واکنش فرماندار بویراحمد به برخی موضوعات سیاسی:
پاسخ فرماندار بویراحمد به موضوع تقاضای مجوز احمدی نژاد برای سخنرانی در یاسوج و موضوع فعالیت های زود هنگام برخی افراد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی.
کد خبر: ۶۴۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 14 August 2018
چند روز پیش فرماندار شهرستان بویراحمد به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران بود که در نشستی حدوداً ۴ ساعته به گپ و گفت با رسانه‌ها پرداخت. در این نشست موضوعات متعددی مطرح شد اما دو موضوع سیاسی در این نشست مطرح شد که از اهمیت بالایی برخوردار بود.  اول پاسخ فرماندار به موضوع تقاضای مجوز احمدی نژاد برای سخنرانی در یاسوج و دوم هم موضوع فعالیت های زود هنگام برخی افراد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی.
شاهرخ کناریددر خصوص تقاضای مجوز برای سخنرانی احمدی نژاد در یاسوج گفت: نمی‌توان الان بگویم آیا برای سخنرانی رییس‌جمهور سابق در یاسوج مجوز صادر می‌شود یا خیر و به‌نظرم باید در آن زمان خاص تصمیم‌گیری برای این موضوع کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون درخواستی برای سخنرانی احمدی‌نژاد در یاسوج به فرمانداری داده نشده، اظهارداشت: اگر قرار باشد احمدی‌نژاد در یاسوج سخنرانی کند باید همان زمان برای صدور مجوزها تصمیم گیری کرد.

فرماندار بویراحمد در ادامه از شروع تحرکات انتخاباتی در این شهرستان برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی خبر داد.

کناری گفت: اطلاعات لازم برخی کاندیداهای انتخاباتی در بویراحمد را رصد کرده و البته تاکنون برخی اطلاعات به دستگاه‌های نظارتی هم ارسال شده است.

وی با تاکید براینکه اطلاعات تخلفات این کاندیداها به نهادهای نظارتی ارسال و تذکرات لازم هم داده شده، خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت انتخاباتی در شرایط کنونی و تازمان خاص خود خلاف قانون محسوب می‌شود.

فرماندار بویراحمد باتاکید بر اینکه فعالیت‌های غیرقانونی نامزدهای احتمالی انتخابات در این شهرستان در هیات اجرایی به دقت بررسی می‌شود، ادامه داد: احتمال ردصلاحیت این نامزدها در هیات اجرایی در صورت ادامه روندهای خلاف قانون وجود دارد.

کناری از کاندیداهای احتمالی انتخاباتی در شهرستان بویراحمد خواست از هرگونه فعالیت غیرقانونی انتخاباتی خودداری زیراکه هیات اجرایی فرمانداری براساس مستندات با تخلفات این نامزدها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: البته تا الان تخلف قانونی از سوی کاندیداهای احتمالی انتخاباتی در شهرستان بویراحمد مشاهده و گزارش نشده است.

فرماندار بویراحمد تاکیدکرد که تذکرات لازم در این ارتباط به نهادهای نظارتی بر انتخابات داده شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
تمام مهره های سوخته کشوری فقط میاین یاسوج سخنرانی می کنندانگاریاسوج موش آزمایشگاهیه.بنظرم این توهین به کهگیلیویه وبویراحمده.مافقط درزمان انتخابات ارزش درست می کنیم که تقصیرخودمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
احمدی نژاد همان عنصر خرابکاری است که به هیچ چیز متکی نیست بجزء خودش و در طول هشت سال به این مملکت خیانت کرد دوباره چه میخاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار