تابناک گزارش می دهد
اگر پس از معرفی مدیر کل جدید با کنار گذاشتن برخی معاونین و تغییرات در تیم مدیریتی این اداره کل مواجه شدید تعجب نکنید! این «رکبی» است که استاندار به توطئه گران در اداره کل راه و شهرسازی خواهد زد!  
کد خبر: ۶۵۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 17 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، شاید یکی از معدود دستگاه‌های استان که از ابتدای مدیریت یک مدیر کل با ناهماهنگی های فراوان بین پرسنل مواجه شد ، راه و شهرسازی بود که مهمترین دلیل آن هم عدم اقتدار مدیر کل در مدیریت معاونین زیر دست خود بوده است.
شواهد و گزارشاتی که گاه و بی گاه از لابه لای اخبار رسانه ها بیرون می آمد ، نشان می داد که علیمردانی به شدت از طرف برخی نیروهای درون راه و شهرسازی ضربه می خورد!
«رکب زدن» استاندار به مخالفین علیمردانی در راه و شهرسازی؟! / عزل معاونین محتمل است!
 
یکی از بزرگترین محاسن علیمردانی در راه و شهرسازی، تبدیل پروژه ها از استانی به ملی بود که این عامل بسیار مهمی در فعال بودن بسیاری از پروژه‌های راه و شهرسازی در استان محروم کهکیلویه و بویراحمد بوده است.
اما عدم اقتدار علیمردانی در دستگاه خود ، عدم ارتباط موثر با رسانه ها و از همه مهمتر گیر افتادن در تله مسائل قومیتی خصوصاً تنش های دو حوزه تحت نمایندگی زارع و تاج گردون ، برخی نیروهای راه و شهرسازی را به طمع انداخت تا با خالی کردن زیر پای علیمردانی ! راه را بر مدیریت خود هموار ببینند و با ارتباط با حوزه های قدرت در بیرون امیدوار شوند که کار علیمردانی یکسره شده است و خود را مدیرکل راه و شهرسازی ببینند.(انتقادات تند اخیر عدل هاشمی از راه و شهرسازی می تواند محصول همین تفکرات باشد! )
به هر جهت به نظر می رسد کار علیمردانی در راه و شهرسازی رو به پایان است اما احتمالا ماجرا دقیقا بر عکس چیزی می شود که برخی افراد درون این دستگاه انتظارش را می کشند . 
از طرف دیگر یکی از ویژگی‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد این است که به شدت متنفر از نفوذپذیر معرفی شدنش در افکار عمومی است و تلاش زیادی دارد که پیرو محض نمایندگان و ارکان سیاسی محلی نباشد و از مدیران خود در دستگاه‌های مختلف هم خواسته است استقلال و شان دولت را حفظ کنند. از آنجاییکه ناهماهنگی و عدم همکاری مناسب برخی نیروهای راه و شهرسازی با مدیر کل و همچنین ارتباطات خارج از عرف آن ها با نمایندگان محرز است، به همین دلیل خبرهایی از غیربومی بودن گزینه بعدی راه و شهرسازی به گوش می رسد .
اینکه گزینه غیربومی در راه و شهرسازی استان بر سرکار آید چه میزان جدی است به روزهای آینده واگذار می شود اما یک نکته بسیار محتمل است و آن اینکه در صورت ورود گزینه غیربومی ، تعدادی از معاونین راه و شهرسازی در پست خود نخواهند ماند و مدیرکل جدید به احتمال زیاد خطای علیمردانی را تکرار نمی کند و در اولین اقدام تعدادی از معاونین همسو با نمایندگان را کنار خواهد زد .
نمایندگان استان هم که گاها با استاندار دست و پنجه نرم کرده اند و بهترین گزینه را کنار آمدن با وی می بینند ، سعی خواهند نمود برای معاونین جدید مدیر کل جدید پا را از گلیم خود درازتر نکنند و به آنچه معمول است، بسنده کنند .
به نظر می رسد چاهی که برخی افراد درون راه و شهرسازی با دادن برخی اطلاعات به بیرون کنده اند اولین قربانیانش را پس از علیمردانی از چاه کنان بگیرد . البته این اقدام در صورت رخ دادن نشان از درایت مدیر کل جدید خواهد بود چرا که آزموده را آزمودن خطاست است! بنابراین اگر پس از معرفی مدیر کل جدید با کنار گذاشتن برخی معاونین و تغییرات در تیم مدیریتی این اداره کل مواجه شدید تعجب نکنید! این «رکبی» است که استاندار به توطئه گران در اداره کل راه و شهرسازی خواهد زد!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خمکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
نکارنده محترم هدف شما یک معاون خاص است اگر ایشان نبود کارها ییش نمی رفت پیش رفت این اداره مدیون این معاون است نیاز به این مطالب نیست این معاون به همین زودی در یکی از استانهای همجوار پست می گیرد علت اصلی شکست علیمردانی چند نیروی بیکاری هستند در کنارش که اختلاف افکنی می کنندبه حرفهایشان گوش می دهد بین خودش و معاونانش باعث اختلاف کم کاری شده
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
اتفاقا اگه همین معاون نبود آقای علیمردانی نمی تونست یک ماراه شهرسازی را اداره بکند چون همین معاون آبرو داری میکردبرای راه شهرسازی
على
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
نگارنده محترم در مورد حرفهات مستند بده
ايا دستگاههاى اطلاعاتى وامنيتى ونظارت
به نظر شما اينقدر ضعيف هستند
كه به حرف ديگران گوش دهند
اين اهانت است هم به اين دستگاهها ى
نظارتى
هم به معاونين راه وشهرسازى
ارىن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
استاندار خودش استاد است ومسلط
لازم نيست براش پيش گويى شود
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
سایت محترم بی عدالتی و بی تدبیری شما همانند علی مردانی است علیه یکی از معاونین هستید کور خوندی اون یک انسان واقعی است
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
مدیرمحترم سایت وقتی ازچیزی خبرنداری چرامتن دروغ میزاری داخل سایت
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
متن شما پر از تناقض و کینه نسبت به همین معاون هست.

علیمردانی را همه میدانند زمانی اومد تو اداره راه بیسواد بود وهیچی از راه نمیدونست.
مثل یک کاراموز بود.
فقط و فقط غرور و خودخواهی تاجگردون هست که نمیزاره بچهای بومی و باتجربه پست بگیرن و دودش هم تو چشم خودش خواهد رفت.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
اشتباه میکنی برادر خودت میدونی کمتر مدیری با تجربه وباسواد مثل دکتر علیمردانی پیدا میشه بدون هیچ چشم داشتی به این استان خدمت کنه ... استاندار خودش بهتر تشخیص میده نیاز به اهانت نیست .متاسفانه کارشکنی معاون ایشان که پا را از گلیمش فراتر گذاشته و برا مدیر کل شدن خدمت به مردم را فراموش کرده..ادم باید خدا را در نطر داشته باشه...دکتر علیمردانی غیر بومی هست نه فامیل بنده هست و نه اشنا اما تعیرات ملی در حوزه راه و شهر سازی خود نشان دهنده همه چیز است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار