روانان فرهنگی فعال بهمئی خبر داد؛
در مهرماه امسال توانستیم مرحله دوم پرداخت تسهیلات به فرهنگیان شهرستان را با مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی کنیم .
کد خبر: ۶۶۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 15 October 2018

تابناک-روانان فعال فرهنگی از شهرستان بهمئی در گفتگو با تابناک از پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی به فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

پرداخت مرحله دوم تسهیلات به فرهنگیان شهرستان بهمئیوی در این رابطه افزود:در مرحله اول با رایزنی های صورت گرفته با بانک ملی شهرستان بهبهان در راستای رفاه فرهنگیان با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مبلغی بالغ بر یک میلیارد تسهیلات از بانک ملی بهبهان جذب و به فرهنیگان متقاضی پرداخت شد.

روانان خاطرنشان کرد: در مهرماه امسال توانستیم مرحله دوم پرداخت تسهیلات به فرهنگیان شهرستان را با مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی کنیم .

وی در پایان گفت؛ امیدواریم تا پایان آذرماه ۹۷ این مقدار تسهیلات را با همکاری بانک ملی بهبهان و آموزش و پرورش به فرهنگیان بهمئی پرداخت گردد.

وی با اشاره به چگونگی ارائه تسهیلات گفت؛ تعداد افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات هستند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش واحد تعاون درخواست دریافت تسهیلات ارائه تا اسامی آنها از سوی اداره متبوع به بانک ملی بهبهان معرفی ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار