امروز برای کهگیلویه و بویراحمد روز انتصابات بود و نکته جالب برخی از این انتصابات ، حکم گرفتن برخی هم استانی ها در خارج از استان و از طرف دیگر حکم انتصاب گرفتن برخی غیر بومی ها در استان بود.
کد خبر: ۶۶۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 08 October 2018
امروز برای کهگیلویه و بویراحمد روز انتصابات  بود و نکته جالب برخی از این انتصابات ، حکم گرفتن برخی هم استانی ها در خارج از استان و از طرف دیگر حکم انتصاب گرفتن برخی غیر بومی ها در استان بود.
فریبا رحمان پور حکم انتصاب کشوری گرفت
«فریبا رحمانپور»، مدیرکل پیشین امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حکمی به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و معاون رئیس ‌جمهوری منصوب شد.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور طی حکمی فریبا رحمانپور را به سمت مشاور معاون رئیس ‌جمهور در امور بانوان و خانواده منصوب کرد.
«فریبا رحمانپور» پیش از این مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام تغییر کرد
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج، صاحب سروش‌فر به عنوان رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام منصوب شد.
سروش‌فر جایگزین امین بهشاد شد.
مراسم تودیع و معارفه امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
مدیر کل منابع طبیعی استان منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل جدید منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
رئیس سازمان جنگل‌ها در حکمی غلام‌حسین حکمتیان معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد را به سمت مدیرکل جدید این اداره منصوب کرد که آئین تکریم و معارفه فردا در سالن ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود.
حکمتی قبل از این معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمدبود.
وی جایگزینی عزت الله بهشتی شده است.
برپایه این گزارش مراسم تکریم و معارفه فردا سه شنبه ساعت 9 صبح برگزار می شود.
رئیس حج و زیارت به یک ایلامی رسید
همچنین در حکم دیگری رئیس سازمان حج و زیارت کشور حسین‌ نیک‌روش را به سمت رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد که گفته می‌شود این مدیر جوان سوابقی از جمله معاون حج و زیارت ایلام، سرپرست سازمان حج و زیارت ایلام و معاون ستاد حمل و نقل زائران در مکه را در کارنامه خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار