شاپور عباسی: کتاب های درسی همزمان با سراسر کشور از 3 شهریور ماه در کتاب فروشی های سطح شهر توزیع می شود.
کد خبر: ۶۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ 21 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /اجتماعی،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد در جمع فرهنگیان این شهرستان با گرامیداشت بازگشت ازادگان به میهن اسلامی گفت:باید برای همه کسانی که لباس رزم پوشیدند و با اخلاص مقاومت نمودند جدای از مسائل سیاسی و مذهبی احترام بگذاریم چون امنیت وعزت امروز ما مرهون فداکاری آنان است. 
شاپور عباسی گفت: کتاب های درسی همزمان با سراسر کشور از 3 شهریور ماه در کتاب فروشی های سطح شهر توزیع می شود.

عباسی با بیان اینکه توزیع کتاب های درسی به دو صورت انجام می شود اظهار داشت: کتاب های درسی دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی و مهارتی در مدارس توزیع می شود و کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه هم از طریق کتاب فروشی های سطح شهر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان دوره های ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی مهارتی پیش از این از طریق سامانه ثبت سفارش اقدام به ثبت نام کتاب های درسی کرده اند و کتاب ها از 12شهریور تا 22شهریورماه در آموزشگاه بزرگسالان دکتر حسابی واقع در خیابان معلم یاسوج توسط مدیران مدارس دریافت و سپس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
زمان توزیع کتب درسی اعلام شد
 
عباسی در خصوص بهای کتب دوره اول و دوم متوسطه تاکید کرد: قیمت این کتب باید بر اساس قیمتی که روی جلد کتب قید شده، در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و کتابفروشی ها به هیچ عنوان مجاز نیستند که بالاتر از این قیمت ها مبلغی از دانش آموزان اخذ کرده و یا لوازم التحریر و یا وسایل اضافی را به اجبار همراه با کتاب های درسی بفروشند.

سازماندهی 4 هزار فرهنگی در آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد 
شاپور عباسی با ذکر این نکته که یکی از برنامه های مهم اموزش وپرورش در راستای پروژه مهر ساماندهی وسازماندهی فضا ونیروی انسانی است افزود : آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیش از ۴هزار نیروی خود را در این ایام سازماندهی می کند که این اقدام در روزهای پایانی است و انشا الله مهرماه بدون از کمترین اشکالات آغاز سال تحصیلی را جشن می گیریم.
وی همچنین به بیان بعضی چالش های پیش رو پرداخت و افزود : کمبود فضا ،گسیل نیروها به مرکز استان ،کمبود اعتبارو تجهیزات و گاهی تقسیم ناعادلانه اعتبارات از جمله مواردی است که اجازه پرداختن به اموزش وپرورش را از ما سلب نموده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار