تابناک گزارش می دهد:
انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسین تعاونی طبیعت گردی کوه گل سی سخت با حضور مردم این شهر و روستاهای حومه در سالن شهید پاکباز برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 08 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، جهان زابلی عضور هیئت مؤسس شرکت تعاونی طبیعت گردی کوه گل در گفتگو با تابناک بیان کرد: به منظور ارائه خدمات طبیعت گردی،بوم گردی و حفاظت از محیط زیست به شهروندان سی سخت و روستاهای حومه از قبیل بیاره، اقبال آباد، علی آباد، کوخدان، دهنو، سرمور، این تعاونی تشکیل شده است.

زابلی با بیان اینکه حق عضویت در این تعاونی 100هزار تومان است، گفت: تا به امروز 2650 نفر عضو این تعاونی شده اند که جمع مبلغ آورده آنان 301 میلیون بوده که به منظور مشخص شدن اعضای هیئت مدیره این تعاونی مردمی، انتخاباتی بین کاندیداها صورت گرفته است.

اعضای هیئت رئیسه دومین تعاونی بزرگ مردمی در استان کهگیلویه و بویر احمد مشخص شد +تجزئیات

وی عنوان کرد: این انتخابات در دو بخش هیئت مدیره به تعداد 9 نفر و بازرسین به تعداد 3 نفر برگزار شد که افرادی از روستاهای حومه و شهر سی سخت به عنوان کاندید در این انتخابات شرکت کرده اند.

وی بابیان اینکه نظارت برانتخابات و پخش تعرفه ها و اقدامات اجرایی بر عهده هیئت رئیسه این تعاونی بوده، افزود: هیئت رئیسه این تعاونی را افراد معتمد شهر و روستاهای حومه تشکیل داده اند که در کنار آن هیئت موسس وظیفه برگزار کننده این انتخابات را بر عهده داشته است.

اعضای هیئت رئیسه دومین تعاونی بزرگ مردمی در استان کهگیلویه و بویر احمد مشخص شد +تجزئیات

زابلی عضور هیئت مؤسس تعاونی طبیعت گردی کوه گل عنوان کرد:در برگزای این انتخابات دادستان دنا، نیروی انتظامی، فرمانداری دنا، شورای شهر و روستا و کلیه اعضای شرکت تعاونی در کناراعضای هیئت مؤسس این تعاونی همکاری لازم را داشته اند.

به گزارش تابناک لیست اعضای هیئت مدیره و بازرسین تعاونی طبیعت گردی کوه گل سی سخت که توسط سهام داران این تعاونی انتخاب شده اند به شرح زیر می باشد:

هیئت مدیره:

1- ناصر رهامی 445 رای

2- آزاد مظفری 439 رای

3- عزیزالله جعفری 429 رای

4- شهرام جهانفکر 375 رای

5- علی حسینی بیاره 366 رای

6- ضرغام زابلی 358 رای

7-عباس کرمی سی سخت 342 رای

8- زهرا محسنی 335 رای

9- ترابعلی توکل 276 رای

بازرسان:

1-شهامت محمد حسینیان 472 رای

2- مدینه محمدی 446 رای

3- محمد رضا هرمزفرد 300 رای

(( بنا بر این خبر طی رای گیری بین اعضای هیئت مدیره و بازرسان این تعاونی آقای ناصر رهامی به عنوان مدیر عامل ، دکتر عزیز الله جعفری به عنوان رئیس هیئت مدیره ،آقای ضرغام زابلی به عنوان نائب رئیس ،آقای آزاد مظفری به عنوان خزانه دار آقای علی حسینی بیاره به عنوان روابط عمومی و خانم زهرا محسنی به عنوان منشی این تعاونی انتخاب گردیدند.))

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
شهامت محمدحسينيان
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
همشهريان و اعضاء محترم شركت تعاوني
باسلام و احترام
اينجانب از حضورپرشور تان در انتخابات و انتخاب و اعتماد به بنده ،كمال تشكر و سپاس را از عموم خواهران و برادران بزرگوارم دارم.بدون شك تمام تلاش خود را در جهت انجام وظايف قانوني خود در قبال منافع عمومي بكار خواهم بست .
دختر بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
درود بر شما که نگذاشتید خاکی از سی سخت در دست چپاولگران و رانت خواران بیوفته
امیدوارم بتوانید با مدیریتی صحیح این مسئولیت را اداره کنید
موفق و سربلند باشید
ناصررهامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
باسلام وسپاس فراوان ازمردم شریف سی سخت وروستاهای حومه.نهایت سپاس وقدردانی خودم ،هیات مدیره وبازرسان راازشمادلاورمردان وشیرزنان این خطه داریم، امیداست که بتوانیم درحفظ وصیانت ازآب وخاک این منطقه نهایت تلاش خودراداشته باشیم وجوابگوی محبتهاواعتمادشماها باشیم.همچنین تقدیروتشکردارم ازهیات مدیره محترم که اینجانب رابعنوان خادم خودشان بعنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب نمودند.
فرزند دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
تبریک عرض میکنم خدمت همه مردم که برنده این بازی بودن
خداوند پشت و پناهتان
توقیف توکل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
تبریک به همه اعضا که حافظ منافع سی سخت هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار