مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان:
حجت الاسلام زمانی : باید به تصمیمات مدیر ارشد بخش کشاورزی احترام گذاشت و فرصت خدمت به مردم و کشاورزان را با برخی شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها از بین نبریم.
کد خبر: ۶۵۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 24 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در بین نماز ظهر و عصر و در جمع کارکنان و مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به موضوع دنیاطلبی و اثرات آن اشاره کرد و گفت: به مصداق آیات نورانی قرآن کریم، گویا در برخی قلوب، مرض‌هایی است که مانع از درک حقایق می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با ذکر آیه " فى قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا ولهم عذاب الیم بما كانوا یكذبون " افزود: هر کسی که دلسوز مردم و این نظام است وظیفه دارد که در چارچوب قانون به کاری که در سیستم اداری به او محول شده عمل کند و در امورات مردم و اجرای سیاست‌های بخش کشاورزی خللی ایجاد نکند.
وی تأکید کرد: باید به تصمیمات مدیر ارشد بخش کشاورزی احترام گذاشت و فرصت خدمت به مردم و کشاورزان را با برخی شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها از بین نبریم.
حجت‌الاسلام زمانی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در مسیر تحقق رسالت‌های محوله و خدمت به مردم گام بر می‌دارد، یادآور شد: قرار نیست با هر تصمیمی عده‌ای با نیات مختلف، موضوعاتی را بهانه کنند و سعی در حاشیه‌سازی داشته باشند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  تأکید کرد: ما همواره و در مقاطع مختلف از این جوسازی‌ها و مانع‌تراشی‌ها ضربه خوردیم و به ویژه در شرایط اخیر که دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف‌افکنی است، اینگونه در زمین دشمن بازی کردن دقیقا نقطه مخالف حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به نقش اساسی کشاورزی در زندگی مردم تصریح کرد: در روزهایی که یادآور دفاع مقدس و شهدای سنگرساز بی‌سنگر جهاد کشاورزی است از همه کارکنان و مدیران بخش کشاورزی انتظار می‌رود که در راستای سیاست‌های کلان بخش کشاورزی در سطح کشور و استان به فکر گره‌گشایی از کار مردم باشند و به بهترین شکل حافظ امانتی باشند که شهدا در اختیار آن‌ها قرار دادند.
وی توضیح داد: حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌ها انرژی مدیران در خدمت به مردم را می‌گیرند و بدون شک یک شخص خاص و یک مدیر خاص، آسیب آن را نمی‌بیند بلکه کل بدنه جهاد کشاورزی و مردم آسیب خواهند دید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار