگر گروهی دارید که بتونیم از تحویل خودرو با هم در تماس باشیم من رو هم ادنمائید با تشکر
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
اگر گروهی دارید که بتونیم از تحویل خودرو با هم در تماس باشیم من رو هم ادنمائید با تشکر
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
سلام
من هم ثبت نامی و مالباخته ی خودرو هن تنگ در این شرکت هستم، گروه یا کانالی هست که بتونم با باقی اعضا در ارتباط باشم و کار رو جدی تر پیگیر بشم
ممنون
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
سلام
من هم ثبت نامی و مالباخته ی خودرو هن تنگ در این شرکت هستم، گروه یا کانالی هست که بتونم با باقی اعضا در ارتباط باشم و کار رو جدی تر پیگیر بشم
ممنون
ilaivd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بنده در مهرماه 96 اقدام به ثبت نان یک دستگاه ساوانا با تحویل نه ماهه کردم که پس از یکسال از من دعوت شد به کیلومتر نه بروم
در آنجا با اعلام اینکه متاسفانه تحویلها با تاخیر مواجه خواهد شد پیشنهاد دادند تا اصل پول درا به من عودت دهند با شرط اینکه قرارداد به قوت خود پابرجا بماند تا زمان ارسال دعوتنامه . حتی گفتند اگر خواستی می توانی هنتنگ بجای ساوانا برداری
بنده هم عین مطالب عنوان شده را نوشته و امضا کردم و تحویل دادم و در مدت کمی اصل مبلغ واریزی را عودت دادند
لکن پس از آن ا مراجعات بعدی اعلام کردند تو انصراف داده ای !!
حتی بنده با تندی اعلام کردم که اگر من انصراف داده ام سود انصرافم را چرا نگرفته ام ؟ مگر من به شما یکسال پول بی زبان را قرض الحسنه داده ام ؟؟
ولی صدایم به جایی نرسید که نرسیده است /
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
سلام
من هم مالباخته هن تنگ هستم
اگر از طریقه شکایت از شرکت خبر دارید
بنده را نیز با خبر کنید.
اگر کانالی هست که تمامی اعضا باشند لطفا من رو هم عضو کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
درسته عطیم خودرو کلاه برداره
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با سلام
من از قبل از عید و همینور فروردین 98 به شرکت عظیم خودرو مراجعه کردم و به من گفتند که به دستور دادستانی مجوز هیچ گونه عملیات مالی یا تحویل خورو را ندارند و اطلاعیه اون را هم جا زندند مواظب باشید
مالباخته
Mahmood Saki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
منم ۱۰۰میلیون شهریور۹۷داددم خردادامان تحویله ولی معلومه هیچ خبری نیست توروخدامنم راهنمایی کنید زندگیم روجمع کردم شایدوضع اقتصادیم بهتره شه که اینجوری به بادرفته ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
Mahmood Saki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
منم ۱۰۰میلیون شهریور۹۷داددم خردادامان تحویله ولی معلومه هیچ خبری نیست توروخدامنم راهنمایی کنید زندگیم روجمع کردم شایدوضع اقتصادیم بهتره شه که اینجوری به بادرفته ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
Mahmood Saki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
منم ۱۰۰میلیون شهریور۹۷داددم خردادامان تحویله ولی معلومه هیچ خبری نیست توروخدامنم راهنمایی کنید زندگیم روجمع کردم شایدوضع اقتصادیم بهتره شه که اینجوری به بادرفته ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
علی مردانی خلفلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
سلام.دوستان .منهم مرداد ماه 97 هن تنگ ثبت نام کردم.یعنی چی نمیخوان خودرو را تحویل بدن .به همین سادگی .قیمت زیاد کردن هیچ حالا اونم نمیدن .چکار باید کرد .ممنون اطلاع رسانی کنید
علی مظاهری
|
Netherlands
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
دقیقن به همین سادگی!
بنده خدا
|
Norway
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بالاخره معلوم نشد این مدیر عامل کلاهبردار عظیم خودرو چه شد؟
آزاد شد؟ در زندانه؟ کی به پرونده اش رسیدگی میشه؟
هر کسی خبر داشت اطلاع رسانی کند لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام.
من هم متاسفانه در پبش خرید هنگ تنگ شرکت کردم و رفتم میگن اقای عظیمی بازداشته و فعلا نمیشه کاری کرد
لطفا اگر کانال یا گروهی هست برای پیگیری دسته جمعی معرفی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
سلام دوستان من هم اردیبهشت 97بامبلغ 180میلیون ثبت نام کردم وبعدازاتمام قراداد 270 روزه وعدم تحویل خودرو به دادسرای اموراقتصادی ناحیه 22 تهران شکایت نمودم.یکی دوباربه شرکت مراجعه نمودم وبارآخرفرم تفاهم نامه ای را به بنده دادندکه به جای خودرو درخواستی وارداتی خودروی هن تنگ جایگزین کنم آنهم بدون حواله وتضمین معتبری ومدت نامشخص که امضا ننمودم چون به منزله انصراف ازشکایت تلقی می گردد.به هرترفندی دست می زنند.فروردین 98بادادگاه تماس گرفتم گفتندکه پرونده درجریانه ومبهم ودرصورتی که خودتان باشرکت به توافق برسیدبه ماربطی ندارد.چنانچه کانال یا گروهی هست دوستان اعلام فرمایند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
سلام دوستان
منم هن تنگ ایکس 7ثبت نام کردم ، الان که موعدش شده میگن شده 300 تومن . تازه الان م نداریم سه ماه افتاده عقب.میگم خب پولم و پس بین نمیخوام اصلا میگن حساب شرکت بستس پول نداریم.
میخوام برم شکایت کنم. کسی اگه پایه هست بیاد بریم @amirkhan1980
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دزدى در روز روشن به همين راحتى هيچكس هم نميتونه كارى كنه !مسعولان يعنى بى خبرن ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
بنده هم پانصد میلیون برای ثبت نام سانتافه واریز کردم از خودرو خبری نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
دقیقا فرمایشات دکتر داورپناه را تایید میکنم و عینا برای ما هم پیش آمد
دختر من هم گول این شرکت حقه باز رو خورد و ثبت نام کرد و بعد دو سال دوندگی کلی سرمان کلاه گذاشتند واقعا از این آقای عظیمی و سایر کارمندانش حقه باز تر به عمرم ندیده بودم اینها استاد شیطان هستند و به شیطان درس می دهند اگر بخواهم تعریف کنم که هر روزی که آنجا می رفتیم شاهد چه حقه بازی هایی بودیم مثنوی هفتادمن کاغذه فقط اینقدر بگم که روزشماری می کنم سر این نامرد و بقیه عواملش رو بالای دار ببینم بس که خون مردم رو تو شیشه کردن و بسیار متاسفم برای مملکت که هیچ نظارتی که نیست هیچ قانونی هم نیست که حق پایمال شده مال باختگان را احیا کند و این نامردها هم از همین وضع بلبشو سوئ استفاده کرده و هر بلایی رو سر مردم بینوا در میارن فقط خدا ازشون نگذره به حق این ماه عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
همه شما از حقه باز بودن مدیر و کارمندان عظیم خودرو از همون اولین حضورتون میگید ! بعد چطور همتون هم خریدین؟!
جور در نمیاد!!
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
سلام...ع
شهریار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
عظیم خودرو به مدیرعاملی ...... بانیت وبررسی کامل به اتفاق مشاورین و کارمندان ورزبده در زمینه کلاهبرداری وحرافی مانند ( اقای ....و خانم ..... خانم .... ) که بصورت بورسانت در عقد قرار داد کار میکردند...اقدام به کلاهبرداری وفریب متقاضیان خودرو نموده اند..واکنون .... ومشاورین نامبرده برای رهایی از زندان و نهایت فراری دادن وی اقدام به تشکیل کمبین نموده تا بتوانند 800 میلیارد تومانی از متقاضیان خودرو دریافت کردن وانرا با خرید زمین وملک تبدیل به2500هزار میلیار تومان نموده اند؟؟گردد...ونهایتا اگر ضمانتی حهت ازادی وی دریافت شد همان اصل پول که 800 میلیارد میباشد پرداخت گردد..در زمان دادستانی جناب اقای جعفری دولت ابادی ..به اتفاق وکیلم به دادستانی مراجعه نمودم وپرونده وی بطور کامل مطالعه گردید ونظر برادران اهل فن همین بوده...اکنون از جناب اقای ریسی (ریاست محترم قوه قضایی) درخواست داریم به نکات ذکر شده دستور رسیدگی عاجل مبذول نمایند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
من هم برج یک سال 97سونوتا هیبریدی نوشتم که هنوز ندادند میخوام برم شکایت کنم اگر وکیلی میشناسید که در همین رابطه پرونده دادید دستش خبر کنید ممنون
احمدرضا
|
United States
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
من هم از مالباحتگان عظیم خودرو هستم و قصد شکایت دارم لطفا اگه کسی آدرس مجتمع شهید قدوسی رو میدونه اعلام کنه ...
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
باسلام..عظیم خودرو به مدیرعاملی ...... بانیت وبررسی کامل به اتفاق مشاورین و کارمندان ورزبده در زمینه کلاهبرداری وحرافی مانند ( اقای ....و خانم ..... خانم .... ) که بصورت پورسانت در عقد قرار داد کار میکردند...اقدام به کلاهبرداری وفریب متقاضیان خودرو نموده اند..واکنون نزدیکان ومشاورین نامبرده برای رهایی وی از زندان و نهایتا فراری دادن (فرد کلاهبردار) اقدام به تشکیل کمپین (فریبکارانه.. بانام متقاضیان دریافت خورو )نموده اند تا بتوانند 800 میلیارد تومانی را که از متقاضیان خودرو دریافت کرده اند و انرا با خرید زمین و ملک تبدیل به 2500 هزار میلیار تومان نموده اند..گردد؟؟ونهایتا اگر ضمانتی جهت ازادی وی توسط قوه قضاییه دریافت شد همان اصل پول که 800 میلیارد تومان میباشد را پرداخت نمایند ..در زمان دادستانی جناب اقای جعفری دولت ابادی ..به اتفاق وکیلم به دادستانی مراجعه نمودم وپرونده وی بطور کامل مطالعه گردید ونظر برادران اهل فن همین بوده...اکنون از جناب اقای رییسی (ریاست محترم قوه قضایی) که شخصیتی حق طلب و حامی مظلومین میباشد تقاضا داریم با توجه به نکات ذکر شده د ستور رسیدگی عاجل مبذول فرمایند.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
سلام
من هم مالباخته هن تنگ هستم
اگر از طریقه شکایت از شرکت خبر دارید
بنده را نیز با خبر کنید.پیشنهاد میشود جمعی این کار انجام گیرد
اگر کانالی هست که تمامی اعضا باشند لطفا من رو هم عضو کنید
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
آیا به تازگی خبری از شکایات شده است من هم مال باخته هستم و شکایت کردم ولی خبری نشده
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
سر منم کلاه گذاشتن
بگین چطوری و از کجا شروع کنم برای شکایت
علی سنگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
با سلام.اخرین روش کلاهبرداری این شرکت اینکه شرکت با من تماس گرفته و در ازای دادن سند خودرو و سند کمپانی از من 3 میلیون تومان بابت هزینه دفترخانه و غیره گرفتند.درحالی که کل این هزینه ها بعهده شرکت بود.و من چون خودرو به نام شخص بود مجبور به پرداخت شدم.دلیل الکی انها این بود حسابهای شرکت بسته است و ما نمی‌توانیم هزینه را پرداخت کنیم.درحالی که کلیه مراحل نقل و انتقال 6ماه پیش انجام شده بود.و از من هزینه سند زدن امسال را گرفتند.در واقع ما چوب حماقت خودمان را میخوریم.شرمنده ولی تا خر نباشد خر سوار ی یافت نمیشود
ارمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
لعنت بهشوووووووووووووووووووووووووووووووووووون
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
سلام بله من هم از اين شركت دوسال پيش ماشين نوشتم و سر منم كلاه گذاشتن با همين روش و متن فوق را كاملا تاييد مي كنم
نهادهاي نظارتي هم كه كاملا خوابند
بي همه چيز تر از كارمندان بدبخت عظيم خودرو نديده ام
علی
|
Poland
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
با سلام خدمت همه مالباختگان
من هم مثل شما فریب تبلیغات عظیم خودرو را خوردم و 175 میلیون واریز کردم نه خودرویی هست و نه پولی
می خوام شکایت کنم اما نمی دونم از کجا باید شروع کنم اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه و اگه سایتی کانلی هست معرفی بکنید
اگه مالباختگان با هم باشیم احتمال موفقیت مون بیشتر هست
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
سلام اگر گروهی هست که ما را در شکایت عظیم خودرو یاری کند ما رو هم اد کنید ........
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
سلام بنده بعداز ۷ماه پولمو برگردوندن فقط بدونید پشتش گرمتر از این حرفاس که قانونا کاری کنید فقط اطلاع رسانی کنید کسی دیگه تو دامشون نیوفته
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
من و همسرم سال ۹۷ دو دستگاه در یکی از نمایندگی های این شرکت کلاه بردار ثبت نام کردیم تا الان که بهمن سال ۹۸ هستیم ماشینی که تحویل نگرفتیم بلکه در این مدت در دادگاه ها دنبال شکایت و گرفتن حقمان هستیم از این حرامزاده عظیمی
فرمهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
خداوند این شیاد کلاهبردار بی وجدان قطاع الطریق رئیس این دکان دزدی بنام شرکت عظیم خودرو را به همراه تمامی کارکنان کلاهبردار شیادش را نیامرزد که در نهایت بی شرافتی و بی وجدانی مانند یک عنکبوت کثیف برای مردم ساده ی پاک دل ، دام پهن می کنند و زندگی و سرمایه ی انسانهای بی پناه را بالا می کشند و می خورند . بنده را هم مانند دیگران سرکیسه کردند و با دادن وعده های دروغ دچار خسارت و زیان هنگفتی نمودند که قابل جبران نیست .از خدا می خواهم که همگی را به سزای اعمال کثیفشان در دنیا و آخرت برساند .
رهگدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
واقعا از خوندن مطالب فوق بسیار متااثر شدم من یک کلیپ اتفاقی دیدم از شرکت عظیم خودرو که کارخونه را نشان میداد و و صحبت های مدیر عامل که توضیح میداد قرار قطعه بیاد اونجا قطعات بسته میشه اونجا بدنه رنگ میشه و در یک سالن خالی فقط وعده نوید میداد اینا توی کلیپ اینترنت منظورم ه میدیدم قبلا از اینکه بفهمم کلاه برداره واقعا شک کردم گفتم خدایا پراید که یک ماشین ساده است کارخونه ش کلی قطعه هست و نیروی انسانی اونوقت این واسه ماشین شاسی بلند میخواد راحت تولید داشته باشه اگه اینجا امریکا بود باور میکردم قبل از کلی اینکه کلیپ کامل تمام بشه پیش خودم گفتم قطعا کلاه برداری ه بلافاصله سرچ کردم اینترنت دیدم بله بیا و ببین چه کلاهی سر مردم بدبخت گذاشتن متاسفم از مال باخته ها که طمع کار بودن و آخر عاقبت طمع همینه دوست عزیزی که 175 میلیون دادی خب برادر عزیز باین مبلع دوتا ماشین صفر کیلومتر واقعی میتونستی از ایران خودرو بگیری که میدونی صنعت کشور چرا طمع کردی متاسفانه آخر عاقبت طمعکاری همینه ماشین خارجی دولتی وجود نداره فقط نقد اونم از بنگاه معتبر بعدش م انسان عاقل نمیاد پول نقد بده وعده سر خرمن از یک شرکت خودرو ساز که اسمش ناشناس ه تحویل بگیره بازم متاسفم انشالله که مال حلال برمیگرده امیدوار باشید به رضای حق بدرود
یونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
سلام، سال ۹۷ مبلغ ۲۴۰ میلیون به این شرکت کلاهبردار دادم و پس از اینکه نه ماشین تحویل دادن و نه حتی پول خودمو، فروردین ۹۸ شکایت کردم که متاسفانه تا الان قوه قضائیه هیچ اقدام مفیدی برای ۴۰۰۰ خانواده که زندگیشون رو این تبهکار نابود کرده انجام نداده. واقعاً توی مملکت دزدپرور زندگی میکنیم. امیدوارم هرچی پول گرفتن خرج ,.......... عزیزاشون کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار