کد خبر: ۶۶۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 14 October 2018
به گزارش روابط عمومی آبفار، فیض اله پاسره با اعلام این خبر اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب تنگاری(دشت روم) که از ابتدای تابستان سال 97 آغاز به کار کرده هم اکنون قریب به 50 درصد پیشرفت فیزیکی در شبکه و انشعاب دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: تصفیه خانه فاضلاب تنگاری نیز قریب به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پاسره گفت: مصالح مورد نیاز کل این مجتمع تصفیه خانه فاضلاب خریداری شده است و هیچ نگرانی از بابت ادامه کار و تکمیل آن وجود نخواهد داشت و تلاش ما اینست در کمترین زمان این پروژه بزرگ و حیاتی را به بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص محل و میزان تامین اعتبار این پروژه هم گفت: شرکت مهندسی تارا مجری این پروژه بزرگ است، بیش از 80 میلیارد ریال با مشارکت بانک توسعه اسلامی در این پروژه هزینه می شود.
 
اجرای پروژه 80 میلیارد ریالی فاضلاب روستایی در کوتاه ترین زمان

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی گفت: پیش بینی ما اینست که 700 خانوار باید انشعاب داده شود که تاکنون به 300 خانوار این منطقه انشعاب واگذار شده است.

پاسره از بکارگیری جوانان متخصص کهگیلویه و بویراحمد در این پروژه گفت و تصریح کرد: تمامی فرایند های اجرای شبکه و تصفیه خانه مجهز فاضلاب تنگاری به دست نیرهای تحصیل کرده استان صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کاهش بارندگی، افزایش تبخیر، بازچرخانی و استفاده از فاضلاب به ویژه برای صنعت و کشاورزی را به ضرورت امروز ایران تبدیل کرده است، برای حفظ منابع ارزشمند آب زیرزمینی و انتقال این سرمایه ارزشمند به نسل های آینده باید به سمت ذخیره و بازچرخانی آب های در دسترس اقدام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار