کد خبر: ۶۶۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 12 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی  خبر سیل در مازندران این روزها در صدر اخبار است . سیل آمد و خانه ها را در خود غرق کرد ، جاده ها را فرو ریخت و مدارس را بلعید.

«سیل که آمد زمان تعطیلی مدرسه بود . دانش آموزان آماده رفتن به خانه بودند که صدای خروشان آب به گوش رسید ، چند ثانیه بیشتر طول نکشید که صدای فریادهای  دانش آموزان در گوش هایمان پیچید. کودکانی که از ترس مرگ  «کمک ، کمک » را به اوج رسانده بودند.»

این سخنان معلم فداکار تالشی است که از لحظه وقوع زلزله می گوید و چنین ادامه داد : « درمیان سیلاب؛ من و همکارم (باستانی فر)دانش آموزان را از 7 رودخانه گذر دادیم .

جزئیات این حادثه از زبان معلم فداکار گیلانی خالی از لطف نیست که درادامه می توانید بخوانید:

نیکخو معلم یکی از روستاهای تالش گیلان به خبرنگار برنا از جزئیات ماجرا این گونه می گوید: همراه با دانش آموزان از مدرسه به خانه می رفتیم، که در این مسیر باید از پل رودخانه سراگاه رد می شدیم، همزمان باران بسیار شدت گرفت بطوریکه اگر دانش آموزان به تنهایی از مسیر عبور می کردند،حتما آب آنها را با خود می برد.

وی تصریح کرد: با همکارم (باستانی فر)به سرعت دست به کار شدیم و بچه های کوچک تر را در آغوش گرفته و بزرگتر ها را با مراقبت از اینکه در آب غرق نشوند  از رودخانه رد کردیم.

نیکخو ادامه داد: خوشبختانه هیچ یک از دانش آموزان آسیب ندیدند و همه به سلامت به خانه هایشان بازگشتند.

این معلم فداکار افزود: نجات جان بچه ها و رد کردنشان از مسیر رودخانه حدودا نیم ساعت زمان برد که خوشبختانه توانستیم حدودا 12 دانش آموز دختر و پسر را از مسیر آب رد کنیم. در حال حاضر مدرسه دایر است و دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند. / برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار