با حضور نماینده بانک آینده؛
سال تحصیلی 98-97 با حضور نماینده بانک آینده در مدرسه امید آینده مادوان یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 24 September 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح روز  یکشنبه اول مهرماه، همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور باحضور نماینده بانک آینده و کارکنان شعبه یاسوج این بانک، نماینده آموزش و پرورش، مدیران نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد و اولیای دانش آموزان و با نواختن زنگ امید آینده، سال تحصیلی در مدرسه ابتدایی امید آینده در روستای مادوان یاسوج آغاز شد.
دبیرستان امید آینده مادوان یاسوج در مجموع در دو شیفت صبح (دختران) وعصر (پسران) 300دانش آموز دارد جزو مجموعه مدارسی است که بانک آینده از سال گذشته در مناطق کم برخوردار  احداث کرده است.
 
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه امید آینده مادوان یاسوج به صدا درآمد.

در این برنامه علاوه بر سخنرانی نماینده بانک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، در مراسمی نمادین پیام بانک آینده به مدیر مدرسه تحویل و بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.

بانک آینده در چارچوب عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از سال گذشته تاکنون 10مدرسه امید آینده را در مقاطع مختلف در مناطق کم برخوردار در استان های مختلف کشور احداث و بهره برداری کرده است.

توزیع ٢میلیون و ۵٠٠هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار، همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز از دیگر اقدامات بانک آینده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار