تابناک گزارش می دهد؛
تیم فرازبام خائیز دهدشت در اولین بازی خود در لیگ برتر هندبال سربلند از بازی خارج شد و اولین برد شیرین خود را در خانه کسب کرد.
کد خبر: ۶۶۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 13 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، دیروز جمعه 20 مهرماه سال جاری تیم هندبال پرقدرت فراز بام خائیز دهدشت در خانه خود در اولین دیدارش میزبان تیم نیروی زمینی کازرون بود.

این دیدار که به نوعی فینال زودرس مسابقات بود با حضور پرشور مردم خونگرم دهدشت و علاقه مندان به ورزش در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار شد.

در این بازی تیم فرازبام با شروعی طوفانی در ۸ دقیقه اول بازی با ۵ گل از حریف کازرونی خود پیش افتاد.

کازرونی ها که در ابتدای بازی تحت تآثیر جو روانی و تشویق یکدست تماشاگرای دهدشتی و حملات پی در پی بازیکنان فرازبام قرار گرفته بودند با زیرکی مربی خود از زیر این فشار روانی خارج شدند و با تدابیر سرمربی خود رفته رفته اختلاف را تا دقیقه ۱۳ به دوگل رساندند.

در ادامه تیم فرازبام با تشویق پر شور هوادران خود یک لحظه به حریف اجازه پیشروی نمی داد و با هجوم های سرعتی گاه و بیگاه بازیکنان خود دایمآ در حال ثبت امتیاز بودند و تیم نیروی زمینی تنها با اندک حمایت هوادران خود عقب ننشست و پا به پای فرازبام حرکت میکرد.

این بازی جذاب و بسیار مهم که بصورت زنده از سیمای استانی دنا در حال پخش بود در نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ و تنها با اختلاف ۲ گل به سود فرازبام به پایان رسید.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که جوانان فرازبام برای کسب پیروزی و اختلاف امتیاز پا به میدان می گذاشتند و در مقابل تیم نیروی زمینی برای جبران امتیازات عقب افتاده و کمتر کردن فاصله به بازی آمده بودند.

در نیمه دوم باز این بازیکنان تیم فرازبام بودند که با تاکتیک های خاص و استفاده از سرعت بازیکنان خود همچنان تیم برتر میدان بودند، چنانکه تیم نیروی زمینی مدام در صدد کاهش فاصله امتیازی خود بودند و کمتر میتوانستند از سد پر قدرت بازیکنان فرازبام عبور کنند.

در پایان این بازی با نتیجه ۳۰ بر۲۴ به سود تیم فرازبام خائیز به پایان رسید تا فرازبام گام اول خود را در مقابل یکی از قدرت های هندبال کشور محکم بردارد.

بر پایه این گزارش در ابتدای این مسابقه از خانواده شهید دیورخش اولین شهید هندبالی تجلیل و همچنین به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در بین دونیمه به قید قرعه جوایزی اهداشد.

در پايان گفتنی است، در اولین بازی این مسابقات دیروز نفت وگاز گچساران مدعی کسب عنوان قهرمانی و قهرمان دور گذشته در اولین گام نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار