فرماندار خاتم گفت: بسیاری از مسیر‌های مواصلاتی که در سال‌های دور طراحی شده مناسب جاده اصلی نیست و زیر ساخت‌های لازم برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.
کد خبر: ۶۶۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ 16 October 2018

فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در نشست با مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت : شهرستان خاتم دارای ۵۴٠کیلومتر مسیر آسفالت است این شهرستان موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی در مرکز کشور دارد به نحوی که از غرب به استان فارس و از شرق با استان کرمان هم مرز است.

فاضلی افزود: با وجود اینکه راه‌های مواصلاتی خاتم شریانی است، بسیاری از مسیر‌های مواصلاتی که در سال‌های دور طراحی شده مناسب جاده اصلی نیست و زیر ساخت‌های لازم برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: اکنون موقعیت جاده‌های خاتم تغییر کرده و بسیاری از خودرو‌های عبوری ترجیح می‌دهند برای طی طریق از شمال کشور به جنوب کشور و از شرق به غرب، جاده‌های شهرستان خاتم را انتخاب کنند و این ترافیک در این مسیر را افزایش داده است براین اساس انتظار داریم مسئولان مربوطه ما را برای ارتقاء جاده حمایت و همراهی کنند.

فرماندار خاتم گفت: با اقدامات خوبی که از سوی مجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان خاتم انجام شده است بالاترین عدد بودجه که در شهرستان در اختیار فرماندار است به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

وی افزود: دربرخی محور‌های شهرستان خاتم هم تعریض و هم بهسازی محور‌ها انجام شد امیدواریم شاهد ایجاد شرایط بهتر درمحور‌های شهرستان خاتم باشیم.

در پایان فرماندار خاتم نصب دوربین‌های کنترل سرعت، نوسازی علائم راهنمایی و هشدار دهنده در برخی محور‌های شهرستان به ویژه مسیر‌های روستایی و گردنه‌ها و رفع تردد کامیون ممنوع جاده هرات شهربابک از مواردی بود از علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار