کد خبر: ۶۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 12 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی وزیر کشور گفت: با ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان 14 استاندار از مسئولیت خود خداحافظی می‌کنند.
 علی فضلی با بیان اینکه طبق مصوبه مجلس حدود 14 استاندار تغییر خواهند کرد گفت: به معاونت سیاسی وزارت کشور ماموریت داده‌ایم تا افراد با تجربه را به عنوان استانداران جدید معرفی کنند.
بر پایه این گزارش برخی منابع مطلع از احتمال به‌کارگیری برخی استانداران دیگر که منعی برای ادامه کار ندارند به عنوان جایگزین نام می‌برند.
چنین شیوه‌ای در ابتدای دولت دوازدهم نیز اعمال شد و ممکن است برخی استانداران موفق از جمله علی احمدی در یک استان دیگر نیز به کار گرفته شود.
آنچه که این گمانه زنی را تقویت می‌کند آن است که استان‌های غربی از جمله استان‌هایی هستند که استانداران این استان‌ها باید با صندلی مدیریت خداحافظی کنند و با توجه به اینکه احمدی از فرزندان غرب کشور است این احتمال وجود دارد او به یکی از این استان‌ها برود.
هم چنین با توجه به فاصله اصلاح طلبان با دولت و اعمال نفوذ لاریجانی و فضلی در معرفی نیروهای جدید و نزدیکی احمدی به طیف لاریجانی این احتمال وجود دارد که احمدی به استان بزرگتر و استراتژیک تری از لحاظ جمعیتی و موقعیتی نقل مکان کند.
شاید حضور برخی چهره‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای گذشته در وزارت کشور بی ارتباط با تغییرات احتمالی در استانداری استان نباشد.
 منابع مطلع هم چنین انتقادات از احمدی و فشارها را یک عامل موثر در بروز تغییرات احتمالی در استان می‌دانند.
علی احمدی بیش از یک سال است با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به خدمت است. / کبنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار