مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی :
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر : حقوقی که در حال حاضر به کارگران و کارمندان توسعه نیشکر پرداخت می شود، مربوط به منابع درآمدی سال گذشته است .
کد خبر: ۶۴۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 18 August 2018
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار کرد:  حقوقی که در حال حاضر به کارگران و کارمندان توسعه نیشکر پرداخت می شود،  مربوط به منابع درآمدی سال گذشته است و در سال ۹۸  که شروع سال جدید است ، مشکلات اصلی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل بحران در تولید رقم خواهد خورد. به هیچ وجه راضی به بیکاری حتی یک نفر در نیشکر نیستیم اما شرایط بسیار دشوار است.
 
 به گزارش"تابناک"؛ دکتر محمود شمیلی گفت: عدم مدیریت صحیح آب پشت سدها  و درست استفاده نکردن از ذخایر آبی،  توسعه نیشکر را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
 
وی با اشاره به توزیع نامناسب آب در استان گفت: کمیت و کیفیت آب در شهرهای بالادست مطلوب تر است و منع کشت نیز برای کشاورزان وجود ندارد، اما آب وقتی به شهرهای جنوبی می رسد کیفیت و کمیت آن کاهش یافته و آلودگی در آن افزایش پیدا می کند.
 
شمیلی اضافه کرد: کشت و صنعت دهخدا که یکی از بهترین کشت و صنعت های ما در استان خوزستان و خاورمیانه به شمار می آید، هم اکنون متحمل بیشترین خسارت شده است.
 
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: باید توجه داشت که توسعه نیشکر یک طرح ملی است و نباید این طرح را در مقابل هیچ کشتی در استان قرار داد. شرکت توسعه نیشکر با مشکلات زیادی دست به گریبان است و در بحران آب این صنعت در خوزستان بیشترین خسارت را دیده است.
 
 شمیلی بحران اشتغال را بحرانی جدی در اثر ادامه آسیب به صنعت نیشکر در خوزستان دانست و بیان کرد: علی رغم دستوراتی که توسط وزیر کشور ، استاندار و مسئولین استانی برای تامین آب نیشکر داده شده اما انجام این کار هنوز ساماندهی نشده است و خسارت به مزارع نیشکر روز به روز شدت می یابد.
 
وی تصریح کرد: حقوقی که در حال حاضر پرداخت می شود مربوط به منابع درآمدی سال گذشته است و در سال ۹۸ که شروع سال جدید است ، مشکلات اصلی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی رقم می خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار