دیدار رئیس دستگاه قضایی از فرماندهی انتظامی استان
حجت الاسلام مزارعی : بافت قومی و قبیله ای بودن استان کهگیلویه وبویراحمد شرایط خاصی را می خواهد و پلیس در کنار مردم ضمن احترام به فرهنگ مردم استان ،با ایمان به پروردگار به نفع مردم خدمت می کند.
کد خبر: ۶۶۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 08 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با حضور در فرماندهی ستاد انتظامی استان ، این هفته را تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این نکته همه ی ایام سال، روز و هفته ی نیروی انتظامی است افزود: حضور مقتدر پلیس در همه ی صحنه های اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی ،فرهنگی و در کنار دیگر تلاشهای ناجا در جهت برقراری نظم و امنیت و ضابط دستگاه قضایی موجب شده که دامنه ی فعالیت  پلیس منحصر به یک روز و هفته ی خاص نباشد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه به اقتدار ، پاکی و دلسوزی پلیس اشاره نمود و اظهار داشت :هر هنجار یا نابهنجاری در جامعه شرایط خاصی را نیاز دارد که پلیس با ارائه آموزش های تخصصی به نیرو های خود این مهم را انجام داده است.

وی در ادامه با اظهار این که دستگاه قضا قدردان همکاران خود در ناجا است به شرایط خاص استان نیز اشاره کرد و گفت: بافت قومی و قبیله ای بودن استان کهگیلویه وبویراحمد شرایط خاصی را می خواهد و پلیس در کنار مردم ضمن احترام به فرهنگ مردم استان ،با ایمان به پروردگار به نفع مردم خدمت می کند.
 
بیان جزئیاتی از سال پر از موفقیت با همکاری دستگاه قضا و ناجا / دستور ویژه به دادستان های استان در مورد سارقان زندانی / لزوم توجه

در ادامه رئیس شورای قضایی استان با ذکر این نکته که مردم با دیدن نیروی انتظامی احساس آرامش می کنند، بیان داشت : آرامشی که امروز در جامعه حاکم است مرهون و مدیون سربازان خط مقدم امنیت، سبزپوشان ناجا می باشد .

وی گفت: بهترین مصلحت شما، هدیه امنیت و آرامش برای مردم است.

مزارعی در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه علیرغم کمبود امکانات فیزیکی و نیرو، استان در شاخص های متعدد در زمینه امنیت رشد خوبی داشته است افزود: دستگیری باندهای خطرناک سرقت و رسیدگی به اتهام آنان و صدور و اجرای حکم و مبارزه با ناامنی از توفیقات دستگاه قضا و نیروی انتظامی در استان است.

تلاش بی وقفه دستگاه قضا و ناجا در استان موجب شد تا سارقان سرقت های متعدد که اقدام به سرقت منازل ، احشام ،خودرو می نمایند  شناسایی و بخش عمده ای هم اکنون تحمل حبس می نمایند و همچنین سارقان طلافروشی استان دستگیر و مجازات و یک مورد دیگر هم در حال رسیدگی و صدور حکم شایسته است.

وی در ادمه گفت: به همه ی رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان تأکید کرده ایم به هیچ عنوان به متهمان پرونده های سرقت که در حال گذران مجازات حبس هستند ،مرخصی داده نشود.

اقتدار و صلابت پلیس در کنار دستگاه قضایی ، در برخورد با مخلان نظم و امنیت موجب کاهش منازعات و جرائم خشن گردیده است.

در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مزارعی ،لوح تقدیری به سردار انصاری فرمانده انتظامی استان اهداء نمود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار