تابناک گزارش می دهد؛
با توجه به فرارسیدن مهرماه و فصل درس در همه جای استان، اما گویا ماجرا برای دانش آموزان محروم روستای "زیر کل" بخش چاروسا رنگ دیگری دارد و این بچه ها باید علاوه تحمل بر رنج و مشقت محرومیت، رنج بی توجهی مدیران آموزش وپرورش چاروسا را هم تحمل کنند.
کد خبر: ۶۶۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 08 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در حالی شانزدهمین روز از مهر ماه را سپری می کنیم که فصل بازگشایی مدارس از چند روز قبل در تمام نقاط استان فرارسیده است و دانش آموزان در کلاس های درس حاضر شدند تا سال جدید تحصیلی را آغاز کرده باشند. 

با توجه به زمان آغاز فصل درس و امتحان در همه جای استان، اما گویا ماجرا برای دانش آموزان محروم روستای "زیر کل" بخش چاروسا رنگ دیگری دارد و این بچه ها باید علاوه تحمل بر رنج و مشقت محرومیت، رنج بی توجهی مدیران آموزش وپرورش چاروسا را هم تحمل کنند!!!

نبود معلم پس از حدود نیمی از مهرماه در مدرسه روستای "زیرکل" و بی توجهی و عدم مسئولیت پذیری رییس آموزش وپرورش چاروسا تا آنجا ادامه داشت که والدین یکی از دانش آموزان مدرسه این روستا از سر ناچاری و طی تماس تلفنی با یکی از پایگاه های خبری استان خواستار پیگیری این موضوع شد! 

این فرد که نخواست نام خود را فاش کند در گفتگو با پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: سال گذشته روستای زرکل بخش چاروسا معلمی داشت که یک سری مشکلاتی با دانش آموزان داشت، ما نیز گزارشی در روز اول مهر به آموزش و پرورش قلعه رئیسی ارائه دادیم که درخواست جایگزین معلم جدیدی را داشتیم. 

این فرد در ادامه گفت: امروز 16 مهر است و هنوز هیچ معلمی به این روستا نیامده است و دانش آموزان و فرزندان ما همچنان بلاتکلیف هستند و صبح به مدرسه می روند و بدون برگزاری هیچ کلاسی به خانه بر می گردند، البته مدیر مدرسه کار تدریس پایه های سوم و ششم را انجام می دهد اما 13 دانش آموز سایر پایه ها همچنان بلاتکلیف هستند. 

وی افزود: چندین بار به آموزش و پرورش نامه نوشتیم، از طرف شورای روستای احمدسالار و زیرکل و اولیای دانش آموزان مجددآ نامه نوشتیم که اگر کاری نمی کنند حداقل همان معلم را بیاورند که این گزارش را هم هفته گذشته به آموزش و پرورش بردیم اما همچنان هیچ نتیجه ای نگرفتیم. 

با این اوصاف بهتر است آموزش و پرورش شهرستان هر چه سریعتر راه چاره ای برای دانش آموزان این مدرسه پیدا کنند تا این دانش آموزان از این بیشتر متضرر نشوند.  

بر اساس این گزارش، انتخاب یک معلم با اخلاق و مهربان حق مسلم هر دانش آموزی است به خصوص وقتی که دانش آموزان یک کلاس برای انتخاب یک معلم با یکدیگر هم عقیده باشند.

این حق مسلم اهالی روستای زرکل بخش چاروسا است که از آموزش و پرورش منطقه درخواست کنند معلمی را که سال گذشته بنا به هر دلیل از وی ناراضی بودند برای سال جدید تغییر دهد و چنین امری برخلاف هیچ قانون و دستورالعملی نیست!!!

امیدواریم که در روزهای آینده دیگر شاهد چنین اتفاقی در این روستای محروم نباشیم و از مدیریت آموزش وپرورش بخش چاروسا و بخشدار چاروسا درخواست می کنیم که در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار