کد خبر: ۶۶۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 08 October 2018
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در شاخص های مختلف امنیت رتبه های برتری در سطح کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی انصاری پیش از ظهر دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته ناجا، افزود: نیروی انتظامی امروزه در تمام مشکلات و شرایط در کنار مردم بوده و خواهد بود.

انصاری تصریح کرد: نیروی انتظامی خود را از بدنه مردم و فرزند می داند و این افتخاری برای ما سربازان است که توفیق خدمت رسانی به مردم را داریم.

انصاری با بیان اینکه اگر امروز استان در بین استان های کشور به عنوان یکی از استان های امن محسوب می شود، ماحصل خدمات، زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مجموعه امنیتی استان و به ویژه نیروهای انتظامی است، اظهار کرد: استان در شاخص های مختلف امنیت جایگاه مناسبی در سطح کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی استان در تمام شاخص های امنیتی و انتظامی رتبه خوبی را در بین استان های کشور دارد و برای نمونه در نوروز امسال رتبه برتر کشوری در چند محور و شاخص را به خود اختصاص داد که این مهم نیز با همکاری و همراهی شورای تامین و مردم محقق شده است.

انصاری افزود: استان در پیشگیری از وقوع جرایم، در پیشگیری و مقابله با جرایم خشن و ... رتبه های برتری را به دست آورده و این موضوع حاصل زحمات کسانی است که سرباز و عاشقان ولایت و خدمت گذاران ملت بوده اند و برای حفظ امنیت در سطوح مختلف گام برداشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار