کد خبر: ۶۴۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 14 August 2018
رییس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی از صدور حکم 2 ماه حبس تعزیری برای قصاب متخلف در لیکک خبر داد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمدرضا علی پور ، رئیس اداره دامپزشکی بهمئی اظهار داشت: یک قصاب متخلف در این شهرستان با رأی دادگاه محکوم به تحمل دو ماه حبس تعزیری شد.

رییس اداره دامپزشکی بهمئی  ادامه داد: یکی از صنوف مهم مرتبط با امنیت غذایی جامعه، عرضه‌کنندگان مواد خام پروتئینی اعم از واحدهای قصابی، مرغ فروشی، پروتئینی و... است که رعایت دقیق کلیه موازین بهداشتی در این واحدها ارتباط مستقیمی با سلامت یکایک مردم و تأمین غذای بهداشتی و سالم آنان را به دنبال دارد.
 دکتر علی پور  بیان داشت: اقدامات خلاف قانون یکی از واحدهای قصابی موجود در شهرستان که در واحد صنفی خود اقدام به عرضه گوشت فاقد هویت و کشتار غیر مجاز می‌کرد و در همین ارتباط دارای سابقه محکومیت قبلی نیز بود توسط کارشناسان واحد نظارت این اداره  تحت رصد قرار گرفته و طی بازرسی از محل مذکور تخلفات بهداشتی وی محرز گردید و با پیگیری‌های همکاران حکم محکومیت قصاب توسط دستگاه قضایی صادر شد.
 وی در انتها با یادآوری این نکته که کارشناسان واحد نظارت این اداره به‌صورت پیوسته اقدام به پایش و بازرسی از کلیه واحدهای صنفی صنوف مرتبط می‌کنند از عموم مردم درخواست کرد که هرگونه موارد تخلف بهداشتی و یا تقلب و یا دیگر موارد مشکوک را جهت بررسی دقیق موضوع، به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی  منعکس نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازلیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
کاش نام میبردید ازاین قصاب حرامخور حداقل می نوشتی ب ز رم ن ت ک خ چ ق این همه حروف الفبا داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار