کد خبر: ۶۵۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 23 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: حمله تروریستی و اقدام کور عده ای مزدور در مراسم رژه 31 شهریور امسال در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان شد ناجوانمردانه ترین حرکت سیاسی و بیانگر عمق زبونی و ناتوانی دشمنان نظام اسلامی بود.
حمله تروریستی در اهواز ناجوانمردانه ترین حرکت سیاسی بود
حمله تروریستی روز شنبه گذشته به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز منجر به شهادت 25 تن و زخمی شدن 60 نفر شد.
علی محمد احمدی روز یکشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید 153 هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی اظهار داشت: این حرکت کور تروریستی بار دیگر ادعاهای دروغین مدعیان حقوق بشر در راس آنها استکبار جهانی و ایادی و نوکران منطقه ای اش را برای همه آزادی خواهان جهان به اثبات رساند.
وی بیان کرد: برخی از کشورهای مرتجع عرب و دست نشانده های استکبار و رژیم غاصب صهیونیسم به عنوان بزرگترین تروریسم دولتی جهان پشت این حرکت کور تروریستی بودند.
 
احمدی : حمله تروریستی اهواز ناجوانمردانه ترین حرکت سیاسی بود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حامیان تروریسم بدانند که با انجام چنین روش هایی نمی توانند بر تاثیرگذاری و عزت روز افزون ایران اسلامی در منطقه و جهان خدشه ای وارد کنند.
احمدی با اشاره به ادعاهای واهی برخی از ایادی و دولت های دست نشانده آمریکا در منطقه، مبنی بر دخالت ایران در امور برخی کشورها، گفت: صندوق های رای بهترین قضاوت کننده در انتخاب مسیر سیاسی این ملت ها ودولت ها خواهد بود.
احمدی برنامه موشکی و هسته ای جمهوری اسلامی را در راستای گفتمان بازدارندگی و افزایش قدرت دفاعی کشورمان در برابر هر تهدیدی دانست و گفت: مسیر پیشرفت ، عزت، استقلال، پایمردی و کارآمدی این نظام الهی در عرصه بین المللی با هوشیاری و مقاومت این ملت شجاع و دلیر بالنده تر و پرنشاط تر از گذشته ادامه خواهد یافت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به برخی ادعاهای واهی و توهم زای رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر زانو درآوردن ملت بزرگ ایران از طریق افزایش فشار تحریم ها و یا حرکت های کور تروریستی گفت: تاریخ گواهی خواهد داد که سرنوشت این آدم دیوانه و مست چیزی کمتر از سرنوشت صدام نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه اقتدار و شکوه دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس تنها یک جنگ با تاکتیک های نظامی و لجستیکی و مقابله نظامی با دشمن نبود بلکه تبلور عینی فرهنگ استقامت، آزادگی، ایثار و شهادت بود.
احمدی همچنین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مسیر توسعه و تعالی هر منطقه و کشوری از آموزش و پرورش آن می گذرد.
احمدی با بیان اینکه فرآیند آموزشی در کشور نیازمند بازنگری جدی است، گفت: امروزه یکی از آفت های اساسی در این عرصه تمایل بیش از حد دانش آموزان و حتی خانواده های آنان به سمت مدرک گرایی است.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم دولت های یازدهم و دوازدهم و همچنین شخص رئیس جمهوری جایگزین کردن مهارت آموزی به جای مدرک گریی صرف در عرصه آموزشی کشور است، گفت: این مهم در سئوال مهر امسال از سوی رئیس جمهور نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
وی بر توسعه و عدالت آموزشی در مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: احداث مدارس جدید باید بر حسب نیازها و اولویت ها باشد.
153 هزار و 670 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی امروز همزمان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت روانه کلاس‌های درس شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد دانش آموز در سه هزار و 15 آموزشگاه با هشت هزار و 602 کلاس درس سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.
هادی زارع پور اظهار داشت: 48 درصد از این دانش آموزان دختر و 52 درصد نیز پسر هستند.
وی تصریح کرد: تعداد کل دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته در کهگیلویه و بویراحمد نیز 152 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف بودند./ ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار