امیدواریم مسئولین ارشد انتظامی کشور در خصوص اقدامات و حتی سخنان فرماندهان انتظامی در استان ها دقت و نظارت بیشتری به خرج دهند و بر این نکته تاکید داشته باشند که مردم از نیروهای انتظامی اقتدار در حفظ نظم و امنیت را مطالبه می کنند.
کد خبر: ۶۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 13 August 2018
یکی از شاخصه ها در نیروهای نظامی و انتظامی داشتن اقتدار خصوصاً در برخورد با هنجار شکنان، متعرضین به قانون و افراد یا دستگاه هایی است که به نوعی امنیت جامعه و مردم را به مخاطره می اندازند. 
ناامنی وقتی در جامعه همه گیر شد مطمئناً این افراد ضعیف و بدون پشتوانه هستند که لطمه خواهند خورد. این روزها آدم های گردن کلفت و پولدار خود به راحتی از عهده تامین امنیت خود بر می آیند اما افراد ضعیف و کمتر برخوردار تمام امید خود را به نهادهای تامین کننده ی امنیت جامعه دوخته اند و از این نهادها انتظار اقتدار دارند نه مظلوم نمایی! 
خبری در رسانه‌ها از قول سردار انصاری فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که هر چند نیت بیان آن دقیق مشخص نیست اما آنچه که از این سخن به مخاطب منتقل می شود ضعف و عدم اقتدار نیروی انتظامی است. شاید هدف سردار انصاری مظلوم نمایی بوده باشد و یا اینکه هدف نشان دادن بی فرهنگی برخی افراد که به مامورین حفظ نظم حمله می کنند و اقدام به کتک زدن مامور نیروی انتظامی می نمایند! 
سایت خبری تحلیلی فصلی نو از قول سردار انصاری که البته تاکنون از طرف نیروی انتظامی تکذیب نشده است، نوشت ‌:"وانت های میوه فروش مامور ما را کتک زدند که به کما رفته است هزینه هایی است نیرو انتظامی پس میدهد با شهرداری جلسه گذاشتیم که ساماندهی و کد دار شوند"! 
اعتراف تلخ سردار کهگیلویه وبویراحمدی! / ضعف مدیریت یا ضعف قانون؟
کتک خوردن مامور شهرداری یاسوج توسط وانت بار میوه فروش! 
 
هرچند این سخنان بطور کامل منتشر نشده است اما بخشی که از کتک خوردن و به کما رفتن مامور نیروی انتظامی خبر می دهد، متاسفانه ذهنیت نویسنده این مطلب را به سمت ضعیف نشان دادن نیروی انتظامی سوق می دهد. و در این خصوص این سوال مطرح می شود که این اقدام متخلفان نشان از ضعف مدیریت در نیروی انتظامی است که نتوانسته است اقتدار حافظان امنیت جامعه را حفظ کند یا نه، ضعف از قانون است که دست نیروی انتظامی را برای برخورد قاطع و موثر با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و معرفی به دستگاه قضایی، بسته است؟ 
 از طرف دیگر وقتی نیروی انتظامی که مهمترین شاخص آن داشتن اقتدار در اقدام است اینگونه از متخلفان قلدر ناله می کند کاملاً مشخص است که نیروهای گشت شهرداری برای برچیدن سد معبر و یا نیروهای آب و فاضلاب برای برچیدن انشعابات غیرمجاز جرأت اجرای قانون را نداشته باشند. 
ای کاش سردار انصاری از برخورد قانونی با این متخلفی که اینگونه جسارت کرده و مأمور نیروی انتظامی را به کما برده است، سخن می گفت و مظلوم نمایی و یا تلاش برای فرهنگ سازی را به حوزه های دیگر مانند رسانه ها و شبکه های اجتماعی واگذار می کرد! 
همانطور که گفته شد مردم از نیروی انتظامی اقتدار در برخورد با متخلفین می خواهند نه مظلوم نمایی و اظهار عجز! و ناتوانی و امیدواریم مسئولین ارشد انتظامی کشور در خصوص اقدامات و حتی سخنان فرماندهان انتظامی استان ها دقت بیشتری به خرج دهند و بر این نکته تاکید داشته باشند که مردم از نیروهای انتظامی اقتدار در حفظ نظم و امنیت را مطالبه می کنند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
دمش گرم میوه فروش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
خیلی چیزی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
میوه فروشان ورانندگان دوقشربی نظم جامعه هستند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت .............
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
تا حالا هر کلیپی نمایش داده شده برخورد وضرب وشتم دست فروشان توسط ماموران شهرداری ویا نیروی انتظامی بوده است
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
وقتی اونوانتی بیچاره که دنبال یک لقمه نون هست از طرف نفرات شمامورد ضربو شسم قرار میگیره اعلام میکنید مسلما نه حالا بلند گو ورداشتید دستش درد نکنه اون میوه فروش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
این همه فیلم از کتک خوردن دست فروشهای بدبخت هست چرا اونا رو نشون نمیدی وحش های شهرداری اون بدبختا رو چه جوری میزنن و بساطشون رو که تمام سرمایه هاشون هست بهم میزنن چرا اونا رو پخش نمیکنی از قدیم گفتن زدی ضربتی ، حال ضربتی نوش کن
دست اون میوه فروش باغیرت درد نکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار