کد خبر: ۶۵۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 13 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، امام جمعه قلعه رئیسی در واکنش به سفر رئیس جمهور سابق به بهمئی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد مقابل ولایت ایستاده و موضع گیری می کند، گفت: او طلحه زمان است.

حجت الاسلام صلواتی در گفت و گو با "خبردنا"با بیان اینکه امروز احمدی نژاد بر علیه خط ولایت امام اسلام ناب و تفکر و گفتمان ولایت است ، افزود: او از سران فتنه هم بدتر است.

وی با بیان اینکه نهاد های فرهنگی و اهالی قلم و رسانه در خصوص وی روشنگری کنند ، اظهار داشت: باید به جامعه آگاهی داده شود، احمدی نژادی که دیروز برایمان ارزش داشت به دلیل حرکت در مسیر ولایت بود.

خطیب جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: رئیس جمهور سابق در گذشته اهل خدمت به مردم بود و در مسیر آرمانهای امام و شهدا حرکت میکرد، اما احمدی نژاد امروز در تقابل با ارزش ها و خط ولایت است و دیگر برای ما ارزشی ندارد.

صلواتی با اشاره به تعبیر لجن سیاسی از سوی رئیس شورای سیاستگاری ائمه جمعه استان برای رئیس جمهور سابق ، گفت: تعبیری بدتر از لجن سیاسی شایسته احمدی نژاد است.

وی با تایید سخنان حجت الاسلام پناهی در خصوص رئیس جمهور سابق ، تاکید کرد: اینکه آقای مبشری می فرماید کار هدایت خواه اشتباه بوده و بر خلاف گفتمان رهبری است، به هیچ وجه مورد تایید نیست . 

خطیب جمعه قلعه رئیسی اذعان داشت: مدیرکل اسبق باید بداند که ملاک ، حال فعلی افراد است و حال فعلی احمدی نژاد برخلاف گفتمان رهبری است و هیچگونه سنخیتی با گفتمان امام و جبهه ولایی کشور ندارد و در تعارض است.

وی با بیان ایکه مبشری باید این مساله را متوجه شود که دیگر نباید به گذشته احمدی نژاد فکر کنیم ، گفت: در طول تاریخ خیلی از اشخاص بوده اند که گذشته خوبی داشتند اما با اعمال خود در نهایت در مقابل ولابت قرار گرفتند.

این مسئول طلحه و زیبر را از جمله این افراد عنوان کرد و افزود: این افراد از شخصیت های برجسته جهان اسلام بودند اما در مقابل امیرالمومنین موضع گیری کردند و در نهایت به جنگ با امیرالمومنین پرداختند.

صلواتی با تاکید براینکه ولایت ، رهبر انقلاب ، امام و رسول الله است ، گفت: احمدی نژاد در گذشته جایگاه خوبی داشت اما امروز همانند طلحه و زیبر در مقابل ولایت موضع گیری می کند.

وی با بیان اینکه سابقه به ظاهر درخشان افراد در گذشته مبنای سنجش آنها نیست ، تصریح کرد:
در همین انقلاب شخصیت هایی داشتیم که در سال 57 زمان ورود امام راحل در کنار وی بودند اما بعدها مقابل او ایستاده و گفتمان وی را نفی کردند.

صلواتی با انتقاد شدید از دعوت احمدی نژاد به بهمئی اظهار داشت: مبشری باید متوجه شود که احمدی نژاد به چه کارهایی دست میزند و در حال کمک به چه جبهه ای است. 

خطیب جمعه قلعه رئیسی با تاکید براینکه احمدی نژاد مستقیمأ رهبری را میزند ، افزود: این احمدی نژاد به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و عملکرد وی مثل سران فتنه است.

این فعال مذهبی-سیاسی با بیان اینکه این احمدی نژاد هیچ ارزشی برای ما ندارد ،گفت: امروز اگر بخواهیم یکی منحرفین اصلی خط ولایت در در جریانات سیاسی کشور را معرفی کنیم آن شخص احمدی نژاد است.

وی با تاکید براینکه کسانی که احمدی نژاد را به شهرستان بهمئی دعوت کردنند باید از مردم ولایت مدار این شهرستان عذر خواهی کنند ، اظهار داشت: مردم بهمئی مردمی ولایت مدار و با صداقتند که در این انقلاب شهید داده اند و سرمایه شان ولایت پذیری و ولایت یاوری است.

صلواتی گفت: از مدعیان ولایت مداری و ولایت محوری شهرستان بهمئی انتظار میرفت که مواضع خود را با مواضع رهبری تنظیم کنند و این اشتباه را خواسته یا ناخواسته مرتکب نشوند.

وی با تاکید براینکه احمدی نژاد امروز سمبل ولایت ستیزی است و نباید این اتفاق صورت می گرفت، اذعان داشت: جایی که نخبگان و خواص جامعه اشتباه می کنند ، در مسیر حق افرادی مثل هدایت خواه و پناهی هزینه خواهند داد.

خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه امثال پناهی و هدایت خواه  سرمایه های جریان ولایی و انقلابی در سطح استان  ، هستند، تصریح کرد: دعوت کنندگان از احمدی نژاد به جای عذرخواهی از مردم سخنان حق به جانب میزنند و اشتباه خود را نمی پذیرند./ خبر دنا 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
شما اخوندها چکاره مملکت هستین که از جانب مردم حرف میزنین مگه شما وکیل و وصی مردم هستین
هدایتخواه مهره سوخته ای بیشتر نیست و به زباله دان تاریخ بویراحمد پیوست
احمدی نژاد صدای رسای مظلومین و جوانان زجرکشیده هست
،
شما اخوندها در اویل انقلاب مخالف امام بودین چون امام خمینی با نیت و اهداف اخوندهای انگلیسی باخبر بود و زیر بار شما اخوندنماها که گرگ در پوست میش هستین نمیرفت
مگه اربابتون علم الهدا نوکر محمد رضا نبود و براش همه القاب و عنوانین رو بکار نمیبرد
جمع کنید کاسه و کوزه تان رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
چقدبی جنبه شدیدائمه جمعه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
این مردم جواب شماها را می دهند صد رحمت به سنگ پا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
این امام جمعه قلعه ریس از عمروعاص های زمانه
دختر بهاری
|
France
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
طبق منطق جناب غضنفرآبادی باید بپرسیم، آقای رئیسی! امیر تتلو کیست و شما چرا با وی ملاقات داشته‌ای؟!
واهمه نکن، جواب بده!

جنابانی ک از رئیسی حمایت کردید و عقده قبول نشدن رئیسی اینقد ..... کرده

میشه کمی از نظریه پردازی های این روزهای رفیقتون تتلو برا مردم در نماز های جمعه سخن بگید


خییییلی مشتاقیم این روزا رو منبرهاتون کمی از تتلو سخن بگید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار