کد خبر: ۶۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 15 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، داوود ایزدپناه از كهگيلويه و بويراحمد در رشته عکس حرفه‌ای سوگواره ملی علمدار کربلا مقام اول را کسب کرده است.
 پنجمین سوگواره علمدار کربلا در سال جاری به میزبانی استان ایلام در دو بخش شعر و عکس برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از سراسر کشور از سوی هنرمندان این رشته‌ها و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان صورت گرفت.
براساس این گزارش ۹۲۳ اثر عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای و همچنین ۳۵۰ اثر شعر در دو بخش شعر کلاسیک و نو و درمجموع ۱۲۷۳ اثر به دبیرخانه این سوگواره در ایلام ارسال‌شده است.
در بخش عکس نیز در رشته عکس حرفه‌ای داوود ایزدپناه از استان كهگيلويه و بويراحمد مقام اول، جمشید فرجوند فردا از استان کردستان مقام دوم و علی‌اصغر یوسفی از استان مرکزی مقام سوم را کسب کردند و همچنین در بخش عکس غیرحرفه‌ای خانم فائزه گلستانی از استان گلستان، رامین مقدم از استان ایلام و محمد یوسفی از استان ایلام شایسته تقدیر شناخته شدند.
یادآورمی‌شود، مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا و تجلیل از برگزیدگان با حضور حجت‌الاسلام دکتر ارزانی، دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، مسئولان فرهنگی و اجرایی استان روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه سال جاری در مرکز استان ایلام برگزار می‌شود.
 
کسب مقام اول عکاس کهگیلویه و بویراحمدی درسوگواره ملی«علمدار کربلا»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار