کد خبر: ۶۵۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ 22 September 2018
مدیر سازمان دانش آموزی استان کهیلویه و بویراحمد در پیامی بازگشایی مدارس وآغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان و صاحبان علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان در محافل علم و فضیلت گسترانیدند.

آنچه مهر امسال را متمایز می سازد همزمانی آن با محرم حسینی و نهضت ماندگار آموزگار مکتب آزادی ،جهاد و شهادت ، حضرت حسین ابن علی (ع) است بزرگ مردی که لحظه لحظه ی حیاتش برای تمامی انسانهای آزادیخواه و حق طلب سرشار از درس زندگی است .

همچنین تقارن مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت و فرصتی است برای تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب اسلامی.

لذا اینجانب برخود فرض میدانم آغاز سال تحصیلی جدید را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک بگویم و از همه دانش آموزان عزیز می خواهم در کسب فضیلت های فردی ومهارتهای اجتماعی کوشا بوده وهمواره در مسیر حق گام بردارند و از کلیه همکاران عزیز تقاضا مندم با استفاده از تمام فرصت های درون و بیرون، مدرسه ای در تحقق شعار سال تحصیلی تحت عنوان « مدرسه متعالی با شور حسینی و علم علوی» با برنامه ریزی دقیق و هدفمندانه بکوشند.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار