کد خبر: ۶۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 09 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه ظهر امروز 17 مهرماه مصادف با روز جهانی پست با تبریک این روز به همکاران زحمتکش خود، اظهار کرد: همه روزه در سراسر دنیا، خدمات ارزشمند پستی زندگی مردم و جوامع را تغییر می دهد.

وی افزود: پست با ارایه خدمات ارتباطی مقرون به صرفه، قابل اعتماد و مطمئن، بهترین ها را به مردم جهان ارایه می دهد.

غلام آذربارگون ابراز داشت: در سراسر جهان، کشورها برای ارایه خدمات سنتی و نیز دستیابی به اهداف گسترده توسعه خود به شبکه توزیع فیزیکی منحصر به فرد پست تکیه می کنند.

وی ادامه داد: پست از طریق ایفای تعهد سرویس همگانی و با تضمین دسترسی تمامی شهروندان به خدمات ارتباطی خود، از جمله افرادی که در مناطق و جزایر دور افتاده و مناطق متآثر از بلایای طبیعی زندگی می کنند، ضریب دسترسی اجتماع و جامعه به خدمات پستی را ارتقا بخشیده است.

وی با اشاره به جایگاه پست در تجارت الکترونیک عنوان کرد: در عصر دیجیتال فعلی، پست خود را در جایگاه یک بازیکن اصلی در تجارت الکترونیک جهانی قرار داده است.

آذربارگون با اشاره به شعار جهانی پست ابراز کرد: دبیر کل اتحادیه پستی جهانی، شعار امسال را " پست ارایه کننده بهترین ها در جهان" اعلام کرد.

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه، با اشاره به اهمیت و جایگاه پست در کسب و کارهای کوچک تصریح کرد: کسب و کارهای کوچک و متوسط که در صدد توسعه بازارهای بین المللی هستند، می توانند پست را به عنوان یک راه آسان و مقرون به صرفه برای ارسال کالاها انتخاب نمایند.

وی افزود: ارایه خدمات نوین صرفه جویی قابل ملاحظه ای در حوزه های مختلف به همراه دارد.

این مسئول بیان کرد: بروز رسانی کدهای پستی از دیگر اهداف پروژه GNAF است که تاکنون در 76 شهر کشور یعنی 60 درصد نقاط شهری، کدپستی بروز شده است و در 200 شهر دیگر نیز تا پایان مهلت مقرر بروز رسانی انجام می شود.

وی افزود: راه اندازی سرویس پست سریع و توجه به موضوع مشتری مداری از دیگر اولویت های امسال شبکه پستی کشور است. در ادامه

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه در خصوص تشریح عملکرد مدیریت این اداره در یک سال گذشته عنوان کرد: در یکسال اخیر تعداد 20 صندوق پست در شهر دهدشت و تعداد 25 صندوق در روستاهای تابعه نصب شده است.

وی افزود: در یکسال اخیر تعداد 258 هزارو 480 مرسوله به شهرستان کهگیلویه وارد و توسط مآمورین توزیع شده است، همچنین تعداد 118 هزار قبوض تلفن ثابت و سیار در یکسال گذشته توسط مآمورین پست شهرستان توزیع شده است.

این مسئول عنوان کرد: در سطح شهرستان کهگیلویه تعداد 35 نمایندگی پستی، 7 دفتر آی سی تی روستایی، 15 دفتر پیشخوان و نیز 7 خط مبادله شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: در یکسال اخیر بهنگام سازی کدپستی ده رقمی و انطباق نشانی ادارات خدمات رسان توسط اداره پست شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

آذربارگون ابراز کرد: در یکسال اخیر مناقصه خطوط مبادله پست بین شهری برگزار شد و این امر باعث اشتغالزایی 9 نفر شده است.

این مسئول عنوان کرد: جلسه هم اندیشی طرح پلاک کوبی و انطباق کدپستی ده رقمی با حضور مدیرکل پست استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت و نیز مدیران ادارات خدمات رسان به منظور پیگیری و آغاز اجرای طرح در اسرع وقت، در شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شد.

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه در خصوص پتانسیل های مجموعه پست شهرستان عنوان کرد: اداره پست شهرستان توانایی مراجعه به همه مناطق شهر دهدشت و اغلب مکانهای روستایی را دارد.

وی افزود: باتوجه به در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی از همه مکانهای موجود در سطح شهرستان و نیز با توجه به در اختیار داشتن بیش از 15 دفتر و باجه های قبول پستی در سطح شهرستان، توانایی پذیرش انواع سفارشات و ثبت نامهای گسترده و عقد قرارداد و حمل کالاهای انبوه را دارد.

آذربارگون در خصوص وجود موانع برای انجام فعالیت های بهتر و باکیفیت تر خاطرنشان کرد: مهمترین مانع برای انجام فعالیت های بهتر و با کیفیت بیشتر که در سطح شهرستان و به خصوص در سطح شهر دهدشت موجب اتلاف وقت و سرگردانی پرسنل می شود، عدم پلاک کوبی است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موانع پیش روی کار، نداشتن اسم و شماره و عدم نصب تابلو در برخی از معابر و کوچه ها و کوی ها است که باعث افت کیفیت کار می شود، البته این مشکل با همکاری شهرداری و شورای شهر دهدشت قابل رفع است.

آذربارگون در ادامه پیشنهاد داد: انجام عملیات پلاک کوبی و هماهنگی با ادارات خدماتی مانند آب، برق و گاز جهت تجمیع اطلاعات در یک پلاک واحد با هماهنگی شهرداری دهدشت می تواند بخش عمده ای از مشکلات شناسایی و توزیع را برطرف نماید همچنین اجرای چنین طرحی علاوه بر آنکه خدمت نوینی برای همشهریان است و به زیبا سازی شهر کمک خواهد کرد در واقع باعث هدایت بهتر مسافران و کاهش سرگردانی و صرفه جویی در وقت همشهریان نیز خواهد شد.

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه در پایان صحبت های خود ضمن تبریک مجدد روز جهانی پست به پرسنل، کارمندان و خانواده اداره پست، ابراز کرد: از زحمات و محبت های بی دریغ فرماندار سابق شهرستان جناب دکتر پوزش و فرماندار فعلی شهرستان جناب دکتر نیکبخت و همکاران وی در مجموعه فرمانداری شهرستان و همچنین از همکاری شهردار محترم و اعضای شورای شهر دهدشت و نیز از همراهی همیشگی مدیران دستگاه های خدمات رسان جناب مهندس تابش، مهندس اکوانیان و مهندس فقهی و نیز همکاری تمامی ادارات طرف قرارداد اداره پست شهرستان در جهت رفع مشکلات و ارایه خدمات بهتر به شهروندان تقدیر و تشکر میکنم.

در پایان با حضور تمامی کارکنان و پرسنل اداره پست شهرستان در دفتر ریاست، به پاس 30 سال خدمت صادقانه و ارزشمند مهران پرویزی از سوی مدیرکل پست استان جناب مفتح و رییس اداره پست شهرستان با اهدای لوح یادبود و جایزه تجلیل شد.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار