لحظاتی پیش وزارت راه و شهرسازی خبر انتصاب نژاد صفوی را بر روی خروجی پایگاه خبری خود قرار داد تا بر به هم ریختگی مدیریتی این وزارت از سطح تا به استان تاکید شود و این اقدامات بیشتر به فیلم های سینمایی کمدی شباهت پیدا کند!
کد خبر: ۶۵۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 24 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، ماجرای انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به نوعی خنده بازار مدیریتی تبدیل شده است و هر لحظه خبری بر روی خروجی سایت ها می رود ! در حالی که دیروز اعلام شده بود نژاد صفوی مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است و قرار بود امروز مراسم تکریم و معارفه انجام شود اما پس از چند ساعت اعلام شد که با اعتراض شدید نمایندگان این حکم متوقف شده است و به بعدا موکول شده است اما لحظاتی پیش وزارت راه و شهرسازی خبر انتصاب نژاد صفوی را بر روی خروجی پایگاه خبری خود قرار داد تا بر به هم ریختگی مدیریتی این وزارت از سطح تا به استان تاکید شود و این اقدامات بیشتر به فیلم های سینمایی کمدی شباهت پیدا کند!
 
خنده بازار مدیریتی در راه و شهرسازی ! / نژاد صفوی حکم مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد را گرفت !/ اعتراض صوری نمایندگان ؟
 
پایگاه وزارت راه و شهرسازی نوشت : وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی سیدعبدالمجید نژادصفوی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیدعبدالمجید نژادصفوی طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس سیدعبدالمجید نژادصفوی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. در انجام این مأموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در توسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن در سطح استان مراقبت ویژه بعمل آورید. همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در رأس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد.

افزون براین جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه در استان را برعهده دارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت دارم.

عباس آخوندی
وزیر
 
خنده بازار مدیریتی در راه و شهرسازی ! / نژاد صفوی حکم مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد را گرفت !/ اعتراض صوری نمایندگان ؟
 
اعتراض صوری نمایندگان ؟
اما از آنجا که اعلام شد جمیع نمایندگان استان مخالف این انتصاب بوده اند به نظر می رسد با وضعیت لرزانی که وزیر در سطح کشور دارد به احتمال قوی از طرف یک و یا برخی نمایندگان استان مطمئن شده است که این اعتراض صوری بوده است و بهتر است هماهنگ با استاندار کار خود را پیش ببرد.
حال باید دید با توجه به انتصاب قطعی نژاد صفوی واکنش نمایندگان چه خواهد بود؟ و احتمالا امروز و یا طی روزهای آینده بدون از اطلاع قبلی اعلام شود که مراسم تودیع و معارفه به صورت داخلی و بدون از حضور خبرنگاران انجام گرفته و همه در یک عمل انجام گرفته قرار خواهند گرفت!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار