کد خبر: ۶۶۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 15 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلف‌شدن ۱۵ بز و بزغاله در اثر برخورد صاعقه در یکی از روستاهای شهرستان باشت این استان خبرداد.

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: در پی بارش‌های شدید عصر دیروز در بخش‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی نقاط شاهد آب‌گرفتگی معابر، سیلاب و وارد شدن خسارت به برخی منازل روستایی و حتی از بین رفتن تعدادی از گوسفندان روستائیان بودیم.

وی افزود: حدود ساعت یک بامداد دیشب به‌صورت میدانی از منازل این روستاییان و گله‌های آسیب‌دیده آنها بازدید و خسارات ناشی از این بارش‌ها و تلفات گوسفندان آنها بررسی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه حدود ۱۵ رأس بز و بزغاله ساکنان روستای عنا (سید فخرالدین احمد)در شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل صاعقه تلف شده‌اند.

محمدی‌تبار گفت: اغلب خانه‌های کاه‌گلی این مردم که در جوار امام‌زاده سید فخرالدین احمد(ع) واقع شده به‌دلیل شدت بارش دچار آب‌گرفتگی و آسیب جدی شده‌اند طوری‌که شب‌گذشته، برخی اهالی در این هوای سرد بیرون از خانه‌های کاه‌گلی و خسارت‌دیده خود به‌سر بردند.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موارد به‌صورت دقیق به مراجع ذی‌صلاح گزارش و برای جبران خسارت‌های وارده پیگیری جدی می‌شود.
 
تلف شدن 15 راس بز و بزغاله بر اثر بارش های شدید در باشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار