در گفتگو با شهردار سی سخت مطرح شد
شهردار سی سخت گفت:یکی از مهمترین اهداف شهرداری سی سخت حفظ فضای سبز شهری که بیشترین نقش در زیبایی شهر را دارد می باشد.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 18 September 2018

راکد ماندن پروژه های شهرداری سی سخت به دلیل نبود آسفالت / تصویب یک قانون جدید در شهرداری سی سختبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،پروژه تعریض ورودی شهر سی سخت که دنباله پروژه بزرگ چهارخطه کردن محور یاسوج به سی سخت است، مراحل زیر سازی آن در موعد مقرر و پیشبینی شده به پایان رسیده است

محمدحسینی به دلیل توقف این پروژه اشاره کرد و گفت: با توجه به توریسیتی بودن شهر سی سخت و حضور مسافران در این شهر، این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که مراحل زیرسازی آن صورت گرفته است و اکنون در مرحله آخر یعنی آسفالت ریزی قرار دارد.

وی افزود: به دلیل عدم توزیع قیر توسط کارخانه های تولید کننده، همه پروژه های شهرداری که در مرحله آسفالت قرار دارند نیمه کاره باقی مانده است.

شهردار سی سخت به نیمه کاره ماندن آسفالت خیابان قلم یا جاده ورودی روستاهای تل سیاه، کوخدان، دهنو و سرمور اشاره کرد و گفت: به دلیل تردد بالا در این جاده و نامطلوب بودن وضعیت آن، پروژه آسفالت این جاده دسترسی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مرحله اول زیرسازی آن که شامل قیر ریزی اولیه نیز صورت گرفت ولی به دلیل عدم وجود قیر مورد نیاز جهت آسفالت ریزی، این پروژه نیز نیمه کاره مانده است.

تصویب یک قانون جدید در شهرداری سی سخت

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک اشاره به تصویب یک قانون جدید در شهرداری سی سخت داشت و  اظهار کرد:شهر توریستی سی سخت پایلوت گردشگری استان می باشد و همه این شهر را به سرسبزی و مناطق گردشگری بکر آن می شناسند.

شهردار سی سخت گفت:یکی از مهمترین اهداف شهرداری سی سخت حفظ فضای سبز شهری که بیشترین نقش در زیبایی شهر را دارد می باشد.

وی گفت:به همین دلیل قانونی را جهت حفظ فضای سبز و درختان موجود در سطح شهر مصوب کرده ایم که مبنای آن جلوگیری از بین رفتن فضای سبز باشد.

محمد حسینی بیان کرد:در قانون قبلی شهرداری سی سخت که برای قطع هر درخت چه عمدی و چه غیر عمد مبلغی را دریافت می نمود اما در قانون جدید به ازای قطع هر درخت چه به صورت عمد و غیر عمد باید 3 عدد درخت توسط فرد حقوقی یا حقیقی در سطح شهر و اماکن عمومی یا پارک های مربوط به شهرداری سی سخت آنهم با نظارت شهرداری کاشته شود.

شهردار سی سخت تصویب این قانون جدید را جهت حفظ فضای سبز شهر لازم دانست و گفت:با اجرا شدن آن بزرگترین گام در حفظ زیبایی های فضای سبز شهری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Curacao
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
خدایا محمدحسینی کی فارغ التحصیل شد درسا رو چجوری پاس شد. کی شهردار شد؟ من از رسانه تابناک کهگیلویه میخوام برای روشنگری رزومه دو نفر رو برای همه مردم اعلام کند. یکی اقای علی ترنگ (اکبری تبار) عضو شورای شهر یاسوج و یکی آقای علی محمدحسینی شهردار سیسخت. اخه بقیه دوستامون از بهترین دانشگاه های ایران دانشکاه های دولتی در تهران فوق لیسانس و دکتری گرفتن و بهترین رزومه رو دارن و الان بیکارن یا در کارهای سطحی هستن ولی این دو تا دوست عزیز جز ............. و بعدش دانشگاه بودن و معدلشون و دانشگاهشون و سال ورود و خروجشون مشخص هست. چرا باید امثال این دوستان جای نه من بلکه دوستان شایسته من رو بگیرن؟ اگر این دو شخص رزومه مناسب نداشتن من دو فرد دیگه رو هم میگم که همکلاسی های ما بودن که ما درسشون میدادیم و خیلی ضعیف بودن ولی الان مدیر عامل و رییس ادارات هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار