کد خبر: ۶۴۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 12 August 2018
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر از حجاج ایرانی، از بازماندن تعدادی از زائران خانه خدا از حج خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم، سردار حسن مهری اظهار کرد: تا الان بیش از 1.9 کیلوگرم انواع مواد مخدر از زائران و حجاج، کشف و ضبط شده است و متاسفانه تعدادی از زائرین به دلیل همراه داشتن موادمخدر از این سفر محروم شدند.
وی با اشاره به تصمیم‌گیری درخصوص اعزام به حج این زائران گفت: در جلسه کمیسیونی که در تهران به منظور اعزام این حجاج تشکیل می‌شود، دستورات قاطعی داده شده و بعضی از حجاجی که موادمخدر از آن‌ها کشف شده بود، ممنوع الخروج شدند.
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: متاسفانه بعضی از این زائران که مدینه اولی بودند به دلیل همراه داشتن موادمخدر، سفر به مدینه منوره را از دست دادند و حتی در صورت موافقت کمیسیون با اعزام آن‌ها، این افراد مستقیماً به جده و سپس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و پس از پایان مناسک حج به سرعت به کشور برمی‌گردند و پس از برگشت، به پرونده‌آن‌ها رسیدگی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دستگیری حجاج به اتهام همراه داشتن مواد مخدر توسط پلیس عربستان، اقدامات سختی از سوی آن‌ها را به دنبال دارد گفت: خوشبختانه با تلاش پلیس فرودگاه‌های کشور، تاکنون هیچ گزارشی از دستگیری حجاج ایرانی در عربستان نداشته‌ایم و مشکلی تا این لحظه در این بخش گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند درجه 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
یه 4 تا پیرمرد بایلویی تریاک بایلویی ابروشونه بردن
بگو پیرمرد با ای عملت و با ای بی پیلی ایری و دون که بگرنت اگه هم و خماری نمردی و نیمه جونته اوردن واپس فامیل باید بیان من بازداشتگاه زیارت قبولی وت دن، بزن و دین ضامن تا هم حکم سیت زن یه دو قرش ده که و مال ویسایه باید بره سی جریمه حاجی عزیز
زیارت همه حجاج بیت ا... الحرام قبول باشه انشاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار