مدیر گروه، رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص صدور کارت خبرنگاری از جانب اداره ارشاد فارس گفت: این کارت¬‌ها برای شناسایی خبرنگاران شناسنامه‌دار استان صادر می‌‌شود و تنها برای کسانی صادر می‌شود که معرفی‌نامه از رسانه‌های معتبر داشته باشند و پس از آن نیز خبرنگاران فعال پالایش می‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:مهرداد جمشیدنژاد، مدیر گروه، رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، ۹ مردادماه گفت: برای گرامیداشت مقام خبرنگار، هفته خبرنگار را از ۱۳ تا ۱۸ مردادماه جاری در شیراز و استان فارس انتخاب كردیم.
وی افزود: امسال علاوه بر همکاری تشکل‌‌های صنفی همچون خانه مطبوعات استان فارس دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری فارس، سازمان میراث فرهنگی استان، حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس نیز حمایت جدی برای برپایی با شکوه این آئین به عمل آورده‌‌اند.
جمشیدنژاد با اشاره به اینکه انجمن صفنی خبرنگاران و عکاسان خبری شیراز هم برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته است که مورد حمایت اداره کل ارشاد اسلامی خواهد بود، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در شمال و جنوب استان و دو سمینار هم‌اندیشی در شهر شیراز در طول هفته برگزار می‌شود و برنامه‌‌هایی نیز برای پیوند عمیق‌تر میان خبرنگاران و جامعه از جمله بازدید از مراکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بیماران خاص در نظر گرفته شده است.
مدیرگروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در حوزه رفاهی نیز برای ایجاد نشاط در جامعه خبری، برنامه-‌های موسیقی، بازدید رایگان از اماکن تاریخی، بلیط رایگان سینما و ... تدوین شده که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد. همچنین مراسم اصلی روز خبرنگار همزمان با ١٧ مردادماه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.
جمشیدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص صدور کارت خبرنگاری از جانب اداره ارشاد فارس گفت: این کارت¬‌ها برای شناسایی خبرنگاران شناسنامه‌دار استان صادر می‌‌شود و تنها برای کسانی صادر می‌شود که معرفی‌نامه از رسانه‌های معتبر داشته باشند و پس از آن نیز خبرنگاران فعال پالایش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار