هر چند برخی خبرها از ماه ها قبل در خصوص تقاضای خود بهشتی برای کناره گیری از مدیریت خبر می داد اما ظرف چند روز اخیر انتقادات بی پرده ای از طرف وی متوجه دستگاه های دولتی در عدم همکاری جهت خاموش کردن شعله های آتش کوه های چرام شده بود.
کد خبر: ۶۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 08 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی برخی پایگاه های خبری محلی از تغییر مدیر کل منابع طبیعی استان خبر می دهند که البته هنوز تایید رسمی نشده است!
بنابر گزارش های منتشره در برخی رسانه های محلی ، طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل جدید منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

این گزارش ها نوشته اند : به نقل از منابع اگاه، در این حکم «غلامحسین حکمتیان» به سمت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

حکمتی قبل از این معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمدبود.

وی جایگزینی عزت الله بهشتی شده است.

برپایه این گزارش مراسم تکریم و معارفه فردا سه شنبه ساعت 9 صبح برگزار می شود.
هر چند برخی خبرها از ماه ها قبل در خصوص تقاضای خود بهشتی برای کناره گیری از مدیریت خبر می داد اما ظرف چند روز اخیر انتقادات بی پرده ای از طرف وی متوجه دستگاه های دولتی در عدم همکاری جهت خاموش کردن شعله های آتش کوه های چرام شده بود.(اینجا)
لازم به توضیح است مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در چند روز اخیر انتقاداتی را متوجه مسئولین استانی در عدم همکاری در جهت تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی های ارتفاعات چرام ، انجام داده بود.
عزت الله بهشتی فر با اشاره به الزامی بودن همکاری همه دستگاه ها از وجود ماده ۴۸ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع با همکاری تمامی دستگاه‌های لشکری و کشوری جهت خاموش کرددن شعله های آتش در جنگل ها و مراتع خبرداده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار