کد خبر: ۶۴۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 16 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی، چند روزی هست که بازار مرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مرغ رم و کشتار روز دچار تلاطم شده و به همین خاطر برخی استفاده از مرغ منجمد را در دستور کار قرار داده‌اند.

اما در این بین برخی شایعات در خصوص اتمام تاریخ مصرف مرغ منجمد در بازار استان وجود دارد که همین موجب شده مردم با وسواس و حساسیت بیشتری رو به خرید مرغ منجمد بیاورند.

در همین خصوص عزیزی سرپرست شرکت امور دارم استان کهگیلویه و بویراحمد با رد شایعات مربوط به اتمام تا یخ مصرف این نوع از مرغ در بازار استان اظهار کرد: مرغ‌های منجمد در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد تولید داخل کشور است.

این مسؤول در ادامه با بیان این که همه آزمایشات میکروبی روی مرغ منجمد صورت می‌گیرد به تاریخ مصرف آن‌ها اشاره کرد و گفت: مرغ منجمد در بازار استان تولید آذر و دی ماه سال ۹۶ است و یک سال هم تاریخ مصرف دارد و از این بابت مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که سودجویان چنین شایعاتی را رواج می‌دهند./فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرغ فروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
قابل توجه جناب عزیزی و مسیولین محترم بهداشتی و مسئولین محترم صنعت معدن تجارات!!!
دلالان مرغ و عاملین توزیع مرغ، مرغ منجمد را آب کرده و در پلاستیک و بسته های روز قرار میدهند و با حک کردن تاریخ روز روی بسته و پلاستیک، این مرغها را بعنوان مرغ کشتار روز و بقیمت مرغ کشتار روز به مردم میفروشند. هیچ کس هم نیست که جلوی این سودجویان را بگیره. ادارات و سازمانها با این از خدا بی خبران همکاری صمیمانه و شریک جویانه دارند. چرا مرغ منجمد را بعنوان مرغ کشتار روز و بقیمت کشتار روز رفروشند؟ بعد از آب کردن(منجمد زدایی) فقط پلاستیک و برچسپ قیمت آنرا عوض میکنند. از این راه چه سودها به جیب میزنند و جیب مردم را خالی میکنند و با جان و بهداشت ملت بازی می نمایند. کسی هم نیست جلوی این کار را بگیره. در گچساران تمامی مرغهای با آرام مرغ ممسنی در حال حاضر منجمد میباشند که به همین شیوه بسته بندی و بفروش میرسند. برای رضای خدا اقدام کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار