شهرستان کهگیلویه؛
در ادامه دیدارهای مدیرکل زندان های استان با خانواده زندانیان نیازمند، در رآس هییتی از ۳ خانواده زندانی نیازمند در دهدشت بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ 18 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در بازدید مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس زندان دهدشت و انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه از ۳ خانواده زندانی نیازمند بسته های مواد غذایی به ارزش ۱۵میلیون ریال تحویل آنها داده شد.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: تکلیف بر این است که خدمات لازم به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه شود تا خانواده‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

اسماعیل جمیاری ابراز داشت: برخلاف اقشار مستضعف و نیازمند حمایت و معاضدت، جامعه خانواده های زندانیان از عسر و محرومیت برخوردارند چرا که به واسطه جرم سرپرست خانواده، خود را سرشکسته می دانند که جادارد به طور ویژه اینگونه خانواده ها را نگاه حمایتی کنیم.

وی افزود: این دیدارها فرصت مناسبی است که پای درد دل خانواده زندانیان بنشینیم و ازطرفی باحضور در زندان دهدشت از نزدیک مشکلات زندانیان را پیگیری کنیم.

مدیرکل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده زندانیان به دلیل زندانی بودن سرپرست خود، برای تأمین معیشت دچار بحران های زیادی هستند، خاطرنشان کرد: اگر حمایت دستگاههای حمایتی و اجتماعی، خیرین و نیکوکاران برای این خانواده ها محقق نشود شاهد مشکلات عدیده ای از جمله، طلاق همسران زندانیان، ترک تحصیل فرزندان، ناهنجاری های اجتماعی و روانی، تهدیدات اخلاقی و گرفتاری های اعضاء خانواده ها به مشاغل کاذب و تکدی گری خواهیم بود که بروز چنین تهدیدات و آسیب هایی علاوه بر خانواده زندانی برای جامعه و اجتماع نیز متصور خواهد بود.

جمیاری با قدردانی از همکاری و پیگیری های مستمر انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه تاکید کرد: با توجه به اینکه این انجمن منابع درآمدزایی برای حمایت و کمک به اینگونه خانواده ها ندارد و از طرفی درخواست ها زیاد است، می طلبد که همکاری و مشارکت دستگاههای حمایتی، اجتماعی، خیرین و نیکوکاران برای حمایت از این اقشار نیازمند بیشتر شود تا خدای ناکرده جرم و آسیب های اجتماعی به خانواده های بی پناه زندانیان سرایت نکند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار بازگیر رئیس زندان دهدشت بر کمک به خانواده زندانیان نیازمند تاکید نمود.

همچنین انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه تاکنون اقدامات ارزشمندی در جهت حمایت از زندانیان و خانواده های آنها انجام داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار