کد خبر: ۶۶۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 08 October 2018
فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 283 مجرم شامل سارق، قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید محمد موسوی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: امسال 193 نفر سارق،18 قاچاقچی و 72 نفر خرده فروش مواد مخدر در گچساران دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
وی بیان کرد: کشف 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری 262 نفر معتاد، انهدام هشت باند توزیع کننده مواد مخدر و توقیف 71 دستگاه خودرو حمل مواد مخدر از دیگر فعالیت‌های نیروهای انتظامی این شهرستان در سال جاری بوده است.
فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.
وی گفت: امسال ۹۱ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در گچساران توقیف و ۲۰۰ نفر نیز دستگیر شدند.
موسوی تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۵۱۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۱۰ گچساران انجام شد که از این تعداد ۷۵ درصد آن عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نزاع بیش از ۱۱ درصد در شهرستان گچساران کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: در همین مدت زمان در این شهرستان ۴ مورد قتل رخ داد که سه مورد آن خانوادگی بوده است.
موسوی عنوان کرد: میزان ارتکاب جرم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گچساران هفت درصد کاهش یافته است.
وی گفت: در همین مدت زمان سرقت ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش و کشف سرقت ۱۷ درصد افزایش یافت.
به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک در محل ستاد فرماندهی انتظامی گچساران با حضور مسئولان برگزار شد و در پایان تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی گچساران تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار