تابناک گزارش می دهد؛
مجید پارسایی تصریح کرد: حضور تماشاگران در مسابقه فردا در مقابل نیروی زمینی، بسیار  مهم است، زیرا باید گام نخست را محکم برداریم و برای این امر به کمک همه مردم شهر و تشویق مردم نیاز داریم.
کد خبر: ۶۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 11 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیر عامل و سرمربی تیم فرار بام خائیز دهدشت ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور امسال با شرکت ۱۰ تیم برگزار می شود.

وی افزود: ما دو سال پیش نیز میتوانستیم در لیگ باشیم، ولی هدف ما آمدن و رفتن برای یک بار در لیگ نبوده و نیست و برای ماندن در لیگ برنامه داریم.

مجید پارسایی با بیان اینکه یکی از اهدف حضور در لیگ برتر توسعه پایدار هندبال در استان است، تصریح کرد: حضور تماشاگران در مسابقه فردا در مقابل نیروی زمینی، بسیار  مهم است، زیرا باید گام نخست را محکم برداریم و برای این امر به کمک همه مردم شهر و تشویق مردم نیاز داریم.

سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت خاطرنشان کرد: بازیکنان از آمادگی نسبی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم در چند بازی آینده  آمادگی را به حداکثر برسانیم و با تمرینات ارائه شده و جدیت بازیکنان و حمایت مدیران تیم بتوانیم نماینده خوبی برای استان و شهر دهدشت باشیم.

ناصر سلیمی نیز در این نشست خبری اظهار کرد: تمامی شرایط به خوبی در این مدت فراهم شده و این امر انگیزه تیمی برای موفقیت را چندبرابر کرده است.

در پایان گفتنی است تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت فردا جمعه رآس ساعت 16 در خانه خود در سالن شهید باهنر دهدشت میزبان تیم هندبال نیروی زمینی کازرون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار